Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones!! » 1. SA Laurastyles; The Night <3

Stand Alones!!

4 okt 2013 - 19:23

1169

10

734



1. SA Laurastyles; The Night <3

Hiiii, hope you love it dearr!! -xxx-

Gillend spring ik op mijn bed, en schud mijn billen heen en weer. Ik zet keihard Best Song Ever op van One Direction, ik zing gillend mee.
Ik hoor dat de deur bel gaat, en spring als een kip mijn bed af, doe mijn volume zachter, en zweef zowat naar beneden.
Ik doe de deur open, en 4 lachende ogen kijken me aan.
'Aaaahhhh, bijnaaa!!' gil ik, en trek ze naar binnen. Dan springen we nog even met zijn 3en op en neer, en gaan dan op de bank zitten. 'O my godd, moet je m'n handen is zien!' roep ik naar ze, en steek mijn hand vooruit.
Hij trilt als een gek, echt grappig om te zien. Ik kijk ze aan, Lienke en Tiara, mijn b.f.f.s; met wie ik vanavond zal lachen, gillen, dansen, zingen, noem maar op!
Jaa, het is waar, we gaan naar HET One-Direction concert in A'dam!
I'm soo excitedd ). Tiara pakt haar mobiel, en knikt hevig. 'Het is 11 uur, we moeten ons mooimaken!' roept ze, en staat op. Ik knik, en Lienke vliegt nu ook opgewekt omhoog. We rennen lachend, maar zenuwachtig de trap op.
Je hoort de stemmen van de boys al, het doet me lachen.
Ik hou zoveel van hun, hun zijn mijn alles, maar voor hun ben ik maar een fan! Snel schudt ik die gedachtjes weg voordat ik nog verdrietig wordt!
Tiara opent haar tas, en haalt alle spulletjes eruit. 'Je hebt ze! TE GEK!' gil ik, en trek een t-shirt ui haar hand, en Lienke gevolgd. 'Ze zijn echt te gek mop!' roept Jess, en staat al bewonderend voor de spiegel te keuren. Ik lach, en knik. 'Hij staat je Per-Fect' lach ik, en Tiara knikt mee. 'Hup, hup, omkleden! We hebben nog heeeeeeel wat te doen hoor!!' gil ik bevelend, en de girls verdwijnen de badkamer in.
Snel zet ik mijn setje kleding bij elkaar, en Voila!. Ondertussen ben ik al aan mijn make-upp begonnen, en zet mijn blonde haren in een mooie staart.
Na zo'n 10 minuten bekijk ik mezelf keurend in de spiegel, en knik wat.
'Je ogen zijn echt geweldig' zegt Lienke, die opeens naast me staat.
'Thanks mop' mompel ik, en stel me al het concert voor.

De boys komen op, en we gillen het uit zeg! Harry ziet er zo leuk uit, en Louis, Liam, Niall en natuurlijk Zayn!' Ik kan mijn ogen niet van Hazz aflaten, en staar hem goed aan. We hebben echt de beste plaatsen ooit, helemaal vooraan! Ik zwaai naar hem, en hij... hij naar mij! Dan fluistert hij wat in de oren van Lou, en ze knikken dan. Harry loopt naar me toe, en... hij trekt me eruit!Waaaaaaaattt??'

Mijn lippen maken blijkbaar van die zoenbewegingen, want ik hoor dat ze me keihard uitlachen. Ik open mijn ogen, en kijk ze vuil aan.
'Gemenerds!' roep ik, en kijk op de klok. 'HET IS HALF 4!! WE MOETEN WEG!!' gil ik, en rennaar beneden. Snel pak ik al mijn spulletjes, en zie dat ze al in de hal staan. Ik knik, hun knikken. 'Here we gooo!!' roepen we met zijn 3en tegelijk, en doen een groepshug. Okee, dit wordt the night!

