Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson||Can You Feel The Love. » 001. Harry Edward Styles

Larry Stylinson||Can You Feel The Love.

29 sep 2013 - 18:01

608

0

478



001. Harry Edward Styles

[url=http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4fymwgzKu1qkjdu8o1_500.gif]Harold Edward Styles[/url]

Vandaag is mijn eerste dag op een nieuwe school, nieuwe stad, nieuwe kinderen en nieuwe lessen. Mijn andere school was niet al te best, ik werd gepest doordat ik bi was, dit jaar wordt het veel anders. Eenmaal aan gekomen staan er andere leerlingen om heen, mijn ogen glijden gelijk naar een specifieke jongen , hij stond waarschijnlijk gewoon met vrienden te praten. Er stond een jongen met blond haar bij en een jongen met krullen die je kan vergelijken met de mijne. De bel ging we moesten naar de klas, mijn eerste les was Biologie. Ik ga ergens vooraan in de klas zitten , de jongen komt naast mij zitten. 'Hey , mijn naam is Tomlinson, Louis Tomlinson', zegt hij met een grijns op zijn gezicht. 'Styles, Harold Styles',zeg ik en ik steek mijn hand uit. 'Hmm, Harold, he, Harry is beter, zo ga ik je noemen', zegt Louis. Ergens heeft hij wel gelijk denk ik dan. De les begint, het niet leuke gedeelte van Biologie, de kikkers ontleden, volgende week brengt onze leraar kikkers mee , gelukkig zit ik naast Louis.

Het is pauze, Louis gaat naar zijn vrienden en ik volg hem, twijfelend niet wetend wat ik moet doen. 'Hey, jongens, dit is Harry , hij zit in mijn biologie klas',zegt Louis tegen de blonde jongen en de jongen met mijn krullen. 'Harry, dit zijn Liam en Niall', zegt Louis er nog vlug achteraan. Ik lach naar de etende jongen, Niall en de krullenbol, Liam. 'Kom zit Hazza' zegt Louis, ik kijk op heeft hij nu al een bijnaam voor me? Met een glinstering in mijn ogen kom ik naast Louis zitten. 'Dus Harry, vertel iets over jezelf' vraagt Liam aan mij terwijl ik mijn broodtrommel uit mijn tas hall en begin te eten van mijn chips. 'Ik ben, Harold Edward Styles, maar noem me maar Harry of Hazza' en ik stoot tegen Louis aan waardoor hij een zacht gegrom laat horen. 'Uhm, wat wil je nog meer weten? Oh wacht een ding dat ik moet vertellen, ik ben Bi en werd erover gepest op school, zo zijn jullie toch niet?' vraag ik met een hese stem aka mijn ochtendstem. 'Nee, tuurlijk niet. Sterker nog Lou is gay, en eten we nog bij hem' giecheld Liam. Ik kijk verbaast op en kijk naar Louis, hij lijkt niet gay, hij is zo knap hij kan makkelijk een meisje aan de lijn krijgen. Louis knikt naar mij en slurpt wat van zijn Ice Tea. 'Dus... Ongemakkelijke Stilte, VOEDSEL GEVECHT!' schreeuwt Louis ik sta op en gooi eten op Niall die het gelijk opeet. Ik gooi naar wat meiden aan de tafel naast ons die wat erwten uit hun haar proberen te krijgen. 'Goed idee, Lou HAHAHHAHAH' roep ik door het autotorium. 'HAROLD EN LOUIS, MELDEN BIJ DE DIRECTEUR!' roept een strenge stem ik heb geen idee wie, maar braaf achtervolg ik Louis. 'Harold di..' zegt de vrouw, voor ze nog iets kan zeggen zeg ik nog even vlug: 'Het is Harry of Hazza, Harold is mijn naam niet' snauw ik en ik kijk in Louis blauwe ogen, wat heeft hij eigenlijk mooie ogen. Snel haal ik die gedachten van me af en laat de vrouw praten. 'Oke, Harry dit, had ik niet verwacht van een nieuweling, jullie mogen lekker extra vroeg komen voor de rest van de maand om klusjes te doen' zegt de vrouw. Louis haalt zijn schouders op en ik volg hem weer terug naar de kantine, lachend en voor ik het weet houdt ik zijn hand vast en knijp er zachtjes in. Hij doet er niks mee en laat me mijn gang gaan, kan deze dag nog beter worden?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.