Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Broken Angels [PAUZE] » Proloog

Broken Angels [PAUZE]

28 sep 2013 - 14:58

353

14

607



Proloog

Hier is al een klein stukkie van het verhaal, hope u still like it!!

POV Kim

‘’Floor, Rachel en Chantal, jullie moeten na deze pas een stap achteruit doen, Kim en Janita, jullie mogen na diezelfde pas een stap vooruit doen’’ zegt Laura vermoeid. Ik kijk Janita aan en ze knikt naar me, samen beginnen we te zingen en te dansen. ‘’Stay with me cuase I’m quite quick!!’’ schreeuwen we en lachen heel hard. Ik hoor dat Floor en Chantal ook beginnen te lachen, Rachel kan haar lach niet meer stoppen. Laura draait zich om en geeft ons een vernietigende blik, maar daarna moet ze zelf ook lachen. ‘’Oke, neem maar eventjes pauze’’ zegt ze en draait de muziek af. Ik ren naar het bankje en plof erop neer, Floor en Rachel doen hetzelfde. Chantal ligt uitgeteld op de grond en Janita rent als een hyper paard heen en weer. ‘’Meiden, we moeten wel wat beter oefenen hoor, zaterdag moeten we alweer optreden, het is nu al woensdag!’’ zeg ik, opeens staat Janita stil. De deur vliegt open en onze stylisten komen binnen gelopen. ‘’Hee girls!’’ schreeuwt Maud, zij is onze hairstyliste. ‘’Wat komen jullie doen?’’ roep ik naar ze. ‘’Vandaag nemen we onze plannen door, jullie moeten er perfect uitzien zaterdag’’ zegt Quinn, onze visagiste. ‘’Maar wat is er dan zo belangrijk zaterdag?’’ Roept Floor, ik kijk haar aan en knik. ‘’Ja wat is er zo belangrijk?’’ vraa ik nu ook. ‘’Heeft Laura jullie dat niet verteld?’’ zegt Demi, onze styliste. Ik kijk snel naar Laura die aan komt gelopen, iedereen kijkt nu haar kant op. ‘’Okee, ik zal het jullie vertellen, zaterdag zijn jullie de danseressen op het concert van One Direction, daarom moeten jullie er perfect uitzien’’ zegt Laura. Ik kijk Chantal aan, daarna naar Janita en Floor, als laatste naar Rachel. Ik spring op en begin te gillen, de andere meiden doen hetzelfde. Als we uitgegilt zijn begint Laura te praten. ‘’Kunnen we nu verder gaan? We moeten nog een hoop oefenen voor zaterdag, en jullie moeten er perfect uitzien.’’ Zegt Laura. Ik sta op en ren alweer naar mijn plaats, de andere meiden volgen en we beginnen te oefenen. Dit wordt een superoptreden!


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 2 okt 2013 - 19:38:
Whoooeeeeh!


elma
elma zei op 2 okt 2013 - 19:00:
Melding??


1D4EVER
1D4EVER zei op 30 sep 2013 - 17:24:
MELDIIIIIIIIIIIIIIIIIING


IrishPig
IrishPig zei op 29 sep 2013 - 18:03:
Meldinggg


IloveZayn
IloveZayn zei op 28 sep 2013 - 21:06:
Oeeh leuk
x