Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Floor's Stand Alone

Stand Alones

5 okt 2013 - 8:56

707

5

216



Floor's Stand Alone

De SAs staan niet meer op pauze, dus ik hoop dat jullie deze leuk vinden <3 It's made for IloveZayn (Floor) x

31-12-'13 - 16.45u
Sneeuwvlokken dwarrelen naar beneden. Samen met mijn allerliefste boyfriend Zayn loop ik hand in hand door de straten. Overal rennen en spelen kinderen met sneeuw, het is erg schattig om te zien. 'Wie komen vanavond allemaal op bezoek?' vraag ik aan Zayn. Hij kijkt me aan. 'Je bedoeld voor oud en nieuw?' Ik knik.
'Even denken... Harry, Liam, Louis en Niall komen... En Eleanor en Sophia komen. Dus dan zijn we met z'n 8en,' vertelt Zayn. Ik krijg een brede glimlach. 'Gezellig.' We stoppen met lopen en Zayn geeft me een lange, intense kus op mijn mond. 'Zullen we weer naar huis gaan? We moeten nog veel voorbereiden voor vanavond...' vraag ik. Zayn knikt en samen lopen we naar huis.

20.00u
Samen met Niall ben ik druk bezig met de oliebollen, als deurbel gaat. 'Ik ga wel!' roept Harry. Hij staat op en loopt naar de voordeur.
Even later komt hij samen met Eleanor en Sophia de keuken in. 'Floor! Wat hebben we je gemist!' roept El. Snel veeg ik mijn handen aan mijn schort af, en dan omhels ik mijn BFF's. 'Lang niet gezien! Hoe gaat het met jullie?' vraag ik. Voordat ze kunnen antwoorden, krijgen El en Sophia nog een Horan Hug van Niall. 'Gaan jullie maar lekker bijkletsen, ik maak de oliebollen wel af,' zegt hij. 'Thanks Nialler,' zeg ik met een glimlach.
Samen met Eleanor en Sophia ga ik aan de keukentafel zitten. 'Willen jullie misschien iets drinken?' vraag ik. 'Doe maar iets fris,' zegt Sophia. Ik knik en loop naar de koelkast. Daar pak ik een fles cola en drie glazen.
'Ah cola, lekker!' zegt Sophia, zodra ik de glazen op tafel zet. 'Maar vertel, hoe gaat het met jullie? Ik heb jullie een halfjaar niet gezien!'

23.45u 
Niall, Louis, Harry, Eleanor, Sophia, Zayn en ik zitten in de woonkamer rond een grote schaal oliebollen met poedersuiker.  Liam is buiten bezig met de voorbereidingen van het vuurwerk, hij wil dat vanavond alles perfect loopt. En dat wil ik ook... want ik ga Zayn vanavond eindelijk vertellen waar ik de laatste tijd zo vrolijk om ben! Over Zayn gesproken, wat zou hij de hele tijd aan het doen zijn op zijn iPhone? Stiekem kijk ik over zijn schouder mee. Hij is iets aan het tweeten! Hey beautiful fans! It's almost 2014, y'all ready? Just wnted to say thanks for being the most amazing fans in the world, and I wish al my directioners a happy new year! xZ , staat er. Aww, het is zo leuk hoe lief hij voor z'n fans is! '30...29...28...27...' Plotseling begint Niall met aftellen. 'Harry, haal Liam!' zeg ik. Snel rent Harry naar de schuur. '12...11...10...9...8...7...' Liam en Harry komen binnen. '6...5...4...3...2...1...!' Een hard gejuich barst los. Zayn geeft me een kus en omhelst me. 'Gelukkig nieuwjaar, beauty!' roept hij. Ik geef iedereen een knuffel en daarna lopen we naar buiten. 'Ik moet je zo iets vertellen...' fluister ik in Zayn's oor. Hij grijnst. 'Ik ook,' zegt hij. 
Omdat ik afgeleid ben door Zayn's schoonheid, merk ik niet eens dat Liam het vuurwerk afschiet. 'Kijk, Floortje!' Zayn wijst omhoog. Ik sla een hand voor m'n mond. 'OMG... Dat is geweldig!' Zayn drukt me tegen zich aan. 'Wat wilde je vertellen?' vraagt hij. Ik kijk hem aan met een brede glimlach. 'Ik ben zwanger, lieverd.' Zayn's ogen worden groot. 'Floor... jeetje. Wat fantastisch!' Hij tilt me op en draait me in het rond. 'En nu ga ik iets zeggen.' Zayn zet me neer. 'Lieve schat, we zijn nu al een jaar samen, en ik ben zó blij dat ik jou gevonden heb!' Zayn knielt voor me neer, haalt een doosje uit zijn vestzak, en opent het. Een prachtige ring met een echte diamant staart me aan. 'Oh my god...' fluister ik. 'Liefste Floor, wil je mijn vrouw zijn?' Ik spring bijna een gat in de lucht. 'Ja! Oh Zayn, ik wil dolgraag met je trouwen!' Zayn grijnst en doet de ring om mijn vinger. 'Hé!' roept Liam. 'Is dit wat ik denk dat het is?' Ik knik heftig. 'Ja, Zayn en ik gaan trouwen!' Meteen worden we door iedereen gefeliciteerd. 'I love you babe,' fluistert Zayn. Hij slaat een arm om me heen en de rest van de nacht kijken we samen naar het prachtige vuurwerk.


Reacties:


IloveZayn
IloveZayn zei op 5 okt 2013 - 17:17:
Aahw echt super leuk geschreven!
Heel erg bedankt lieverd xoxo


tamarastyles
tamarastyles zei op 5 okt 2013 - 11:04:
Ahw! Cute.

xxx


MichelleSky zei op 5 okt 2013 - 9:10:
Ahhw zo lief! Melding voor de volgende! Xoxo


laurastyles
laurastyles zei op 5 okt 2013 - 9:06:
Superleuk. Ben zeer benieuwd naar mijn SA!
melding??? Xxxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 5 okt 2013 - 9:04:
Superleuk!!! Melding!!!