Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » De return van Joost. » Hoofdstuk 24

De return van Joost.

29 sep 2013 - 14:53

1164

2

245



Hoofdstuk 24

Heeeyy! Nieuwe chapxx.

P.O.V Harry
Niall en Tess zijn al een tijdje weg, waar zullen ze eigenlijk zijn. Vanochtend waren ze ook al niet bij het ontbijt, niets voor hun. Plus er hangt hier een vreemd sfeertje vooral tussen Tess, Roxy en Amy. Hmm dat snap ik niet want ze kunnen altijd zo goed met elkaar over weg. Dan word er op de deur geklopt, misschien zijn het wel Tess en Niall en vlug sta ik op om de deur open te doen. ‘Hey Ni..’ ik wilde Niall zeggen maar het is Jade weer die voor de deur staat. ‘Oh uhm hoi kom binnen. Liam het is voor jou!’ zeg ik en ik draai me weer om naar Roxy waar ik naast zat. Huh, ze zit helemaal verstijfd en ze kijkt met grote ogen een beetje bang naar Jade die ondertussen al weer met Liam bezig is. ‘Uhm schatje gaat het wel goed? Je kijkt een beetje geschrokken enzo.’ Vraag ik zacht. Ik krijg geen antwoord terug en ze zit nog steeds verstijfd op de bank. ‘Schatje, Roxy, gaat het wel met je?’ vraag ik nog een keer. Dan krijg ik wel antwoord terug ‘Nee.. nee, nee, nee!’ zegt ze bang en ze rent naar onze kamer. Jade en Liam de enigste twee andere plus mij in de woonkamer kijken een beetje vaag naar de weggerende Roxy, maar al snel gaan ze weer verder met wat ze aan het doen waren. Huh, wat is er nou met haar aan de hand en ik ren snel achter haar aan onze kamer in. Binnen doe ik de deur dicht en ik ga naast Roxy liggen die met haar hoofd in haar kussen ligt. ‘Schatje, kan je me nu alsjeblieft vertellen wat er allemaal aan de hand is, want ik heb niet echt het idee dat het goed met je gaat sinds gisteravond.’ Zeg ik zacht en ik glijd met m’n vingers door haar haar. Ik krijg weer geen antwoord terug ‘Schatje vertel het me alsjeblieft ik maak me zorgen.’ ‘Tess had gelijk’ antwoord ze nu. ‘Huh, schatje wat gelijk?’ ‘Zij was het..’ ‘Wie was wat Roxy’ ‘Waarom heb ik dit gedaan, waarom ben ik zo boos op Tess geworden..’ en ze barst in tranen uit. ‘Roxy stop nu! Wat is hier allemaal aan de hand leg het me nu uit!’ Ze huilt verder ‘How schatje kom is hier’ zeg ik zacht en ik trek haar naar me toe zodat ze met haar hoofd op me borst ligt. Ik streel over haar arm en wacht rustig totdat ze wat meer gekalmeerd is. ‘Tess weet wie het slaapmiddel in ons drankje gestopt heeft’ zegt ze dan. Ik schrik op ‘Huh wie heeft het gedaan?!’ ‘Jade..’ zegt ze dan zacht. ‘Wat! Jade? dat kan niet zij zal zoiets nooit doen!’ ‘dat dacht ik dus ook.. maar toen ze er net binnen kwam herkende ik haar ook. Gisteren avond zei Tess het tegen mij en Amy, maar we geloofde haar niet en toen kregen we ruzie..’ ‘daarom deze sfeer in huis..’ ‘Ja.. maar nu weet ik het ook zeker Jade is degene die dit gedaan heeft! Geloof me Hazz, echt geloof me!’ ‘Schatje ik geloof je altijd, maak je daar maar geen zorgen om. Van Jade had ik dit nooit verwacht.. maar hoe gaan we dit doen?’ ‘Dankje Hazz.’ En ze geeft me een kus dan praat ze weer verder. ‘Ik weet het ook niet hoe we dit gaan doen, maar ik moet nu eerst naar Tess ik moet het met haar goed maken!’ ‘Weetje waar ze dan is?’ ‘Ik denk het wel, vast en zeker bij het hotel. Tess is een speurneus en ze zal die ober Jade dus willen vinden.’ ‘Kom dan gaan we meteen!’ en we staan gelijk op en we lopen snel richting de auto.

