Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It All Starts Over Again » Hoofdstuk 7

It All Starts Over Again

2 okt 2013 - 19:22

798

9

564



Hoofdstuk 7

Sorry dat het zoo kort is, ik doe mijn best! Hope you still like it (H) -xxx-

Ik zucht, de wind vliegt zachtjes in mijn gezicht. 1 woord, 1 gedachte.
Weer een zucht, maar nu een grotere dan net, maar niet van mij.
Ik kijk op, en zie Kim bedroefd kijken, en ik doe lekker met haar mee.
'What's wrong with you??' vraag ik, en pak haar hand vast.
'Ik moet je wat vertellen, iets belangrijks' mompelt ze, en bijt op haar lip.


20 minuten eerder:
Wat verder zijn we wat gaan zitten met zijn allen, dit was wel heel heftig;
al zeg ik het zelf. Harry omarmt me, en wrijft me tranen weg. Dat's lief van hem, ik lach door mijn tranen heen. 'Dus dat was mama?' vraag ik en staar Niall aan.
Hij kijkt me diep en, en knikt zachtjes. 'Ja, het spijt me, ik moest dit voorkomen, er gebeurt ook zoveel, en tsja' mompelt hij, en ik glimlach wat moeilijk. 'Maakt niet uit Big-Brother' zeg ik, en sta op. Dan knuffel ik Niall, blijkbaar verrast het hem. Maar ik voel dat het hem goed doet, heel goed zelfs. 'Ik hou van je Chantal' fluistert hij in mijn oor, en ik glimlach.
'Ik ook van jou, voor altijd Nialler' lach ik terug, en ga naast hem staan.
Hij zet zijn arm om mijn schouders heen, en kijkt de rest vragend aan.
'Wat zullen we gaan doen? Tenzij je hier wilt blijven Chantal?' vraagt hij,
en kijkt me aan.
Ik schud snel, 'Nee, ik wil mijn en jullies dag niet verpesten door dit voorval, we maken er een leuke dag van! Toch Louis?' roep ik, en zie dat hij er niet met zijn hoofd erbij is. Ik moet ervan grinneken, maar dan zie ik Kim moeilijk kijken. Ze knikt, en roept zichzelf wat toe.
Dan staat ze op, en kijkt me aan.
'Boys, vinden jullie het erg als Chantal en ik wat samen gaan doen? Meidenstuff ' zegt ze, en de rest stemt wel mee. 'Okee, is goed' lach ik, en ren snel naar Harry. Ik geef hem nog een dikke smakkerd op zijn mond,
en draai me dan om. Ik zie dat Kim er al staat, en ze trekt me onhandig mee.
Okee, dit wordt nog is leuk!

Nu, back to the point:
Ik kijk haar nog steeds aan, en zij kijkt weg. Ik zie dat ze het moeilijk heeft, maar dan sluit ze haar ogen. Ze draait haar hoofd naar mij, en begint heel snel te praten. 'Heb je wat met Louis??' hijgt ze zowat, en ik sta haar vebluft aan.
'Wat zei je?' mompel ik, en niet begrijpend wacht ik af. 'Heb je wat met Louis? Jullie samen, ik zag jullie! Op de trap, en...en..' roept ze, en ik zie al wat traantjes bij haar opkomen. 'Wat? Nee, natuurlijk niet! Wat denk je?
Dat ik wat met Louis heb?? Ik ben blij met Harry!!' zeg ik, maar het komt er wat hysterisch uit. Hoe kan ze?? 'Ik geloof je' mompelt ze, en ik kijk haar verward aan. Niet begrijpend schud ik, en ze zegt het weer.
'Ik geloof je, ik geloof je. Maarrehh... ik ga het toch uitmaken met Louis'
zegt ze, en slikt bij het laatste.
Mijn pupillen worden groot, en slik. 'Waarom? Wat is er dan aan de hand?' vraag ik, en hoor dat mijn mobiel gaat. 'Gewoon, het is beter zo' antwoordt ze kortaf, en weer kijkt ze weg. Ik knik, en pak mijn mobiel. Ik zie dat het een appje is van Hazz, en open hem. 'Hazz vraagt of we met zijn allen een ijsje gaan eten zo?' vraag ik aan Kim, en ze begint te klappertanden.
'Het moet' antwoord ze weer kortaf, en knikt. Dan staat ze op, en pakt haar tas. Snel pak ik ook mijn tas, en wankel achter haar aan. Ik voel weer een ongemakkelijke sfeer tussen ons 2, it kills me!! Dan draait ze haar arm om de mijnes, ik merk dat je jongens in aantocht zijn. Ze lopen daar wat verder op, en ik kijk Kim aan.
'Is dit zeker wat je wilt?' vraag ik, en staar haar aan. Ze knikt wat moeilijk, alsof ze het niet wil. En volgens mij wilt ze het ook niet eens!
We zij nog een paar stappen van elkaar verwijdert, zo dichtbij, alsof ik hun adem kan voelen.
Opeens wordt ik omarmt door die 2 lieve handen, die mooie stem, dat mooie gezicht. Ik lach, en Harry draait me rond. Kim staat wat ongemakkelijk erbij, en ik zie dat Louis haar een kus wil geven.
Ze wijst af, en doet snel een stap achteruit.
Oh nee, ze gaat het echt doen! In mezelf gil ik,
en ga erbij staan.
Ik bijt op me lip, ik weet wat ze gaat doen, ik weet het!
De andere boys komen naast mij om hun heen staan, en ze slikt.
'Ik maak het uit....' mompelt ze, en ik wacht af op wat er komen gaat....


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 8 okt 2013 - 17:05:
OMG... ZO PLOTSELING.....
WAT IS ER AAN DE HANDDD?????? Oké, nu word ik nieuwsgierig...

SNEL VERDER DUS!!
XXX Aapje


Malikaa
Malikaa zei op 3 okt 2013 - 9:35:
Omg, huh, wat, waarom?!?!?!?
Snel verder
Xxx


Anne
Anne zei op 2 okt 2013 - 23:46:
Huh? Waarom maakt kim het uit?!
Heel snel verder!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 2 okt 2013 - 21:10:
oh neee neee maaar huh melding waat


XxAmyxX zei op 2 okt 2013 - 20:21:
NNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Stoute Kim! X Gauwverderrr