Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me || Louis Tomlinson » --> 4

Kiss me || Louis Tomlinson

1 feb 2014 - 21:25

993

2

529



--> 4

sorry voor het veeeeel te lange wachten!

26th december 10:57

Cloe White.

“je kan vast ergens anders een betere baan vinden bij een beter merk. Maar ik kan een talentje zoals jij niet aan me voorbij laten gaan.” zegt Andy na een stilte. Ik.. droom ik dit? Hij vraagt me om bij hem te werken? “Cloe?” vraagt hij omdat ik jong steeds niet heb gereageerd. “Andy ik..” ik weet nog steeds niet wat ik moet zeggen. “je vindt het niks he?” de zekerheid klinkt in zijn stem. “Andy dat is geweldig” schreeuw ik uit. Ik vlieg hem om de hals en zonder na te denken geef ik hem een kus op zijn lippen om vervolgens keihard weg te rennen. “Dit moet Louis weten” roep ik nog naar Andy. Voorzichtig vanwege de sneeuw loop ik naar het huis. Andy loopt rustig achter me aan. Eindelijk aangekomen shop ik me laarzen uit.

Dan loop ik veder ik hoor de tv in de huiskamer al. Ik huppel van blijdschap de huiskamer binnen. “Hee, wat ben je vrolijk” zegt Louis met zijn ochtend stem. het is het vertrouwelijke plaatje. Dit is hoe Louis T. zijn dag begint. Hij zit met een ontbijt van cornflakes en thee naar Friends te kijken. “Ja, ik ga bij Andy werken!” antwoord ik in vol enthousiasme. Louis kijkt me aan. Hij lijkt wel niet blij, maar waarom zou hij niet blij zijn? Op dat moment komt Andy binnen. Louis kijkt naar hem en dan weer naar mij. “Ben je niet blij?” vraag ik als hij nog steeds niks heeft gezegd. “nee” zegt hij. Wat? Hij is niet blij? “Andy geeft mij de grootste kans van me leven en jij bent niet blij voor me?” zeg ik boos. “nee ik bedoel je gaat niet voor hem werken. Ik wil het niet hebben.” Verbaast luister ik naar wat hij te zeggen heb. Verbied hij het nou? DE kans van me leven en hij verbied het me? “Dit slaat nergens op Louis! Hij geeft mij een baan! Je hoort blij voor me te zijn!” ik sta van woede op. hij kan dit niet serieus mennen. “ik wil het gewoon niet hebben Cloe!” Louis staat nu ook op.

“Ho ho Lou is bied haar een baan aan wat is het probleem?” bemoeit Andy zich ermee. Wat hij achteraf beter niet had kunnen doen. “dit is gewoon het zelfde als met Hannah of niet?” Louis richt zich nu naar Andy. “Hannah, Hannah? Wat heeft zij hier mee te maken?” vraagt ik verward. Hannah is Louis ex dat weet ik wel maar wat heeft zij met mijn baan te maken? “Deze gozer hier..” Begint Louis over Andy. “vond het een goed idee om haar te laten poseren voor zijn shirts. Maar achteraf was het hem alleen te doen om haar te kunnen neuken.” Ik schrik. “echt?” vraag ik. Dat had ik nooit van hem verwacht. Hij ziet er zo lief uit.

“Dit is niet zoals toen.” Zegt Andy met zijn liefste stem. terwijl dat hij dit zegt komt hij naar me toe lopen. “Opdonderen gozertje!” Louis duwt Andy ruw weg. “Louis!” schreeuw ik. Deze kant heb ik nog nooit van hem gezien. Normaal gesproken vertrouwt Louis mij volledig. Ik kan bijna alles bij een jongen doen en hij vind het nog niet erg. Maar nu niet. Waarom niet? Is het Andy? Of ben ik het probleem? Andy beland op de bank. Louis staat verschikt van zijn daad, dat is duidelijk te merken. Andy staat op. “Louis, Cloe is een geweldige ontwerpster. Ik wil haar deze kant gewoon geven!” schreeuwt Andy. “STOP! Ze is van mij!” Louis zet een stap dichter bij Andy. Hij is helemaal rood. Voor ik het weet raakt Louis’ vuist Andy’s jukbeen. Meteen grijpt Andy naar zijn gezicht. Er stroomt bloed uit zijn neus. Andy probeert het tegen te houden. Alles gaat zo snel. “Stop jongens stop!” probeer ik. Andy kijkt met een dodelijke blik naar Louis. Die wrijvend over zijn hand met een dezelfde blik terug kijk. Andy wil een stap naar louis zetten maar ik kan dat niet laten gebeuren. “Andy Nee!” schreeuw ik! Andy kijkt mij aan en kalmeert. Na een half minuutje van stilte zegt Andy: “Goed, Cloe denk er even over na.” En loopt dan weg.

Een diepe zucht verlaat Louis’ mond als het geluid van de deur die ruw wordt dichtgeslagen klinkt. “waar sloeg dat op?” vraag ik met tranen achter me ogen. Louis kijkt me aan ook in zijn ogen zit een piepklein traantje. “boeiend.” Zegt hij en loopt naar boven. Ik snap hem niet meer af en toe. Zou hij gewoon bang zijn of zit er meer achter? Een ding weet ik wel. Ik laat de kans niet aan me voorbij gaan. Louis draait wel weer bij hoop ik. Ik ben nog steeds een beetje in schok. Dit was de eerste keer dat ik echt een beetje bang voor louis was. Ik snap nog steeds niet waarom hij zo reageerde. Ik laat hem wel even dan kan hij even na denken. Zou het waar zijn wat Louis denkt? Zou Andy me inderdaad alleen een talent vinden omdat hij me wil? Of is hij totaal niet zo? Is het eigenlijk wel waar wat Louis beweerde? Andy ontkende het niet. Ik besluit Andy te sms’en hoe het met zijn wang is. Ik typ in:

Hee,
Heb je heel veel pijn? Hoop het niet. Ik wil heel graag de kans Andy dat is echt niet veranderd. Louis draait wel bij. Ik weet niet wat hem bezielde. Please neem het niet persoonlijk op. hij bedoelde het misschien wel niet zo.
Cloe.


Ik lees het smsje een paar keer door. Ik verstuur hem dan toch maar. Dan hoor ik keiharde schreeuw van boven komen. Zo snel als ik kan ren ik naar boven. Naar de slaapkamer waar weer een oorverdovende schreeuw vandaan komt. Zachtjes, toch wel een beetje bang open ik de deur. Ik zie door de opengeslagen balkondeuren een gestalte staan. Het staat hijgend tegen de reling van het balkon. Volledig uitgeput.


Reacties:


XxAmyxX zei op 2 okt 2013 - 19:04:
Gauwverderxxx Het is supaa spannúnd!


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 2 okt 2013 - 18:41:
Neeeeee, niet springen hoor Loubear!!!

xxxxx