Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 12

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:17

1136

0

290



Hoofdstuk 12

jij: dus.. jij pakt een zwabber en ik de plumeau wa doet het stoffe ding er vanaf, zette die op onze kop en tada.. dan zoeke we nog een paar spulletjes en u hebt: 1 fake Bill en 1 fake Tom Jullie zoeken nog wat spulletjes bijeen (er liggen ook verloren voorwerpen) en net als jullie klaar zijn vliegt de kastdeur open en staan de jongens jullie allemaal raar aan te staren Jullie draaide je om en riepen: 'TADAAAAAA'. De jongens bleven jullie raar aankijken en schoten toen verschrikkelijk in hun lach. Jij:'ik zei toch dat ze zoude lachen. En je stoote Maite eens tegen de elleboog Bill vroeg met tranen in zn oge:'euh..wat moeten jullie eigenlijk voorstellen?' Jij:*gaat in de typische Bill pose staan*'ik ben Bill' Maite: *pakt de rand van haar pet vast*'en ik ben Tom.' De jongens begonnen nog harder te lachen en Bill kwam naar jou toe, drukte een kusje op je voorhoofd en zei:'goed gedaan hoor schat, je lijkt sprekend op mij (ja voor me ne plumeau op uwe kop ), zolang je het zingen maar aan mij over laat.' jij:'voor mij mag je altijd zingen hoor'*kuss* Ondertussen was Tom naar Maite gelopen en hield een 'dread' tussen zn vinger en zei walgend:'ieeuw, heb je dat echt op je kop gelegt?' Maite kijkt hem raar aan en knikt. Tom:'weet je wel wat ze daar allemaal met hebben schoongemaakt(is een dweil e), volgens mij zie ik nog kauwgom hangen en euh.. ieuww daar zit een spin' Maite begint te flippen en smijt de 'dreads' van haar kop af terwijl ze haar handen snel door haar haar haalt in de hoop dat er geen beesten meer in zitten en loopt als een kip zonder kop door de kamer. Jij:'Maite, chill,, de spin is weg en Tom, geef toe het was toch geslaagd, en vooral met haar lippiercing, en geweldige pet was dat toch de perfecte imitatie.' Tom:'oke oke het was geslaagd maar ieeuuww, ze heeft een dweil op haar kop gelegd' en hij kan zn lach niet meer inhouden. Maite:'Jooyyyccceeee ik wil gaan doucheeeeeeuuuuuhhh' Jij:' oke oke, euh, Jongens, wij gaan al naar het hotel want Maite wil denk ik douche, ale volgens haar 'subtiele' hint toch'. Maite stotte je aan en ging naar Gustav om hem nog een afscheids'kusje'(lees als: zo druk met mekaar bezig dat je niet meer ziet welke handen van wie zijn) te geven. Jij gaat naar Bill en hij zegt nog:'is goed, wij zien jullie daar wel, eerst nog wat meet 'n greets en handtekeningen ok' Je geeft Bill ook nog een afscheid'kusje' en gaan dan naar het hotel. In het hotel gaat Maite snel douche en zet jij je in de kamer van jou en Bill met je ipod en een boek(ja je leest graag). Na een tijdje merk je niet da de deur open gaat en iemand bij jou op het bed komt gekropen. Je was aan het leze met je iPod loeihard in je oren en je voelt iemand bij jou op het bed kruipen. Je kijkt op en ziet: Maite al in haar slaapkleedje. Ze komt bij je zitten en legt der hoofd op je benen zodat ze "horizontaal" op bed ligt Maite:'wat ben je aan het lezen meid?'. Je trekt je oortje uit je oor en kijkt weer op uit je boek. Jij: oo een boek dat ik heb geleend van mn oma, het is verschikkelijk oud maar zo prachtig. Het gaat om een verboden liefde, ruzie, intriges en bedrog..zware lectuur maar zo prachtig Maite:' lees eens wat voor' Je wist dat ze het geweldig vond om gewoon te liggen en te luisteren naar (voorgeleze) verhalen en ja hoor jij vond het ook geweldig om te lezen volgens je leerkracht Drama had je een mooie zachte stem en perfect voor zoiets dus Je schraapte je keel en begon te lezen:"En langzaam voelde hoe ze hoe Alexander zn lippen de hare raakte en meteen werd ze meegevoerd naar een andere wereld Eliza voelde hoe Alexander aan de knoopjes van haar blouse begon en het van haar schouders liet afglijden. De zoen ging er ook steeds minder onschuldig uitzien. Ze verloren hun helemaal in hun zoen en hun liefdesspel. Maar Eliza was niet vergeten wat Alexander haar had aangedaan met pijn in het hart greep ze naar het mes naast haar en.. 'En met pijn in het hart greep ze naar het mes en.. rijte met grootse kracht haar borst open, recht door het hart. En Eliza was niet meer.'eindigde je. Je moest even slikken en ook bij Maite zag je een verloren traan over haar wang rollen. In de deur opening hoorde je iemand 'wow' zeggen en jullie keken allebei op. Blijkbaar waren de jongens ook net terug. Bill kwam naar jou en kwam naast jou op bed liggen. Hij keek van jou naar het boek en vroeg:'wat is dat voor verhaal? het is prachtig.'Je lacht even en zegt dan:'Het is een boek dat ik van mn oma heb geleend, het is prachtig, over een verboden liefde. Iets zoals Romeo en Julliet' Bill komt wat dichter bij jou en fluisterd in je oor:'mijn liefde voor jou is zo groot dat het ook verboden zou moeten zijn.' Je kan het niet laten om te blozen en je voelt dat Bill nog een zoen naast je oor drukt. Tom had het allemaal gezien en zei een beetje lachend:'laten we de tortelduifjes maar alleen laten.' 'dank je'zeg je lachend terug. Tom keerd zich om en fluisterd nog tegen Georg:'voor dat we getraumatiseerd worden' Je mond valt open en je roept nog terug:'hee dat heb ik wel gehoort hoor.' En je gooit een kussen Tom's richting uit. Ook Gustav en Maite verlaten de kamer hand in hand met de lippen tegen mekaar plakkend. Je gaat het bed uit en kleed je om. Als je gedaan hebt kruip je weer het bed in en merk je dat Bill net de badkamer uitkomt zonder make-up (ja jij moest die niet verwijderen omdat je er die dag geen droeg) 'Ik vind je toch veel mooier au naturel hoor schat' zeg je terwijl hij zich ook begint om te kleden. Je bekeek Bill nauwkeurig hoe hij zich omkleden en volgende elke beweging.'Kun je het een beetje zien daar.' vroeg Bill toen hij met zn kont naar jou stond en waarschijnlijk jou ogen in zn kont voelde priemen (neem dit please NIET letterlijk op) Bill kroop bij jou in bed en je legde je dicht bij hem aan. Bill:'wel onze eerste nacht samen schat. wat vind je er van' Jij:'Elke seconde met jou is super dus deze nacht gaan het einde worden, al vallen we hier binnen 5 minuten in slaap, ik weet dan toch tenminste dat ik veilig in jou armen lig' En ja hoor, 5minuten later lag je al in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.