Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Chapter 34

The Wizard [END]

28 sep 2013 - 14:24

328

7

310



Chapter 34

Liefste lezers, dit een van de laatste hoofdstukken, dus enjoy <3 xx

**Tijdsprong van een paar uur**

Dorothy POV
'DOROTHY!' hoor ik achter me. Ik draai me om. 'Hey Niall,' zeg ik. Voordat ik het week voel ik twee armen om me heen die me hoog optillen.
'Wat heb je het geweldig gedaan,' fluistert Niall in mijn oor, zodra hij me weer neergezet heeft. Ik kijk hem aan. 'Heb ik je weleens vertelt dat je prachtige ogen hebt?' vraagt Niall. Ik voel dat ik begin te blozen. 'Alleen in mijn dromen.' Niall pakt mijn handen en kust me.
'Hé tortelduifjes!' Ik laat Niall los en zie hoe Harry, Liam, Danielle en Debby onze kant op rennen. Ik geef ze allemaal een dikke knuffel.

Harry POV
'Hi.' Ik draai me met een ruk om. Louis. 'BOOBEAR!' Zo gelukkig als maar mogelijk is omhels ik hem. Tranen staan in mijn ogen van vreugde. 'Ik heb je zo gemist, Hazz,' zegt Louis. Ik maak me los uit de omhelzing en kijk hem aan. 'Ik jou ook, heel erg.' Louis kijkt me een beetje in de war aan. 'Ik heb mijn geheugen weer terug,' vertel ik grijnzend. Louis begint te stralen, hij pinkt zelf ook een traantje weg. 'Tijd om de rest te verrassen,' zegt hij. Ik loop hem achterna en zie hoe Demi, Perrie en Zayn me met een brede glimlach aankijken.

Liam POV
Ik loop naar Danielle toe, ze staat in een donker hoekje van de kamer. 'Dani, ik moet je iets vertel... Hé, huil je?' Danielle veegt de uitgelopen mascara onder haar ogen vandaan en knikt. 'Wat is er dan?' vraag ik bezorgd. Dani snikt en haalt haar schouders op. 'Je zult het wel dom vinden.' Ik sla een arm om haar heen. 'Nee joh, ben je gek. Zeg het maar gewoon, het zal heus wel meevallen,' zeg ik. Danielle kijkt me met natte ogen aan. 'Oké dan,' zegt ze. 'Weet je... het klinkt een beetje raar, maar ik... ik...' 
'Don't be shy, zeg het gewoon.'
'Ik ben altijd van je blijven houden.'



Oh My God... IK HEB TICKETS VOOR 1D!


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 28 sep 2013 - 19:32:
Gauwverderxxxx


Ps. Ik heb ook kaartjeesssss! Voor 24 juni!!!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 28 sep 2013 - 19:05:
MEELDDDIINNNGG


Richelle
Richelle zei op 28 sep 2013 - 15:56:
IK HEB OOK KAARTEN ;O
WANNEER GA JIJ? 24 OF 25 JUNI?
IK HEB VOOR ALLEBIJ KAARTEN <3
Maarehh back to buissnis
super geschreven alweer c:
meldingg xoxo


Malikaa
Malikaa zei op 28 sep 2013 - 15:14:
GUESS WHOS BACK????!!!!!! PAYZER IS
Omg luckkyyyyyyyyyyy!
Ik mag niet =(
xxxx


loveyouxx
loveyouxx zei op 28 sep 2013 - 15:02:
ik heb helaas geen kaarten
ik was namelijk bij me bff...

maaruuh snel verder!
xxx

ps, ik wens je alvast plezier