Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Boyfriend » -2-

Boyfriend

29 sep 2013 - 19:59

441

0

171



-2-

Made by Janita.

POV Janita.

Voor de 2e keer loop ik nog een rondje door me kamer, me handen heb ik achter me rug. Zoekend kijk ik door me kamer, wat zou ik aan trekken? Het is vandaag Valentijnsdag, een glimlach vormt er op me gezicht. Sem, wat hou ik toch zo veel van hem. Niemand kan hem vervangen, niemand weet dat ik een vriendje heb. Nou ja, behalve Elma dan. Die weet het wel, ik heb haar alles verteld. Ik loop naar me kast en open de deuren, de geur van oud hout bedrukt me neus. Me kast is al heel oud, alle kleren zitten daar in gepropt. Ik moest wachten op een nieuwe kast. ‘ Pas als deze is stuk is krijg je een nieuwe. ‘ waren de woorden van me moeder. Een zuchtje verlaat me mond, jaja tot ie stuk is. Dat kan jaren duren! Ik pak mijn nieuwe stelletje uit de kast en trekt dat aan, Sem zou me mee nemen naar het strand. Voor een wandeling, meer zei hij niks. Ik loop naar de spiegel en doe wat make-up op, tevreden knik ik in mijn spiegelbeeld. Ik pak me telefoon, geen berichtjes niks. Ik ren me kamer uit de trap af naar beneden, me schoenen doe ik aan en ren vervolgens de woonkamer binnen.

‘’ Ik ga! ‘’ gil ik door het huis, geen gehoor. Ik rol met me ogen en loop naar de gang, erna naar de tuin. Nee, helemaal niemand hier. Ik haal me schouders op en pak me fiets want ik sta tenslotte toch al buiten, ik draai voor de zekerheid de deur nog op slot. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren als je weg bent, op me aller snelst ren ik naar me fiets en haal hem van slot af. Snel open ik de schuttingdeur en fiets dan de achtertuin uit, ik klap de schuttingdeur met een gang dicht en fiets dan me straat uit. Op weg naar het strand! Als ik aan kom zie ik hem al staan, ik begin te glimlachen en stap af. Het is gelukkig niet druk dus genoeg plaats voor mijn fiets, ik pak mijn fiets en zet hem tegen een rekje aan. Snel buig ik naar het slot, net als ik op sta voel ik 2 armen om me middel. Ik schrik ervan en geef een gilletje, ik spring opzij en kijk achter me. Een lachende Sem staat voor me, ik voel dat ik rood word en kijk snel weg. Hij pakt mijn hand en knipoog, een klein kusje drukt hij op me wang. We zijn al 5 maanden samen, en ik weet nu al hou heel ik van hem hou.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.