Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » hoofdstuk 11

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:16

1385

0

392



hoofdstuk 11

Je gaat achter de deur staan en ziet de jongens een voor een binnen komen en Bill als laatste. Je gaat achter Bill staan en slaat je handen voor zn ogen. Je voelt Bill even verstijven van schrik. 'sluit je ogen en draai je om' fluister je in je oor en voelt Bill meteen ontspannen. Aan de wimpers die tegen je huiden bewegen voel je dat hij zn ogen sluit en hij draait zich zachtjes om. Jij sluit je ogen ook en brengt je hoofd dichter bij de zijne. Jou lippen raken die van Bill en kust hem zacht en lief. Na zo eventjes gestaan te hebben los je zijn lippen en kijk je hem aan. Ook Bill opend zn ogen nu en is verbaast om je te zien. 'Joyce..' fluisterd hij met een brok in zn keel. 'Wat doe jij hier?' jij: Het spijt me Bill, ik moest je gewoon weer zien, ik besef nu dat ik fout was en..' Je kon je zin niet verder afmaken want Bill drukte weer een kus op je lippen. Maar lang duurde dat niet want Tom stote Bill al aan om te zeggen dat ze terug op moesten. 'we praten na he optreden wel verder' fluisterde Bill je nog toe en verliet de kamer. Je plofte weer naast Maite neer en meteen begon ze weer te praten. Maite: 'hee Joyce, raad eens wat'*ultramegabigsmile* 'wat.. jij en Gustav zijn een koppel?' zei je om te lachen. Maite:'.. 'wat.. jij en Gustav zijn een koppel?' zei je om te lachen. Maite:'.. *bloos*euh..*bloos* ja.. zoiets ja *bloos* Jij:'AAAAAAHHHHHH*flipt* vertel me ALLES!! hoe? waar? wanneer? waarom? oke oke waarom kan ik zo al rade maar VERTEEEELLLL! Maite: how.. chill gewoon..Toen jij weg was waren we met zn alle in de lounge in het hotel gaan zitten en daar speelde ze ook muziek. en ja.. opeens speelde ze: sweet smile van Max Colombie en..hij vroeg of ik met hem wou dansen, en je kunt al raden da ik zoiets niet afsla Jij:'omg omg omg vertel verder' *schud Maite wild dooreen* Maite: ten eerste: auw dat deed pijn. ten tweede: het vervolg. En jawij danste dus verder op het einde van het liedje knielde hij voor me neer en en hij haalde zo een goedkope ring uit zn broekzak, zoeen dat je kan winnen uit een automaat en hij zei: Maite, ol weet dat ik je nog geen 24 uur ken en dat jij ook veel meer verdiend dan deze ring maar dat is eigenlijk alles dat ik voor de moment kon vinden maar euh wil je men meissje zijn? Ik dacht dat ik ging flauwvallen. Ik begon als een gek te gillen en zei natuurlijk: JAAAAAAA Het kan me natuurlijk niks schelen wat voor ring hij me gaf, het hoefde zelf niet, maar het was zooo f*cking lief Je kon het niet laten en gilde het nog harder uit dan ter voren. net toen kwam.. Bill terug binnen (ja het laatste deel was kort omdat het gewoon toegift was) Bill:'zie daar ben ik nu zo verliefd op geworden.. die gil heeft iets met me gedaan dat niet meer gezond is' Je begon kei hard te blozen en ook de rest van de jongens kwamen binnen. Gustav en Maite vlogen mekaar natuurlijk meteen in de armen en kuste mekaar lang en zacht 'ik hou van je schat' hoorde je Gustav tegen Maite fluisteren 'ik ook van jou'zei Maite terug. Je kreeg een geweldig grote smile op je gezicht en vond ze er gewoon zo adorabel uitzien. Je draaide je om en zag dat Bill je aan het aanstaren was.Bill:'mag ik euh.. even met je praten?' Je knikt en zegt:'ja is goed, kan het ergens..onder 4 ogen'. Bill:'ja volg mij maar' Hij pakt je hand vast en trekt je mee naar..een bezemkast Bill:'zo.. Joyce. waarom ben je eigenlijk terug gekomen?' Jij:'Eigenlijk heel simpel, ik wil je.. euh.. ons een kans geven' Bill:nou,, ik weet niet, je bent niet bepaalt aardig geweest' Jij: ja ik weet het, het spijt me verschrikkelijk laat me het bitte goed