Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Laura's Stand Alone

Stand Alones

5 okt 2013 - 17:01

716

3

203



Laura's Stand Alone

Deze is voor laurastyles, Laura dus(:

'Kom op Laura, je gaat deze dag niet laten verpesten door die stomme ex van je!' Mijn BFF Lienke trekt me aan mijn arm mee naar binnen, de Amsterdam ArenA in. Vandaag treedt One Direction op, en wij hebben tickets. Maar natuurlijk moest die mongool het juist vandaag uitmaken! Ik ben al de hele dag aan het huilen, maar nu wil ik plezier hebben. Lienke en ik wurmen onszelf door de menigte, ik móet een goed plekje hebben! Ik bedoel, op de 'beste' dag van je leven wil je toch wel je idolen kunnen zien! 
Ik weet niet hóe we het voor elkaar hebben gekregen, maar we staan vooraan! Als in: op de eerste rij! Als in: Harry's zweet ruiken! Oh my god. Samen met Lienke spring ik op en neer van blijdschap.

****Anderhalf uur later****
Your hand fits in mine
Like it's made just for me
But bear this in mind
It was meant to be
And I'm joining up the dots
With the freckles on your cheeks
And it all makes sense to me

I know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved
Your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlessly


Midden in Little Things schiet me iets tebinnen. Dit is het liedje wat ik altijd me mijn vriendje luisterde... Ik stop met zingen en begin te snikken. Ik kijk naar Lienke, maar ze ziet me niet. Langzamerhand kan ik niet meer tegen alle drukte, nu barst ik echt in tranen uit.

I won't let these little things slip out of my mouth
But if I do,
It's you,
Oh it's you,
They add up to
I'm in love with you,
And all these little things

You can't go to bed,
Without a cup of tea,
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations
Are the secrets that I keep
Though it makes no sense to me


Opeens is 1D stil. Ik zie vaag dat Liam Harry aanstoot, als teken dat hij moet zingen. Ik knijp mijn ogen dicht, want ik kan toch niks zien met die betraande ogen. 'Hé Laura, wat is er? Die ex van je weer?' hoor ik Lienke vragen. Ik kan geen antwoord geven, ik kan alleen maar huilen. Plotseling zak ik door mijn eigen benen, en ik zak neer op de grond. Er wordt door allemaal overenthousiaste fans tegen me aangetrapt. 'STOP! PAS OP! Jullie doen haar pijn!' roept Lienke. 
Plotseling voel ik twee sterke armen die me optillen. Mensen beginnen te gillen, en ik open mijn ogen. 'Gaat het?' vraagt de jongen die me overeind helpt. Dan dringt iets tot me door... het is Harry! 'H-har...'
'Stil maar even, ik neem je mee naar de EHBO. Je bloedt!' Opeens voel ik mijn ogen dichtvallen.

***Weer een uur later***
Ik open mijn ogen, vlieg overeind, en meteen voel ik knallende hoofdpijn. 'Rustig, blijf maar liggen,' zegt een bekende stem. Naast het bed waar ik in lig, zit Harry Styles op een stoel. Ik grijp naar mijn hoofd. 'Wat is er gebeurd?' vraag ik. Harry pakt mijn hand. 'Je was bij ons concert. Ik weet niet waar het door kwam, maar plotseling ging je knock out. Best wel griezelig,' vertelt hij. 'Oh... waar is Lienke?' 
'Je vriendin bedoel je? Ze is nog bij het concert.' Concert? 'Is het nog bezig, het concert? Zonder jou?!' Harry lacht en knikt. 'Ze redden zich wel... en ik kon zo'n geweldig meisje als jou toch niet laten gaan?' Ik voel dat ik begin te blozen. OMG... Dat is Harry Edward Styles, en hij vindt me een geweldig meisje! Wow. 'Vind je echt dat ik een geweldig meisje ben?' vraag ik ongelovig. Harry knikt. 'Echt wel.' Hij gaat op het bed zitten, buigt naar me toe... en kust me.
'Laura! Alles g...' Verschrikt laat ik Harry los. 'Oh, hey Lienke. Ja, het gaat prima... alleen wat hoofdpijn,' zeg ik nonchalant. Lienke staat me met open mond aan te staren. 'Waren jullie aan het... aan het zoenen? H-hebben jullie...?' Harry grinnikt en kijkt me aan. 'Wil jij mijn meisje zijn?' fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach breed. 'Ja Lienke, Harry is mijn vriendje.' Lienke springt hoog in de lucht. 'Dat is toevallig, want ik heb met...' Op dat moment stapt Louis de kamer binnen, en hij kust Lienke. Ik kijk naar Harry en hij kust me opnieuw, maar deze keer duurt het veel langer.


Reacties:


MichelleSky zei op 5 okt 2013 - 21:33:
ahhh cuuuute!! xxx


tamarastyles
tamarastyles zei op 5 okt 2013 - 18:55:
Het laatste stuk is wel heel onwerkelijk, en dat maakt het iets minder mooi.
Het eerste stuk is juist wel heel goed en de hele verhaallijn is gewoon supercute!
Vooral als ze in huilen uitbarst. Echt ik moest ook bijna huilen!

xxx


laurastyles
laurastyles zei op 5 okt 2013 - 17:30:
Supergaaf!!!!