Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond] » One~London

It started with an elevator|| Niall Horan [Afgerond]

26 nov 2013 - 20:18

1309

9

935



One~London

Hij is een beetje crappy, maar ik moet er nog ff inkomen

Ismay O’Brienn


Zodra ik uit het vliegtuig stap pak ik mijn telefoon. Ik ga naar mij twitterapp en switch naar mijn fan account. Just arrived in London! Home town of our boys! IEEEE Ik glimlach en druk op tweet. Dan switch ik weer terug naar mijn eigen account. Just arrived in London! Thanks mom and dad for giving me this vacation![/blue] Ik glimlach weer en druk weer op tweet. Dan stop ik mijn mobiel weg en loop naar de bagageband. Zodra ik mijn babyblauwe koffer heb loop ik het vliegveld uit en ga op zoek naar een taxi. Zodra ik er een gevonden heb helpt de chauffeur me met mijn koffer en stap ik in. Ik geef hem het adres van mijn hotel en maak het me gemakkelijk op de bank. Ik diep mijn mobiel op uit mijn zak en ga op twitter. Op mijn eigen account is er niet veel bijzonders te zien. Cat tweet over een of ander boek, terwijl Jade tweet over een date met Conor. Wait, what?! Jade en mijn broer? Snel ga ik naar whatsapp. JADE TELL ME! JIJ EN MIJN BROER?!’
Niet veel later heb ik een antwoord terug. JAAA! HIJ VROEG ME EN IK ZEI JA EN GAHHHHH
O.M.G Zo gaan we nog een tijdje door, totdat Jade zegt dat ze moet gaan. We nemen afscheid en ik keer weer terug naar Twitter. Dit keer ga ik naar mijn fanaccount en scroll door mijn time line. Mijn oog valt op een tweet van een update account. The boys will arrive in London today! They will stay at a hotel for a few days before returning to their home towns. Met grote ogen staar ik naar de tweet. Dat kan niet waar zijn. Ik moet weten in welk hotel ze verblijven. Snel druk ik op beantwoorden. @1Dupdates_ Which hotel?! I’m in London right now and I need to know! Gespannen wacht ik op een antwoord. ‘Kom op. Kom op,’ mompel ik zachtjes. Mijn telefoon trilt om aan te geven dat ik een berichtje heb. Snel open ik hem om vervolgens mezelf in te houden niet te gaan schreeuwen. De tweet was; @imAcrazymofoBitch They are staying at the Park Plaza County Hall London[/blue] ik staar naar de tweet en nog eens en nog eens. ]@1Dupdates_ NO FUCKING WAY! I’M STAYING THERE TOO *Activates fangirlmode* Ik bijt op mijn hand om mijn schreeuwen in te houden. Ik logeer in het zelfde hotel als One Direction. ‘Miss? U moet helaas hier uitstappen, de straat is afgezet.’ Ik knik en stap uit. De chauffeur overhandigt mij mijn koffer. ‘Veel plezier in London, miss.’ Weer knik ik en betaal hem, dan pak ik mijn koffer en stap verder de stoep op. De taxi rijdt weg en ik gil. Als ik weer gekalmeerd ben pak ik mijn oortjes en plug ze in mijn Iphone. Mijn oog valt op een berichtje van twitter. Mijn tweet is beantwoord. @imAcrazymofoBitch WOW! You’re lucky! I hope you get to meet them Zachtjes gil ik weer en stuur er een tweet uit. Just discovered I am staying at the same hotel as the boys. I CAN’T BELIEVE IT Nadat ik die tweet eruit heb gestuurd word ik meteen overspoeld door reacties en follows. Ik besluit om ze voor u te negeren en maar richting mijn hotel te lopen. Snel stop ik de oortjes in mijn oren en start de muziek. Best song ever klinkt in mijn oren en ik glimlach. Mijn koffer pak ik stevig vast en dan begin ik aan de tocht naar mijn hotel.

