Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » That moment

One day at a time [end]

3 okt 2013 - 20:48

806

7

421



That moment

HELLOOOOO PEOPLEEE Praise the lord, huiswerkvrije donderdagavond ^.^ Hier is het volgende hoofdstuk <3 Enjoy and leave a comment, tips zijn van harte welkom ^_^ Xxxx Ps. Weet iemand waarom ik lezers verlies?????

Mijn clutch trilt in mijn hand. Met onvaste hand pak ik mijn mobiel eruit. Het twittericoontje doemt op en nieuwsgierig druk ik erop.
'Look at this adorable couple <3 #unbreakable @zaynmalik @yasmine__ pic.twitter.com' Glimlachend kijk ik naar de foto van Zayn en mij in de hotelkamer. Ik sla de foto op en stel hem in als lockscreen achtergrond. Ik favoriet de tweet en citeer hem, aangezien ik er nog wel iets aan toe wil voegen.
' "@NiallOfficial; Look at this adorable couple <3 #unbreakable @zaynmalik @yasmine__ pic.twitter.com". #TogetherForever <3 '
Tevreden verstuur ik de tweet, en ik kijk naar rechts. Zayn kijkt glimlachend naar zijn mobiel. Ik kijk om me heen. De meeste gasten waren er. Het was nu alleen nog wachten op Max en Lilly, zodat ze hun eerste dans als getrouwd stel kunnen doen. De muziek begint te spelen en alle hoofden draaien zich om naar de ingang. Samen komen ze de zaal in dansen. Ik grinnik. Ik had kunnen weten dat Max nooit iets ordinairs doet. Het moet altijd een beetje anders zijn dan de rest. Glimlachend kijk ik naar mijn neef en zijn vrouw, en ongewillig glijdt er in traan over mijn wang. Zayn kijk me bezorgd en vragend aan, terwijl hij met zijn duim de traan wegveegt. Ik schud mijn hoofd en glimlach, voordat ik me weer omdraai naar Max. Hij ziet er zo blij uit. Ik voel de tranen opkomen en fluister tegen Zayn dat ik even naar de wc ga. Ik sta op en terwijl ik de zaal uitloop vang ik nog net de laatste regels van het liedje op.

All along I believed, I would find you
Time has brought, your hart to me
I have loved you for a thousand years
I'll love you for a thousand more


Tranen biggelen over mijn wangen terwijl ik de wc inloop. Ik ben zo blij dat ik wat make-up heb meegenomen zodat ik het kan bijwerken. Mijn spiegelbeeld staart me aan. Ik kijk naar mijn ogen, rood en dik. Het ziet er niet uit. Ik adem diep in. 1, 2, 3. En adem weer uit. Ik pak het poederdoosje uit mijn clutch en werk mijn make-up bij. Na vijf minuten ben ik tevreden en stop ik de spullen weer in mijn clutch. Een stem achter me doet me opschrikken en zorgt ervoor dat mijn oogschaduw op de grond valt. Een luide knal volgt, en ik weet dat ie kapot is. 'Zo Yasmine, toch gekozen om je eigen leven op het spel te zetten?' Onwillig kruipt er een rilling over mijn ruggengraat. Ik herken die stem, de stem van de man die mij op die verdoemde avond had bedreigd. Ik en wist dat de stem herkenbaar was, en na lang wroeten kon ik eindelijk een gezicht bij de stem plaatsen. Langzaam draai ik me om, en mijn ogen glijden over het glimmende voorwerp in zijn hand. Ik kijk op, angstig om zijn gezicht na zo'n lange tijd weer te zien. 'Jake?'


Zayn's POV

Yasmine loopt de zaal uit en ik zucht. Ik weet dat haar iets dwarszit. Ik heb zo'n gevoel dat ik wel weet was het is. Ik kijk de zaal rond, mijn ogen over de vrouwen/meisjes laten dwalend. Geen van alle zien er verdacht uit, of hysterisch. Ik kijk naar Max, terwijl de muziek langzaam wegsterft. Hij bedankt de gasten voor het komen en pakt Lilly's hand vast terwijl hij naar me toe komt lopen. Ik zucht en haal een hand door me haar. 'Max, ik denk niet dat het een meisje is.' Hij kijkt rond en knikt instemmend. 'Lilly heeft gekeken, maar ze zegt dat er alleen vrouwen zijn die ze kent, niks ongewoons.' Ze knikt en ik kijk om me heen. Dan begint er een lichtje boven mijn hoofd te knipperen. 'Max, een jongen had haar bedreigt toch die avond?' Hij knikt weer. 'Shit.' Ik sta op en kijk op mijn horloge. Ze is al zo'n tien minuten weg. 'Max, Lilly, ik ga haar zoeken. Genieten jullie van jullie bruiloft, het is echt prachtig.' Ik geef ze een gemeende glimlach, en krijg er twee terug. Ik draai me om en loop de zaal uit. Gelukkig zijn de papz niet op komen dagen. Mijn ogen zoeken naar de de vrouwen wc. Ik zie het bordje en ren ernaartoe. De deur staat op een kiertje en ik zie een glimmend voorwerp in iemands hand. Shit. Ik zwaai de deur open. Twee hoofden draaien zich naar me om. De ene vol met opluchting en angst, de ander met puur haat en wraak. Zo veel wraak.
'Jake..' Waarschuw ik met gebalde vuisten, 'get off her, now.'



Hahahhaha, confuseeedddd????
Anyways, school is ruining my social life, en mijn schrijfleven -_-
Maargoed, i hope you guys enjoyed, leave a comment pleaseee <3 tips zijn altijd welkom <3

Xxxxx
Btw. Het liedje is A thousand years van Christina Perri


Reacties:

1 2

DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 20 okt 2013 - 15:56:
WHO IS JAKE?????


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 8 okt 2013 - 18:00:
OMG OMG OMG OMG. BEN. GEWOON. SPRAKELOOS.
WACHT, DUS... JAKE..? WIE IS... JAKE? IK WIL WETEN WIE JAKE IS!

Oh en dat is zo'n mooi nummer!

OKEE EN NU SNEL VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XOXOX


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 4 okt 2013 - 19:49:
OKAY NOW, TAKE 7894122586 STEPS AWAY. WHO IS THIS JAKE GUY. I DONT FUKING REMEMBER A JAKE.

EN NU MOET JE SNEL VERDER GAAN, WANT IK BEN ZO CONFUSED.

nee serieus, snel verder


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 3 okt 2013 - 21:40:
WIES HIJ ?!?!?!


OMG MEER PLAATSEN MELDING


MichelleSky zei op 3 okt 2013 - 21:16:
Spannend!!! Snel verder!! Of plaats nog een hoofdstuk hihi xxxx