Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » One Shots ||one direction, Austin Mahone, Justin Bieber etc|| » @1dloves

One Shots ||one direction, Austin Mahone, Justin Bieber etc||

6 okt 2013 - 17:56

697

1

808



@1dloves

Het was weer zo ver mijn ouders hadden weer ruzie. Ik kon er niet tegen als mijn ouders weer ruzie hadden, dus ging ik altijd naar mijn oma. Nu die er ook niet meer is zit er niks anders op dan naar buiten te gaan. Het park leek me een mooie plek. Snel pak ik mijn fight like a girl sweater, mijn favo jeans, mijn jas mijn beanie en mijn uggs. Het was winter dus het was koud buiten. Morgen was het kerst. Nou dat zal ik ook wel niet met mijn familie vieren. Zelfs niet met mijn ouders. In het park aangekomen ga ik snel op een bankje zitten. Mijn handen doe ik in mijn gezicht en mijn knieën doe ik omhoog. Ik ga nadenken over hoe het zal zijn zonder mijn ouders. Zal het beter zijn? Nee, want dan heb ik geen ouders, maar ik ben wel van dat geruzie af waar ik niet tegen kan. Quinn stop met denken. Daardoor word het niet beter. Opeens voel ik een tikje op mijn schouder. Ik kijk op en meteen kijk ik in twee helderblauwe kijkers. Misschien kijk iets te lang, want hij kijkt weg. Ik voel mezelf blozen. "heej gaat het wel?" "N-ee-ee." Snik ik. "Rustig maar." Hij wrijft even over mijn arm. Ik voel het tintellen. Nee Quinn niet nu. Niet precies nu. "Ik ben Niall, trouwens." "Quinn" Zeg ik. Ik voel een sneeuwvlokkje op mijn hoofd vallen. Ooh jaa, het was winter. Ik voel dat er een sneeuwvlokje precies op mijn neus valt. Niall haald hem van mijn neus af. Meteen krijg ik weer roze wangen. "Waarom zit je hier zo alleen?" Vraagt Niall. "Mijn ouders hadden weer eens ruzie en daar kan ik niet tegen. Normaal zal ik naar mijn oma gaan maar die is er niet meer." Ik voel dat de tranen weer komen. Snel bijt ik op mijn lip om het tegen te houden, maar het heeft geen nut. "Sorry." "Maakt niet uit. Jij wist het ook niet." Zeg ik tegen Niall. Opeens slaat hij zijn armen om me heen. Snel sla ik mijn armen ook om hem heen. "Je bent koud. Wil je weer naar huis of wil je liever naar mijn huis." Vraagt Niall. "Ik wil liever niet naar huis, maar als ik je lastig val dan moet je het zeggen." "Mij maakt het niet uit hoor. Alleen ik woon wel met mijn 4 vrienden in 1 huis." "Dankje." Zeg ik zachtjes en ik voel dat ik weer moet blozen. "Je bent schattig als je bloost." Zegt Niall. Hij slaat een arm om me heen. Zo lopen we samen naar huis. Eenmaal thuis komen er 4 jongens op Niall afgestormd. Ze geven elkaar allemaal een boy hug. Opeens kijkt iedereen naar mij. "Haaj" Zegt een jongen met een streepjes shirt. "Heej" Zeggen die andere jongens nog. "Haaii ik ben Quinn." Zeg ik dan maar."Dit zijn Harry, Louis, Liam en zayn" "Niall mag ik misschien even mijn ouders bellen?" "Tuurlijk babe." Zegt hij en geeft me een knipoog. Weer worden mijn wangen rood. "Kom maar even mee naar boven daar is het wat rustiger. In de kamer van Niall zegt ie dat dat ik op het bet mag zitten. Snel doe ik dat en bel mijn ouders. "Niall misschien een best rare vraag, maar mijn ouders zeiden dat het beter is als ik terug kom na kerst, maar ik kan nergens heen. Mag ik hier blijven?" Ik keek naar mijn voeten, want het is best raar. Ik ken hem maar een paar uur en ik vraag al of ik bij hem kan slapen. "Tuurlijk darling. Dan vier jij gezellig kerst bij ons." Ooh jaa kerst.

*Volgende dag kerst avond*


"Niall nu moet jij een cadeau'tje geven aan Quinn" Zegt Harry. "Nou eeeh Quinn." Zegt Niall en haalt wat achter zijn rug vandaan. "Wil jij misschien mijn vriendin zijn?" Hij doet het doosje open. Er zit een ring in met aan de binnenkant de datum van vandaag en onze namen erin. "Jaa Niall heel graag zelf." Zeg ik blij en spring in zijn armen en geef hem een lange kus op zijn mond.


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 6 okt 2013 - 18:28:
O WAT CUTTTTEEEEEEEEEE!!!!! SORRY, BEN HEEL HYPER!!!!! O MERRY CHRISTMAS FOR MEEEEEEEEE!!!!!!!!!