Zodra ik voor het hotel sta vallen de vele beveiligers mij op. Hoe kom ik nu het hotel in? Ik haal mijn schouders op en begin richting de ingang te lopen. Een van de beveiligers houdt mij tegen. ‘Waar wil dat heen?’ vraagt hij bars. Ik slik en gebaar naar mijn koffer. ‘Ik ehm, ik ben hier op vakantie en ik heb een kamer in dit hotel.’ Hij knikt. ‘Vast wel,’ zegt hij sarcastisch. ‘Helaas trappen we daar niet in. Verdwijn.’ Snel schud ik mijn hoofd. ‘Alstublieft! Deze vakantie betekent ontzettend veel voor me! Vraagt u anders aan de receptie of er een kamer voor mij is.’ De man kijkt me even aan en knikt dan. ‘Thomas? Ga naar de receptie en vraag of er een kamer onder de naam…Wat is je naam?’ ‘Ismay O’Brienn’ ‘Of er een kamer op de naam van Ismay O’Brienn is gereserveerd.’ De man die blijkbaar Thomas heet knikt en verdwijnt naar binnen. Nerveus bijt ik op mijn lip en staar naar de deur. Kom op, kom naar buiten. Please. Even later komt de man naar buiten. ‘Het klopt. Er is inderdaad een reservering gemaakt onder de naam Ismay O’Brienn.’ Ik glimlach triomfantelijk en de man gromt. ‘Goed. Thomas, begeleid haar naar binnen.’ Thomas knikt en pakt mijn arm. ‘Volg mij maar.’ Samen lopen we naar de ingang en vervolgens naar binnen. ‘Het spijt me van hem. Het is erg lastig om onze taak te doen. Fans verzinnen de raarste dingen.’ Ik glimlach alleen maar en hij laat mijn arm los. ‘Veel plezier in London.’ ‘Dank je wel,’ zeg ik glimlachend. Hij zwaait even en stapt weer naar buiten. Een diepe zucht verlaat mijn mond en ik loop naar de receptie. ‘Hallo, er is gereserveerd onder de naam Ismay O’Brienn?’ De vrouw achter de balie glimlacht naar me en typt dan iets in op de computer. ‘Zeker. Je kamernummer is 805.’ De vrouw overhandigt me mijn kaart. ‘De liften zijn in die gang aan je linkerhand.’ ‘Dank u wel.’ Ze knikt en ik stop mijn oortjes in mijn oren. Vervolgens loop ik naar de liften en wacht geduldig tot er een beneden is. Dan stap ik in en druk op het knopje van de achtste verdieping.

Zodra ik boven ben en de liftdeuren open zijn geschoven stap ik uit. Ik kijk naar links en naar rechts en besluit dan om eerst naar links te lopen. Zo gezegd, zo gedaan en ik begin de gang in te lopen. In totaal kom ik langs zes deuren, drie aan de ene kant en drie aan de andere kant. Ze staan op grote afstand van elkaar, waardoor ik vermoed dat de kamers erg groot zijn. Zodra ik aan het einde van de gang ben heb ik mijn kamernummer nog niet gezien. Ik zucht en draai me om om vervolgens de gang weer uit te lopen. Ik passeer de twee liften en loop de rechtergang in. Bijna meteen vind ik mijn kamernummer al. Het is de tweede deur aan de rechterkant. De kaart verdwijnt in de gleuf en een piep laat mij weten dat de kamer open is. Voorzichtig druk ik de klink naar beneden en stap de kamer in. Mijn mond valt open en ik laat mijn koffer los. ‘Sweet lord on earth,’ mompel ik. De kamer is ontzettend groot en door de grote ramen kan ik London bekijken. Snel sluit ik de deur en loop verder de woonkamer in. Een grote bank en love seat domineren de kamer. Ze staan voor een groot scherm, de tv, en tussen het scherm en de bank staat een salontafel. Achter de bank staat een grote eettafel met vier stoelen. Aan mijn rechterhand is een keuken en aan mijn linkerhand, aan de andere kant van de woonkamer, zijn drie deuren. Ik zet mijn koffer in het midden van de kamer en loop naar de eerste deur. Het is een slaapkamer met een groot kingsize tweepersoonsbed en een kledingkast. De tweede deur is de deur naar de badkamer, met bad (!) en de derde deur lijdt naar een tweede slaapkamer, met ook een kingsize tweepersoonsbed. Ik slaak een gilletje van opwinding en breng mijn koffer naar de eerste slaapkamer. Snel pak ik uit en kleed me dan om. Ik verlaat en sluit mijn kamer af en loop richting de liften. Laten we London eens gaan verkennen!

Reageren=Melding


Reacties:

1 2

xarianatorx zei op 26 maart 2014 - 16:39:
wow! je bent een voorbeeld! x-


rani1D
rani1D zei op 30 dec 2013 - 16:24:
ik vindt het een mooi verhaal een ik wil snel terug lezen zo goed is het
xxx


1Dlover
1Dlover zei op 10 okt 2013 - 6:58:
Melding?


CStyles
CStyles zei op 9 okt 2013 - 19:23:
Vettt!!
Snel verder <3

-xxx-


1D4EVER
1D4EVER zei op 9 okt 2013 - 7:58:
LEEEEUUJKK
meldiiiing xx