maken. Bill keek weg en zei:'ik weet niet, toen je me 'afwees' had ik het gevoel dat je mn hart er uit trok en het gewoon vertrappelde' Je voelde de tranen naar boven komen maar wist je nog sterk te houden. Jij: 'bitte Bill, nu is het an jou of jij mij een kans wil geven' Een traan loopt over je wang. Gelukkig is het vrij donker en ziet Bill het niet. Wat jij ook niet ziet is dat Bill breed aan het glimlachen is. Je hoort wat gegigel en merkt dan dat Bill aan het lachen is. Bill:' Joyce, ik heb je maar al te graag als mn meisje' Je kan wel een gat in de lucht springen maar besluit wijselijk om te blijven staan omdat het nogal pijnlijk zou zijn zou je in een kast van 2x2 als een gek beginnen rondspringen. In plaats daarvan om hels je Bill zo fel dat je hem bijna fijn knijpt. Bill:'dus dat is een ja?' Jij:'nee das een pizza me kaas,natuurlijk is dat een ja, bij u toch ook e?' Bill:'ja duh.. wat dacht je zelf..' Je begint luid te lachen en drukt een kus op zn lippen. Bill laat je lippen na en tijd los en om helst je. Zo blijven jullie daar een hele tijd en Bill fluisterd tegen je:'Ik wil je nooit meer los laten, je bent voor eeuwig van mij' 'En jij van mij'fluister je terug terwijl je een kus net naast zn mond drukt. Plots merk je de kastdeur open gaan en zie je Maite binnen komen en de deur achter haar sluiten. Ze draait haar om en merkt jullie op:'oww, ik wist niet dat euh.. deze kast al bezet was' Je lacht even en zegt:'kom er gezellig bij..' Maite:'ik ziet euh.. dat alles goed is tussen jou en Bill?' Je geeft Bill een kus en zegt:'kan niet beter' 'Maar euh.. wat doe jij hier'vroeg Bill aan Maite. Maite:' ik moest me verstoppen, er zijn fans voor de meet 'n greet en Gustav en ik willen het nog even stil houden van onze relatie en ik had geen zin in gillende fans dus verstop ik me maar even' 'ooow'zeggen jij en Bill in koor. Plots merk je de deur weer open gaan en komt Gustav binnen. Maite trekt hem binnen en zegt:'Kon je me nu al niet meer missen schat'*kuss* Gustav:'nee idd, moest je gewoon even zien'*kuss* Nu stonden jullie daar gezellig met zn vieren in de kast en Gustav merkte ook dat er iets anders was aan jou en Bill en vroeg dus:'een nieuw koppeltje in de band?' Je knikte en kuste Bill nogmaals. Niet lang daarna ging de deur weer open, dit keer was het Georg die kwam zien waar Gustav en Bill bleven. Je kon het niet laten en trok ook hem de kast in.'Kom er toch gezellig bij, tis hier zo fijn'zei je met een grijns van oor tot oor. Even bleven jullie daar praten en het werd idd wel gezellig. Misschien wat krap maar toch gezellig. En ja hoor een paar minuten later ging de deur nogmaals open en kwam Tom binnen gestormd'help, die fans.. ze ,ze ze,, ze willen me aanranden'riep Tom half in paniek. Iedereen ging strijk en je zag dat Tom vol hing met lippenstift hing en hier en daar kleerscheuren had. Nadat jullie waren uitgelachen merkte je wat op. Jij:'seg jongens euhm, als wij allemaal hier zijn, wie is er dan bij de fans?'De jongens keken mekaar aan is schoten weer in hun lach. Gustav:'we zullen maar eens uit de kast komen zeker (dubbelzinnigheid ) en Tom, wees gerust wij beschermen je wel tegen de fans. Je kon je lach niet inhouden net zoals Maite en jullie begonnen weer te lachen. Maite:'wij wachten hier nog wel even tot de fans weg zijn' Gustav gaf haar nog een kus en Bill jou ook en verlieten de kast. jij zetten je neer op een emmer en Maite op een paar dozen. Je keek even rond en zei toen:'Ejj Maite wilde is goe lache?' Maite keek je niet begrijpend aan en jij vervolgde je zin:'ik heb een planneke waar ge nog lang mee gaat lache*fluisterd*..' Maite en jij zaten nog in de kast en je ging je plannetje uitleggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.