Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Runner Runner 2 » Personages

Runner Runner 2

1 okt 2013 - 19:11

255

0

200



Personages

Een overzicht en omschrijving van de personages.

Runner Runner 2
Personages.

Eerst even een overzicht van de personages en hun omschrijving.
(Echte acteurs,actrices,zangers komen ook voor in het verhaal met hun echte naam.Soms ook niet dan staat de echte naam tussen haakjes.)

Justin Timberlake

Is samen met Robin Thicke het hoofdpersonage.Hij is samen met zijn vrienden naar het buitenland.Eigenlijk zijn ze gekomen om geld in te zamelen voor de universiteit maar dat loopt al snel mis.Als Darryl zijn nieuwe vriend voorstelt wil Filip hen meenemen naar het casino.Al snel blijkt dat Filip niet echt een goede invloed heeft op de groep.Justin heeft een vriendin Jessica Biel maar zit daarmee in een knipperlicht relatie waardoor het na twee dagen alweer uit is en een week later weer aan.Hij houd echt van haar en wil graag met haar trouwen maar Jessica is dat helemaal niet van plan.Als Justin naar het buitenland gaat samen met zijn vrienden (Scott&Darryl)die mee naar de universiteit gaan blijft Jessica gewoon in New York waar ze alle tijd heeft om andere leuke jongens te leren kennen...Justin heeft dan ook onmiddellijk door dat er iets aan de hand is als de computer opeens zonder reden crasht.Maar dan blijkt er meer achter te zitten.Hij wil zich niet graag met anderen hun zaken bemoeien maar word verplicht om dat wel te doen.Hij heeft kastanje kleurig haar en blauwe ogen.Het lijkt een gezellige vakantie te worden maar niets is wat het lijkt...

Robin Thicke

Is samen met zijn vrouw Paula Patton op vakantie.Eigenlijk om daar te gaan optreden en ook om te genieten van het strand en de zon en zee.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.