Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson||Can You Feel The Love. » 002. Louis William Tomlinson

Larry Stylinson||Can You Feel The Love.

29 sep 2013 - 22:27

901

0

217



002. Louis William Tomlinson

Na een dag van school kom ik thuis, weer doodsbang wat me nu te wachten staat. Mijn ouders accepteren niet dat ik op jongens val en halen de 'mooiste' meisjes uit het land naar mijn huis, zodat ik op meisjes val. Are you serious? Meestal zijn het meiden met gigantische boobs en neppe haren. Vandaag ging al mijn attentie naar de nieuwe jongen, Harold ofterwijl mijn Hazza. Als ik de deur open zie ik 2 meiden voor me staan die zowat 10 centimeter groter zijn dan mij en hun hoge hakken maken ze wel 20 centimeter langer. 'Owh, hay schattebout' zegt een van de neppe vrouwen van in de 30. 'Hai, laat me erin, jullie zijn eng' zeg ik en ik duw ze aan de kant en ren naar mijn kamer. De vrouwen komen weer naar me toe en ik zeg dat als ze nu niet weg gaan, ik de politie bel. Ze gingen weg, langzaam maar weg. 'MAM!' roep ik via boven terwijl ik een smsje verzend naar Harry. 'Ja, hoe vond je de meiden?' antwoord ze terwijl ze mijn kamer binnen komt. 'Met wie sms je?' vraagt ze en ze komt naast me te zitten en pakt mijn mobiel. 'GEEF TERUG!' schreeuw ik bang, bang dat ze Hazza <3 in mijn contacten vind. 'Wie is die Hazza met een hartje, een nieuw vriendinnetje?' vraagt ze terwijl ze mijn smsjes door bladerd. Ze laat me het smsje zien van net waar ik schreef: Hey Haz, net thuis whatsup, gaat alles goed? Ik zie je morgen aan onze tafel, ke?!? Knuffels, jou Lou. 'Wat is dit? ik bengin te vermoeden dat 'Hazza' een jongen is en jou vriendje' gaat mijn moeder door. 'HIJ IS MIJN VRIENDJE NIET! Hij is nieuw op school en we zijn nu vrienden oke?, Oke!' schreeuw ik woedend terwijl ik mezelf tegen de muur druk. Soms zou ik willen dat mijn moeder me leuk vond ookal ben ik homo maar ik denk dat dat niet kan, zoals ik nu zie. 'Owh, oke sor...' zegt mijn moeder terwijl ik een smsje krijg van Harry. 'Mam, niet lezen ik wil eerst' snik ik en ik loop naar mijn moeder. Ik lees: Hey, het gaat prima ben ook ff thuis aan het chillen, kan ik je ontmoeten bij school? Ik wil even praten. Knuffels en veel liefs jou Hazza P.S Bij de achterkant van de school A.U.B. ' Mam?, mag ik naar school, Haz.. Harry vraagt of ik wil komen' zeg ik schoor en ik kijk verlegen naar mijn schoenen. 'Tuurlijk, als je maar niks 'ongepast' doet of zegt, Tomlinson.' door dat laatste schrok ik, ze noemt me nooit Tomlinson, dat doet alleen Niall. Ik negeer het en knik dankbaar. ' Ik zie je om 6 uur MAM!' het laatste zeg ik wat luider. Waarom zes uur vraag je? Zes uur omdat mijn vader dan thuis komt ik wil hem alles vertellen hij begrijpt me teminste nog. Ik spring zowat op mijn fiets en haast me naar de achterkant van de school. Eenmaal aangekomen zie ik Hazza met een lange jas en een sjaal rond zijn nek. 'Hey, Boobear!' zegt Harry met een glinstering in zijn ogen. 'Boobear?' vraag ik vragend, niet dat het erg is maar hoe komt hij erbij? Ik zie hem blozen en ik neem het even over. 'Het is schattig hoor, waar wou je over praten?' vraag ik nadat ik me tegen de muur aan heb gedrukt. 'Nou, uhm ik.. ik.. ik heb eigenlijk een uhm.. vraagje denk ik uhm..' zegt Harry nadat hij naast me is komen zitten en hij kijkt in mijn ogen, met onze lippen 2 centimeter verwijderd van elkaar ik kijk naar zijn lippen en hij naar de mijne, altans denk ik. Voorzichtig schuif ik weg, Harry vond me duidelijk niet leuk leuk, gewoon leuk als een vriend een nieuwe vriend. Ik zucht, Ik zie Harry's mooie groene ogen veranderen in grijze doffe ogen. 'Je hebt hele mooie ogen BooBe... Lou' zegt Harry verlegen en ik moet blozen. Ik sta op en kijk om me heen. 'Wat wou je vragen?' zeg ik nogmaals. ' Ohja, niks meer mijn vraag ik beantwoord.' grinnikt Haz, zou het? Nee natuurlijk niet. We kennen elkaar net een dagje, dat kan gewoon niet. 'Wil je mee naar mijn huis?' vraagt Harry en blijkbaar heb ik geen keuze want hij sleurt me naar de fietsen en dwingt me zowat op mijn fiets. 'Uhm, oke' lach ik als we eenmaal onderweg zijn.

Na een tijdje komen we bij zien huis, niet klein, echt niet klein Styles. Waarscheinlijk wonen er een stuk of 6 mensen. Tot mijn verbazing zie ik alleen een meisje en 2 ouders. Hmm, zijn familie lijkt niet bepaald rijk, maarja wat heeft dat er mee te maken. 'Hey, jongens, dit is Boobe... Louis' schattig dat hij me steeds Boobear noemt. 'Wij gaan naar boven!' roept Harry dol blij. 'Harry, ik moet thuis zijn nog voor 6 uur.' zeg ik als Harry me naar boven heeft gehaald. 'Awhh, kan je niet vragen of je bij mij mag eten?' Harry's stem klonk te schattig om nee te zeggen. Ik belde mijn moeder.
'Mam? mag ik bij Harry eten?' zeg ik
'Waarom? Je zou om 6 uur thuis komen'
'Ja , maar Harry vroeg het em en het leek em wel gezellig' zeg ik terwijl ik Harry's lichaam aanbid.
'Hmm, oke voor deze ENE KEER' zegt mijn moeder streng.
'YAY, dankje mam' roep ik nog door de lijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.