Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Over The Moon » H2 Dat meen je niet!

Over The Moon

15 okt 2013 - 22:12

283

0

162



H2 Dat meen je niet!

beetje snel maar hier het 2e hoofdstuk. veel plezier! o ja sorry het is niet een heel lang hooft stuk maar toch.

P.O.V. Lakota

ik ben Lakota (achternaam is niet belangrijk, ik ben 14 jaar.
Ik heb een zusje en broertje, en een Crazy vriendin.
Zij is hellemaal gek van One Direction, ik ben wel fan van ze maar niet zoon grote als zij van hun.
Mijn ouders hadden besloten om te gaan verhuizen, maar niemand wist waarheen. We waren ochtends vroeg vertrokken.
naar dat we al een paar uur in de auto hadden gezetten, ging mijn telefoon.
Het was Nikky mijn vriendin, ze was hellen maal hyperactief.
'IK MAG MISSCHIEN NAAR EEN ONE DIRECTION CONCERT IN GROOT-BRITANIË!!!' ze schreeuwde zo had dat ik mijn mobiel meteen een stuk van mijn oor weg hield.
'Wat!?!?'
'JA, IK KAN MISSCHIEN 2 KAARTJES KRIJGEN VOOR 1D!!!!!'
'dat meen je niet!'
'JA ECHT WEL!!!'
'Nikky stop eens met schreeuwen' ik was weer tot rust gekomen omdat bedacht dat er ook nog andere in de auto zitten.
'o, ja sorry!' Zij ze nog steeds hyperactief 'ik ben gewoon zoo hyper!'
ik liet een zucht horen.
Plots zag ik dat ik hier geen verbinding meer had, we reden door een tunnel dus.

Naar weer een stuk gereden te hebben stopte mijn vader de auto,we waren op een trein station wij moeste alle maal uit stappen. daarna bracht een aardige meneer onze auto weg en werden wij met een bus naar een lucht haven gebracht.
ik vind het alle maal maar raar waar gaan we nauw heen?
plots hoor ik een vliegtuig, NEEEEE !!!! ik haat dat, ik ben als de dood voor vliegtuigen ook al heb ik er nog nooit in gezeten het lijkt me zoo eng.

op het vliegveld gaat mijn moeder voor ons staan en zegt ‘dan ga ik eens vertellen waar we heen gaan....: WE GAAN NAAR GROOT- BRITTANNIË’
yes! daar wauw ik al heel lang heen!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.