Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wizard [END] » Epiloog

The Wizard [END]

30 sep 2013 - 7:20

462

5

246



Epiloog

Hier is dan de epiloog! Ik heb dit in vijf minuten geschreven dus let aub niet op domme foutjes haha :) x

31-12-'20

Harry POV
So many adventures couldn't happen today
So many songs we forgot to play
So many dreams are swinging out of the blue
We let 'em come true

Forever young,
I wanna be forever young
Do you really wanna live forever
Or Never
Forever Young

De fans gillen hun longen er bijna uit. Niall, Liam, Zayn, Louis en ik staan voor het laatst op het podium. Dit is de laatste keer dat we optreden, en dat we allemaal blije gezichtjes zien. 
Het is 2020. Liam, Niall en Zayn zijn 27, ik ben 26 en Louis is 28. . Ik loop naar de jongens toe en omhels ze voor de laatste keer. Hierna zullen we elkaar nooit meer zien. Zayn is getrouwd en verhuist met Perrie en de kinderen naar Amerika; Louis verhuist samen met Eleanor naar Nederland en Niall, Liam en Danielle gaan op wereldreis. Dat klopt, Liam en Danielle. Zeven jaar geleden hebben die twee opnieuw een relatie gestart omdat ze echt niet zonder elkaar kunnen. Binnenkort gaan ze zelfs trouwen! Dit waren absoluut de tien beste jaren van mijn leven, en ik zal het nooit vergeten. Ik weet nog dat we ooit in een andere wereld terechtkwamen... tenminste, dat dachten we. Eigenlijk was het gewoon een droom! Maar toch zijn we het nooit vergeten. Vooral omdat die droom ervoor zorgde dat ik mijn geheugen terugkreeg. Oh, en trouwens: Niall heeft nog steeds geen vriendin. En het bevalt hem geweldig! Ik heb hem nog nooit zo gelukkig gezien.
Alleen nu, op dit moment, valt alles in duigen. Ik laat de jongens los en zwaai naar de fans. 'Vaarwel allemaal! Jullie waren de beste fans die we maar konden hebben. Bedankt voor alle support, we zullen deze tijd nooit vergeten,' roep ik in de microfoon. De jongens en ik lopen het podium af. Ik omhels Debby, uncle Simon, Paul, de leden van 5SOS, de stylisten, de crew en iedereen wie ervoor gezorgd heeft dat One Direction de tijd van hun leven had. Maar het meeste komt natuurlijk door de fans... Ik wou dat ik ze allemaal één voor één kon bedanken voor alles wat ze voor ons hebben gedaan. Ik loop Niall, Liam, Zayn, Louis, Perrie, Danielle, Eleanor en de kinderen van Zayn en Perrie achterna naar buiten. 'Oom Harry, je gaat ons nooit vergeten hè?' vraagt het kleine meisje genaamd Lotte. 'Nee lieve Lotte, natuurlijk niet. Ik zal elke dag aan jullie denken. Maar nu moeten jullie gaan.' Ik pak Lotte's handje en geef er een kusje op. 'Braaf zijn.'
Een paar taxi's rijden de straat in. Ik help met het inladen van de bagage en neem nu echt afscheid van mijn beste vrienden. Debby komt nu ook naar buiten en wenst iedereen veel geluk. Dan gaan de portieren dicht, en de taxi's rijden weg. 'Dag allemaal!' roep ik nog, maar ze zijn al weg.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 30 sep 2013 - 17:56:
OMG, WHYYYYYYYYYHYYYYHYYYY???? IK EIS EEN VERVOLG.

The Wizard, The Next Generation

Ahum, mijn laatste woord aan One Direction:

"Harry, ik vond je altijd al cool, maar nu One Direction uit elkaar gaat, lijkt het net alsof je de beste persoon ooit bent.
Zayn, dit geldt ook voor jou! Ik moest altijd heel hard lachen om je "Vas Happening?"-momenten.
Liam, je haar is nu supercute en dat is het altijd al geweest. Je stem is geweldig en ik beloof je dat je solo nog een album gaat maken, net als de rest van de band.
Louis. Ik hield van je als een broer, met je wortel- en grapmomenten. Ik zal je nooit vergeten.
Niall, jij was altijd al mijn favoriet. Mijn grote ster waar ik niet zonder kon. Je was alles, je hielp me als ik in de put zat en was er ook in goede tijden.
Bedankt voor alles, Niall.
One Direction, jullie waren voor mij en ik denk ook alle andere meisjes op de wereld, het beste ooit. We houden van jullie, tot onze dood.
We love you.
For ever."

OMG *snik*


Malikaa
Malikaa zei op 30 sep 2013 - 10:14:
Omg
This story was just, perfect
Xxxx


Harrylover
Harrylover zei op 30 sep 2013 - 7:50:
Hopelik gebeurt dat niet echt,dat onedireution uit elkaar gaat...
Maat wel hee mooi geschreven zat gewoon bijna te janken hierro.


Richelle
Richelle zei op 30 sep 2013 - 7:50:
Awhh ik hen precirs hetzelfde als loveyouxx :c
super mooi geschreven!
xx


loveyouxx
loveyouxx zei op 30 sep 2013 - 7:44:
Omg... i cryyy!!!!
I love it!!!!
Ik moet er niet aan denken dat one direction uit elkaar gaat!
Lees snel het dankwoord!!
Xxx