Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » persoonlijke stand alones » sa janita secret (vervolg)

persoonlijke stand alones

5 okt 2013 - 16:12

830

1

260



sa janita secret (vervolg)

Janita wilde zo graag een vervolg dus die is er. Ik vind hem best wel goed! vooral het einde! (read it ;)) xxxx

‘Blijf je vanavond slapen?’ ‘Ja is goed, wat supercool dat je op Louis bent!’ Zei ik enthousiast. Nu hij dat zo verteld ik heb hem wel eens dromerig zien kijken in Louis richting. Niall gaf me een knuffel. ‘Bedankt dat je me niet raar vind.’ ‘Geen probleem!’ ‘Kom we gaan je slaapspullen van zolder halen.’ Ik glimlachte, ik heb echt last van nostalgische buien, toen we jonger waren sliepen we ook altijd bij elkaar. Nu heb ik hier dus vaste spullen liggen. Na de spullen geïnstalleerd te hebben op Nialls kamer gingen we weer terug naar de woonkamer waar Niall een verhaal startte over Louis. ‘In de derde begon ik hem volgensmij al leuk te vinden maar toen had ik nog niet echt door dat ik gay was. Ik ging steeds meer aan hem denken. Ookal wilde ik dat niet. Ik vond mezelf raar en dacht dat ik de enige was. Ik wist natuurlijk ook wel dat dat niet zo was maar zo voelde het toch. Aan het eind van de derde dacht ik aldoor aan hem. Ik raakte helemaal zenuwachtig als ik hem zag.’ Het hele verhaal had ik begrijpend geknikt. ‘Ik denk…’ begon ik ‘dat ik jou moet gaan koppelen aan Louis.’ ‘Nee!’ Riep Niall uit. ‘Wat als hij mij niet leuk vind? Of als hij op meisjes valt?’ ‘Heb je die jongen wel eens goed bekeken? Hij is gay, zeker weten!’ ‘Echt?’ vroeg Niall onzeker. ‘Ja, ik weet het zeker.’ ‘Maar hoe wil je ons dan koppelen?’ ‘gewoon door hem verliefd op jou te laten worden!’ Niall glimlachte. ‘Wat lach jij nou weer?’ ‘Bedankt! Je bent echt de beste vriendin ooit’ ‘Weet ik toch.’ Niall gaapte. ‘Ik ben moe zullen we maar gaan slapen? Morgen nog steeds school.’ ‘Is goed, ik app m’n moeder even dat ik hier slaap.

De volgende dag op school.


‘Hey Louis, mag ik je wat vragen?’ Ik stapte met Niall het schoolplein op en liep direct op Louis af. Ik ga dus echt niet moeilijk doen. Ik trok hem weg van zijn vrienden Harry, Liam en Zayn. ‘Wat is er?’ Vroeg hij verbaasd. ‘Val jij op jongens?’ Hij was even beduusd van mijn directe vraag maar gaf toen toch antwoord. ‘J-ja. Waarom wil je dat weten?’ ‘Omdat ik een jongen ken die jou leuk vind.’ Ik zag zijn blik over het schoolplein glijden en volgde de blik, bij Niall bleef de blik steken. Yes, dit gaat de goede kant op. Louis keek weer terug naar mij. Hij heeft in een minuut geleerd dat je bij mij direct moet zijn. ‘Wie?’ ‘Ik wil eerst weten welke jongen jij leuk vind.’ Dit ging hem volgensmij iets te ver. ‘Dat gaat jou helemaal niets aan!’ Hij probeerde kwaad te klinken maar ik liet me er niet door afschrikken. ‘Goed dan ga ik terug naar Niall.’ Ik draaide me om en er gebeurde precies wat ik hoopte dat er zou gebeuren. ‘Wacht!’ Ik draaide me weer om en grijnsde om zijn bange gezicht. ‘Vind Niall mij leuk?’ ‘Misschien? Ligt er aan of jij Niall leuk vind.’ Louis glimlachte en keek dromerig voor zich uit. ‘Weet Niall eigenlijk dat jij dat aan mij heb verteld?’ ‘Ja, hij is er niet blij mee, maar hij weet het wel.’ Dit ging echt supergoed! Binnenkort heeft mij beste vriend een vriendje. ‘Zullen we er naar toe gaan?’stelde ik voor. Hij glimlachte, ‘ja graag!’ Hij wilde al die kant op stappen maar ik hield hem tegen. ‘Wacht ik heb een beter idee.’ ‘NIALL!!’ Riep ik over het schoolplein. Tegen Louis zei ik: ‘je moet hem zo wel verkering vragen.’ Louis kreeg geen tijd om antwoord te geven want Niall kwam er aan. ‘Ja?’ Vroeg Niall. ‘Louis wil je wat vragen.’ Met die woorden rende ik weg. Ik ging staan waar Niall net op mij stond te wachten. Tegen het hek aan geleund, Ik hield de jongens goed in de gaten maar er was nog niks interessants te zien. Ze waren gewoon aan het praten en lachen. Ahw, kleine jongens worden groot. Ik lachte in mezelf, ik ben maar een paar dagen ouder. Na een paar minuten gekeken te hebben werd het interessant. Louis pakte Nialls hand en ze liepen mijn richting op. Uit mijn ooghoek zag ik Clair, het populairste meisje uit onze klas, naar de jongens wijzen en iets tegen een meisje uit een andere klas zeggen. Ze lachten, oké nu werd ik kwaad! Met grote stappen liep ik op Clair af bleef voor haar staat. ‘Wat moet…’ Ze kreeg geen kans om haar zin af te maken want ik zoende haar volop op haar mond. Ongeveer iedereen op het schoolplein keek naar ons. Ik liet haar weer los stak mijn middelvinger naar haar op. Met grote passes liep ik naar Niall en Louis die me verbaasd aan keken. ‘Zij was aan het lachen en fluisteren met haar vriendin over jullie,’ zei ik kwaad. Niall en Louis begonnen de lol ervan in te zien en begonnen te lachen. Toen ging de bel.


Reacties:


1Dzayn
1Dzayn zei op 5 okt 2013 - 16:19:
Hahahaha omg dat einde