Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Broken Angels [PAUZE] » .OO1. Chantal Adams

Broken Angels [PAUZE]

2 okt 2013 - 19:28

596

15

572



.OO1. Chantal Adams

enjoy en laat een reactie achter!!

De dag gaat snel voorbij, de meiden en ik zijn hard aan het oefenen voor ons perfecte optreden. ''Ik neem eventjes pauze'' roep ik en loop naar het bankje toe. Janita en Kim zijn hard aan het oefenen voor hun pasjes, Floor en Rachel zijn met Quinn en Demi hun kleding en make-up aan het bekijken. Laura komt binnengelopen met een zak chips en gooit hem mijn kant op. ''Ik heb hem!'' roep ik en scheur hem open, Janita en Kim komen al snel mijn kant opgerend. ''Meiden kom allemaal eens hier zitten'' roept Laura naar ons, Floor en Rachel komen langzaam onze kant opgelopen. Zodra ze zitten begint Laura te vertellen. ''Zoals jullie weten treden jullie bij One Direction op, we zijn druk aan het oefenen en aan het kiezen om jullie er perfect ui te laten zien.'' Ik grinnik en kijk Kim aan, zij grijnst maar herstelt zich alweer snel als Laura verder gaat. ''Maar jullie dansen niet alleen op de achtergrond, de jongens hebben gevraagd of ze ieder een meisje konden hebben om mee te dansen.'' Wacht, wat zei ze nou? Ik kijk naar Kim en Janita, die beginnen elkaar keihard te omhelzen, Floor begint als een gek te springen en Rachel rent naar Laura toe, Laura wordt platgeknuffeld. Ik spring op en gil het helemaal uit. ''Ik dans met Harry!'' zeg ik, de andere meiden beginnen ook al te roepen. ''Ik wil Liaaaaammmm!!'' schreeuwt Rachel, ''Ik neem Zayn!!'' gilt Floor het uit, ''LOUISSSSSS!!'' Roept Kim en Janita neemt koste wat het kost Niall.
''Meiden, even rustig aan, de jongens hebben iemand gekozen om mee te dansen, op basis van jullie karakter!'' Zegt Laura en loopt naar achter, al snel komt ze terug met een paar papieren. ''Hierin staat alles, ik lees het wel eventjes voor'' zegt Laura, ik sla gelijk mijn vinger voor mijn mond, als teken dat de andere meiden stil moeten zijn,

Geachte Laura van Duivenboden,

Zoals u weet treedt uw dansgroep op in de show van One Direction op zaterdag 25 juni. De meiden dansen de hele avond mee met de jongens, en als de jongens iets willen doen moeten de meiden meewerken. Op basis van hun karakter en uiterlijk hebben de jongens allemaal 1 meid gekozen om mee te dansen:
Zayn -> Floor
Harry -> Chantal
Niall -> Janita
Liam -> Rachel
Louis -> Kim

Wij willen de meiden vrijdag 24 juni al bij ons hebben, dan is de generale repetitie en daarna zullen de meiden naar een hotel gebracht worden, waar zij de nacht zullen doorbrengen. Ik verwacht ze om 15;00 bij de Arena, ze zullen daar opgehaald worden en naar de ruimte gebracht worden. Donderdag 23 juni zullen de zusjes van Liam en Niall langskomen om te kijken hoe het gaat.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, wij zijn jullie zaterdag 25 juni!

Met vriendelijke groet, het One Direction team


Mijn hart staat eventjes stil, Harry heeft mij gekozen om mee te dansen! De andere meiden merken het ook en samen geven we elkaar een groupshug. ''Maar meiden, dat betekent dat hun zusjes hier morgen al zijn!'' Roept Kim dan. Oja, helemaal niet over nagedacht, morgen is het al donderdag! ''Ja meiden, morgen gaan we eventjes met zn allen een outfit kiezen en make-up, jullie nagels worden gedaan en jullie haar. Dan zien hun zusjes alvast hoe goed jullie eruit zullen zien'' Zegt Ellis, onze nagelstyliste. ''Morgen gaan we knallen!'' Roep ik en leg mijn hand in het midden van de groep, iedereen zet 1 voor 1 haar hand erop. ''Let's do this!'' roepen we allemaal tegelijk, mijn gedachtes zitten nog steeds bij Harry. Heeft hij nou echt voor mij gekozen?


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 3 okt 2013 - 19:11:
AAAAAH ZAYNNN
Snel verder ! xxxx


xcajajune
xcajajune zei op 3 okt 2013 - 16:43:
snel veeerddeeeer ! xx


loveyouxx
loveyouxx zei op 3 okt 2013 - 15:05:
gauw verder!
XXX


MadeForLovee
MadeForLovee zei op 3 okt 2013 - 6:56:
Leuk ga snel verder ehh


IrishPig
IrishPig zei op 2 okt 2013 - 23:00:
Snel verder