Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just A Bit Of Luck » An Unexpeted Meeting

Just A Bit Of Luck

27 sep 2013 - 11:56

519

1

326



An Unexpeted Meeting

Heey mensen! Een nieuw verhaal! IK GA OOK VERDER MET : Beste Vakantie Ooit!!!! Xx

Jah en daar was ik dan! Amsterdam ArenA! Vanavond geeft One Direction daar een concert! En nee…… daar ga ik niet naar toe….. Ik zwerf door de gangen op zoek naar mijn broer. Hij speelt in AFC Ajax! Ik ben zo trots op hem! Hij staat in de basis! “KOM OP SIS! BALLETJE TRAPPEN” En ik werd mee getrokken. IK moest lachen. Hij was altijd zo enthousiast! Ik voelde dat we werden gevolgt. Door Christian Eriksen en Nicolai Boilesen! Mijn broer zijn beste vrienden. Oh vergeten te zeggen. Mijn broer is Victor Fischer. Chirs en Nico waren ook als broers voor mij. EN IK WAS DE ENIGE VAN IEDEREEN (behalve de spelers en al die stuf er om heen) DIE OP HET VELT MOGTEN!!!!! Vic sprong over een hekje heen en Chis, Nico en ik volgde. We rende over het velt naar de ballen. Nico pakte de bal en rende weg! Chis en Vic sprongen boven op hem. ‘OY! Tis geen rugby!” Riep ik lachend. Ik moest zo erg lachen dat ik over de grond rolde. IK rook het gras. Hmmmm de geur van gras. Het gras van Ajax! Ik werd overeind getrokken door Chirs en over zijn schouder gegooid. “Eyy! Zet me neer” ik trommelde op zijn rug. “BAL VOOR HET MEISJE” Riep hij naar Vic die met de bal stond. “Ah nee hou maar” Lachte Vic. “OY! Het meisje kan je horen hoor!” Riep ik. Ik keek op naar de VIP Box en schrok me helemaal rot. “On…. One….. One…. ONE DIRECTION stond daar te lachen en naar ons te kijken. OMG HELP! Ze zagen niet dat ik keek dus ik keek snel weg. Opeens voelde ik een ruk aan mijn armen en belandde in de armen van Nico. ‘Thanks mate!” zei ik. Ik rende naar Vic en greep de bal en nam hem aan de voet en rende. Ik rende lachend naar het open doel. Maar opeens sprong Jasper Cillessen in het velt en ging voor het doel staan. Dit werd mijn kans dacht ik. IK rende recht op hem af en haalde kei hart uit. BOEM IN! Ik voelde wel 8 blikken in mijn rug brandden. “WAHAHA!” “DAS MIJN ZUSJE!” Riep Vic en rende naar me toe en tilde me op. Ik richtte mijn blik op de VIP BOX en ik zag 5 verbaasde gezichten. IK voelde me geweldig! Iemand schraapte zijn keel. Als bij een donderslag was iedereen stil. Frank de Boer stond daar. “Mooi schot Quinn” Zei hij. WAT HO WACHT EVEN! MOOI SCHOT? WOW…. Hij lachte naar ons en liep weer weg. “HA JE HEBT EEN COMPLIMENT VAN FRANK GEKREGEN!” Lachte Chis. Ik voelde wel 4 paar armen om me heen! Ik keek naar de VIP BOX. Ik werd wat minder blij. One Direction was weg. Ik werd mee getrokken. “Quinn ga jij Vermeer is halen. Kunne we een potje spelen. Ik rende weg. Onderweg trok ik in de wc snel mijn Ajax tenue aan en rende naar de kleedkamers van de jongens. Althans dat probeerde ik want opeens knalde ik tegen iets groot en sterks aan. Ik keek op. EEN BODYGUARD!


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 8 okt 2013 - 20:28:
O owwww,,,