2 uurtjes later:
Ik zucht, die wachtrij is ook niet normaal! Ik kijk opzij, en hou Lienke en Tiara stevig vast. Zoveel mensen ook! Nu kijk ik naar de andere kant, en zie net nog een rode broek door de hekken heen schijnen. Wacht,,, was dat Louis? Ik schud snel even, en knijp mezelf, en de rode broek is jammer genoeg weg.
Ik zucht weer, en wordt meegeduwd door de mensen stroom. 'Oh boy!' flap ik eruit, en tot mijn verbazing zijn we al bijna bij het eind; het begin van het gebouw. Eindelijk na zo'n halfuurtje hebben we onze plaatsen, helemaal vooraan! 'We hebben echt toffe plaatsen hoor!' roep ik in hun oor, anders horen ze me niet. Ze knikken, en de zaal stroomt vol. Ik bekijk de zaal goed, die extreem groot is. Hoeveel Hazzaaa-lovers zullen er wel niet zijn?
10? 100? 1000? 10000? 100000? 1000000? Ik moet er niet aan denken! Harry is only mine....
De lichten vallen uit, en een of andere Campryn komt op. Ik zucht, en zeg dat ik naar de wc's moet. De girls knikken, 'Niet te lang weg hoor! De boys komen zo!' gilt Lienke naar me, en ik vlieg knikkend vooruit.
Ik loop een gang in, geen idee waar ik ben! DIt gebouw is ook zooo groot!
Vleugel F? Vleugel A? Where the hell i'm I? Ik hoor Campryn zingen, en ren door de gangen heen. Ik moet heeel erg nodig! Ik vindt een wc, en spring erin.
Lachend kom ik de wc's uit, okee, dat luchtte op! En nu alleen de girls!....
Zonder dat ik het door heb botst ik tegen iemand op. Ik val op de grond, en grijp naar me been. 'Oh gosh! Sorry girl, did I hurt you?' hoor ik wel een heel bekende stem vragen, en kijk omhoog. Ik slik, en kijk recht in de 2 mooiste ogen ooit, ze kijken geschokt. Hij geeft me een hand, en ik neem die aan.
'Oh no, no you didn't!' roep ik en lach wat naar hem. 'You're Harry!' lach ik wat zachtjes, en hij knikt. 'Yes, i am, what's your name dear?' vraagt hij, omg! Noemde hij me nou net dear? 'L...Lau....Laur...Laura!' stotter ik er eindelijk uit, en hij lacht zo lief met die kuiltjes. 'Let me take a look at your elbow' zegt hij, en draait me zachtjes om. 'Oh, that's no't so best, euhmm, let me take you to my changing room, i will make it better' lacht hij, en zet z'n cheeky glimlach op, ik bloos. Hij draait zich om, en trekt met arm mee.
Ik knijp snel in m'n arm, is dit echt? Ik bijt hard op me lip als ik merk dat ik mezelf heel hard knijp, it's real!
Vanbinnen gil ik het uit, en bijt op mijn lip om niks te laten horen.
We komen een kamer binnen, en ik hoor al stemmen. 'Who's that?' vraagt Louis die op de bank ligt te eten, en ik knipper. OMFG < YOU'RE LOUIS!!! AAHH
'I hurt this girl really bad, and i will make her better!' lacht hij weer, en loopt een andere kamer in. Snel wankel ik achter hem aan, en hij houd halt bij de badkamer. Dan pakt hij een nat doekje, en duwt hem zachtjes tegen mijn elleboog aan. 'Is this better?' mompelt hij, en staart me aan. Ik knik, en we staan zo even tegenover elkaar. Hij lacht, ik lach. Dan legt hij zijn hand op mijn wang, en fluisterd wat in m'n oor. 'I will make it better' fluistert hij, en drukt een kus op mijn lippen. Vanbinnen gil ik, maar aan de andere kant geniet ik. Dan staart hij me nog 1xtje aan, en glimlacht weer is heel lief.
Ik bloos, en hij zet zijn handen in mijn zij.
'I will make it better pretty' mompelt hij, en zoent me weer vol op mijn mond.
Okee, het is waar, dit is de The Best Night Ever!

Hope you like it?!
-xxx-


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 5 okt 2013 - 12:56:
aww so cute!

-xx-


tamarastyles
tamarastyles zei op 4 okt 2013 - 23:29:
Niks zou zo in werkelijkheid kunnen gaan. Maar daar is deze site ook niet voor!
Nog maar dertien em dan ik!.. *zucht*
Toppiefloppie (:

xxx


laurastyles
laurastyles zei op 4 okt 2013 - 23:00:
Omg! Your amazayn!!!!


Malikaa
Malikaa zei op 4 okt 2013 - 22:02:
Awhhhhhiieeee zo cute


IrishPig
IrishPig zei op 4 okt 2013 - 21:54:
Owwww cuteee