Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson||Can You Feel The Love. » 003. Harry Edward Styles

Larry Stylinson||Can You Feel The Love.

6 okt 2013 - 0:05

564

3

264



003. Harry Edward Styles

'Mag het?',vraag ik, gespannen aan Louis. 'Ja, het mag', zegt Louis. 'Boobear?' zeg ik tegen Louis. ' Ja, Hazza?' zegt hij terwijl hij mijn kamer rond loopt. 'Het is nogal warm, vind je het erg als ik uhm.' ik wijs naar mijn shirt. Het is puur een test eigenlijk heb ik het doodskoud maar alles voor BooBear. 'Nee, tuurlijk niet uhm nouja, nee' hoor ik Louis zeggen met een kleine opwinding in zijn stem. Ik haal mijn shirt van mijn lichaam af. Louis staart me aan, door die 4 tepels denk ik, Waarom heb ik die in godsenaam. 'Haz? Wat doe je met mijn tepels?' zegt Louis op een plagerige toon. Ik voel mijn hoofd rood worden en negeer het wanneer ik op mijn bed plof. 'Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig aan kwam',zegt Louis. 'Het is oké hoor', zeg ik. Ik hoor mijn moeder vanaf beneden roepen om te gaan eten, ik heb echt trek. We eten taco's, hmmm, lekker. 'Yes, taco's!', roep ik en sprint de hele woonkamer door. Louis kijkt me aan, alsof ik een of andere gek ben. 'Mijn lievelingseten zijn taco's',zeg ik tegen Louis om hem wat rustiger te maken. 'Oh', reageert Louis op mijn fascinerende feit. Mijn zus komt vanaf boven, ik stel Louis aan haar voor. 'Hey, Louis dit is Gemma, Gemma, Louis', zeg ik. Ik begin met een paar taco's op mijn bord te leggen, Louis pakt er maar een, zou er iets met hem zijn? Of houdt hij gewoon niet van taco's? 'Louis, neem je je taco's nog?', vraag ik. 'Ja, is goed', zegt Louis.

Nadat we hebben gegeten, ga ik naar bed. 'Boobear, we hebben geen gastenkamer, vind je het niet erg als je bij mij komt slapen?', vraag ik. 'Nee, totaal niet',zegt Louis zelfverzekerd. 'Weet je het echt heel zeker?',vraag ik.'Ja, ik weet het heel zeker', antwoord Louis. Ik doe mijn broek uit. 'Uhm...Harry ga je zo slapen?',vraagt Louis. 'Ja, ik slaap zo altijd, doe maar net alsof je thuis bent',zeg ik tegen Louis. Louis trekt zijn gestreepte shirt uit en zijn rood-achtige denim broek. Ik doe mijn nachtlampje aan en mijn licht uit. 'Er zijn waarschijnlijk nog leuke series op tv', zeg ik. Of misschien zelfs films, ik zoek een romantische film op, totdat ik een sms'je krijg met dit liedje van iemand Heartless - The Fray. 'Hey, ben je ook fan van The Fray?', vraagt Louis. 'Jep, een hele erge fan',zeg ik. 'Mag ik je sms'je zien?',vraagt Louis. 'Ja, hoor', zeg ik. Louis kijkt mij vreemd aan en ik heb geen idee waarom. Ik druk op de media, die door is gestuurd. What the heck? Dat is een van mijn oudere vrienden die een porn filmpje heeft gestuurd. 'Die is gewoon gestoord niks van aantrekken', zeg ik. Ik zoek verder, daar is de romantische film waar ik naar aan het zoeken was. Ik staar even in Louis' ogen, hij heeft zo mooie ogen, ik voel mijn hoofd wat langzamer naar die van Louis komen, onze lippen zitten twee centimeter verwijderd van elkaar, totdat ik een geluid hoor op de film en kijk op, oh nee, zo soort film bedoelde ik niet, mijn moeder stampt mijn kamer binnen. 'Harry, doe je tv uit en ga slapen', zegt ze op een schreeuwend maar wel hartverwarmende stem. Ik doe mijn nachtlampje uit en de tv en leg mijn arm om die Louis' onderbuik.


Reacties:


Eli zei op 5 okt 2013 - 23:45:
Nee


DegrassiFan
DegrassiFan zei op 5 okt 2013 - 23:34:
Ja, swek, toch.


Eli zei op 5 okt 2013 - 23:30:
Harry had zijn shirt nog uit tijdens het eten AHAHAHAHAHAH