P.O.V Tess
Eindelijk ben ik weer een beetje gekalmeerd door Niall bij het idee dat iemand ons gewoon wilde vermoorden. Wat is hij eigenlijk een wonder vriendje hij kan me altijd zo goed verzorgen en geruststellen enzo. Hij is gewoon zo lief en echt perfect. Ik geef hem een kus op zijn wang, hij kijkt me aan en ik kijk met een klein glimlachje terug. ‘Weetje dat ik van je hou?’ zeg ik. ‘en weetje ook dat ik heel veel meer van jou hou?’ zegt Niall terug. ‘Dat is niet waar! Ik hou veel meer van jou’ ‘echt niet wedden dan ik veel meer van jou hou’ ‘lieg niet! Ik hou het meest van jou’ ‘ik lieg niet! En ik hou echt wel het aller aller meeste van jou!’ ‘lalala I can’t hear you’ zeg ik met mijn vingers in m’n oren. Niall lacht, buigt voorover en zoent me. Ik voel dat ik bloos en glimlach dan uiteindelijk terug naar hem. Het wachten duurt lang op die vrouw van achter de balie. Maar opeens zie ik vanuit me oog hoek iemand op me af rennen, ik draai me en ik zie Roxy op me af rennen en me dan een dikke knuffel geeft. ‘Het spijt me zo erg Tess, echt zo erg! Ik had nooit zo boos moeten worden. Kan je me dit vergeven please?’ en ik hoor dat ze snikt. ‘Hey Rox rustig maar’ ik zie dat ze rode ogen heeft van het huilen en ik zie dat ze het ook echt meent van haar spijt. ‘Oh kom hier jij gek kind, tuurlijk vergeef ik het je. Ik was zelf ook gewoon een beetje boos en ik begreep uit eindelijk ook wel waarom je me eerst niet geloofde. Jade is ook best lief, dat lijkt ze tenminste. Maar niet dus..’ ‘Het spijt me echt Tess’ ‘Ik vergeef het je!’ en ik geef haar nog een knuffel. Dan komt de vrouw van achter de balie naar ons toelopen. ‘Sorry dat het even duurde, maar het was nog al een gedoe.’ ‘Mevrouw Crowndale heeft inderdaad bij ons gewerkt. Ze was pas net bij ons in dienst en ze heeft hier maar voor één week gewerkt en het gekke is dat ze zichzelf vandaag ook heeft ontslagen.’ Huh ik kijk iedereen verbaasd aan en ze kijken verbaasd ook terug. ‘ze is vandaag dus ook vertrokken uit dit hotel’ gaat ze nog verder. ‘Weet u misschien ook waar naar toe?’ vraag ik voorzichtig. ‘Nee sorry het spijt me, dat weten we zelf ook niet’. ‘Maar om hier te kunnen werken moet je toch goed Engels kunnen spreken?’ vraagt Roxy dan. ‘Ja dat klopt, heel goed zelfs en het liefst ook nog meerdere talen maar vooral Engels. Maar meer informaatie hebben we niet over deze mevrouw. Ik wens u een fijne dag verder, dag!’ zegt ze. ‘Bedankt en dag’ en de balie vrouw loopt weg. ‘Maar hoe kan dat, ze kan toch alleen maar Italiaans?’ zegt Niall. ‘inderdaad dus hoe kon ze hier nou werken?’ zegt Harry. ‘Er klopt hier iets echt niet aan haar..’ zegt Roxy. ‘Dat is zeker, kom we gaan naar huis dan zoeken we het daar wel verder uit’ zeg ik en we lopen naar buiten.


Reacties:


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 29 sep 2013 - 23:07:
huh wtf raar mokkel ! melding !!!!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 29 sep 2013 - 15:59:
Omg, Jade is raaaaaarrrr.....