Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones || » Malikaa

Stand Alones ||

30 sep 2013 - 21:20

553

4

221



Malikaa

Hi! sorry voor het extreem late plaatsen, maar hier is je SA! hoop dat je hem leuk vind! xoxo Michelle

‘’Rani!’’ schreeuwde ik naar boven. Mijn naam is Malika, 18 jaar oud en woonachtig in een prachtig appartement, samen met mijn beste vriendin Rani. We hadden afgesproken om een wandeling door Londen te maken, aangezien het sneeuwde en we allebei van de winter houden. ‘’Ja ja ik kom al!’’ ze rent de trap af. ‘’Hier, ik heb je tas al.’’ We lopen samen de deur uit, richting de Starbucks. In de winter is dat ons vaste ritueel als we een wandeling gaan maken. We komen er nu zo vaak, dat de werknemers ons al herkennen. ‘’Het gewoonlijke?’’ vraagt Jaimy, het ontzettend aardige meisje achter de counter. ‘’haha hoi Jaim, ja is goed!’’ Rani loopt door om af te rekenen, als er een jongen achter mij komt staan. ‘’Oh sorry, ik sta niet in de..’’ ik kan mn zin niet eens afmaken. Ik kijk in prachtige ijsblauwe ogen, in een ontzettend knap gezicht. ‘’Je staat niet in de rij dus?’’ hij glimlacht lief terwijl hij langs me loopt. Ik hoor een klop op het raam, en zie Rani buiten gebaren. Ik draai me nog een keer om, en probeer nog een glimp op te vangen van die mysterieuze jongen. Het lukt me niet, dus loop ik door naar buiten.

‘’Was je in dromenland ofzo?’’ Rani geeft me mijn Starbucks, als we naar het park lopen. ‘’Nee joh, die jongen was zo knap! Ik was even helemaal in shock!’’ zeg ik lachend. We lopen door het park, en vinden een besneeuwd bankje. Mijn koffie is al op, dus gooi ik hem weg in de dichtstbijzijnde prullenbak. Ik pak een hand vol met sneeuw, maak er een bal van en gooi die naar Rani. ‘’Hey! Malik! Wat doe je nou?’’ roept ze verbaasd. Ik verga van het lachen, totdat er een sneeuwbal op mijn hoofd valt. ‘’Rani, het is oorlog!’’ roep ik schaterlachend. Zo gaat het wel door voor een half uur, als mijn sneeuwbal iemand anders raakt dan Rani. Ik ren naar die persoon toe, voor zo ver dat gaat door de sneeuw. ‘’O my god het spijt me! Ik kan niet zo goed richten..’’ ik hap naar adem. Ik kijk in dezelfde ijsblauwe ogen als een uur geleden in de Starbucks. ‘’Hey, ik heb jou eerder gezien he?’’ hij doet zn muts op, en doet een van zn handschoenen uit. ‘’Ik ben Niall.’’ Er gaat een lichtje branden. Daarom zag hij er zo bekend uit! ‘’van?’’ ik kijk hem vragend aan. ‘’ja, van die ja.’’ Antwoord hij lachend. ‘’Malika? Wat ben je aan het AAAAAAAAAAH’’ schreeuw Rani keihard. ‘’Sssst! Dit hoeft niet Rani!’’ zeg ik half geïrriteerd, half lachend. ‘’Ik ben Malika, en dit is Rani.’’ Hij geeft ook Rani een hand. ‘’Het spijt me van die sneeuwbal. Hoe kan ik het goedmaken?’’ ben ik nu gewoon aan het flirten? Malika wat ben je aan het doen? ‘’Wat dacht je van een tripje naar de Starbucks?’’ hij geeft me een knipoog. ‘’Doen we.’’ Ik geef hem een glimlachje. ‘’Mag ik wel je telefoon even?’’ hij kijkt me vragend aan. ‘’Uh, ja natuurlijk.’’ We wisselen nummers uit. ‘’Tot vanavond Malika. Ik haal je wel op.’’ Hij geeft me een kus op mn wang. Inwendig schreeuw ik. Ik, Malika, een doodnormaal meisje uit Londen, een date met Niall Horan uit One Direction. Wie had dat ooit gedacht?


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 2 okt 2013 - 21:34:
Cute! Perfect!

All i have to say!

xxx


Lotte95
Lotte95 zei op 2 okt 2013 - 16:47:
heey,

sorry ik heb niet zoveel tijd meer om alles heel snel te lezen vanwege school en alles!!
maar...... I love it!!! It's amazing!!!

xxxxx


Lotteimy
Lotteimy zei op 1 okt 2013 - 6:30:
Cute!


Malikaa
Malikaa zei op 30 sep 2013 - 21:37:
O. M. G.
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Omg omg omg omg omg omg omg, this is just
PERFECT OMG
Omg thank you so so so much
Like ahhhhh, I love yoouuuuuuuu
Xxxxx
A bouncy skippy ball ^_^