Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond] » >22<

They are dangerous|| Zayn Malik {samen met DjMalikjuh}[Afgerond]

9 okt 2013 - 19:32

817

11

665



>22<

>>Written by Lianne<< Ontzettend sorry dat ik zondag niet gepost heb, maar ik heb goede redenen. Ten eerste loopt onze voorraad op een eind *gasp* Ten tweede had ik zondag bezoek en Ten derde hadden we weinig reacties. Hehe, oke. Geniet van het nieuwe hoofdstuk!

Avelin:
Huilend kijk ik toe hoe Zayn inzakt, de grond raakt en roerloos blijft liggen. Javadd kijkt triomfantelijk op, maar de leerlingen blijven stil.
'Klap en juich voor me!' beveelt hij ongeduldig en iedereen begint bang te klappen. Javadd kijkt trots en maakt aanstalten weg te lopen, maar Zayn komt weer bij zinnen en grijpt Javadd's enkel. Die zag Javadd niet aankomen en hij valt vol op zijn gezicht. Hij heft zijn hoofd en bloed stroomt nu uit zijn neus. Ik slaak een gilletje en beveel Julia en Jake om naar Miss. Flight te gaan. Ze knikken heftig en verdwijnen links de gang in. Alsof het nog niet erger kan; daar komt James aanwandelen. Hij lacht en kijkt naar de twee bloedende broers. 'Haha, sukkels!' Ik loop naar hem toe en kijk hem recht aan.
'Jij. Noemt. Mijn. Vriendje. Geen. Sukkel,' knarsetand ik. Hij lacht. 'Oh wat ben ik bang!' roept hij met een hoog meisjesstemmetje.
'Wil je een kaakslag?' vraag ik eentonig. Hij gaat gewoon door. Ik breek hem af en zeg weer: 'Wil je een kaakslag?' Hij gaat weer door en ik zeg:
'Stilte is voor mij een ja.' Met die woorden hef ik mijn vuist en verkoop ik hem een mep op zijn kaak. Je hoort hoe de leerlingen geschrokken hun adem inhouden. James kijkt geschokt, grijpt met één hand naar zijn kaak en heft zijn andere hand om mij te slaan. Snel hef ik mijn voet, ik heb zware schoenen aan dus dat doet vast pijn. Ik trap eens flink in zijn zaakje en zijn hand veranderd van richting. Hij valt neer naast Zayn en Javadd.
Zayn lacht en ik steek mijn hand uit. Hij pakt hem en ik trek hem overeind. Ik richt me daarna op Javadd en James. 'Badboy, remember!?' lach ik honend en Zayn proest het uit, ondanks de geknapte hechtingen. Dan pak ik Zayns hand. 'Naar het ziekenhuis dan maar weer?' zucht ik. Zayn haalt treurig zijn schouders op. 'Het zal wel moeten...'

'Wat krijgen we nu?! Zijn de hechtingen er nu alweer uit?!' roept de dokter wanneer we de onderzoekskamer binnen wandelen. 'Yap.' zegt Zayn en hij laat de "p" ploppen.
'Alweer een gevecht met z'n broer...' zucht ik. Zayn neemt plaats op de stoel en de dokter bekijkt de wonden op zijn armen en benen en op zijn gezicht waar de draadjes van de hechtingen nog uitsteken. Ik trek een vies gezicht, het ziet er allemaal zo eng en erg uit.

Na een uurtje lopen we het ziekenhuis weer uit. Zayn heeft nieuwe hechtingen en zijn armen en benen zitten vol met pleisters en hier en daar zit er verband. Ook loopt hij licht mank. Ik zucht diep. 'Die gevechten met je broer moeten echt ophouden!'
'Hij begint altijd!' roept Zayn verdedigend, waarna hij diep zucht en plaats neemt op het bankje tegenover de ingang van het ziekenhuis. 'Vroeger waren we zo close... We deden alles samen, maar toen kwam jij. We werden beide verliefd op jou en James ook. Sinds toen werd het vechten. Niet dat het jou schuld is, maar ik zou willen dat het anders was. Dat James en Javadd al iemand anders hadden, dat ik vrij was om met jou te gaan zonder dat ik de anderen op mijn dak krijg.' Hij klinkt heel oprecht en ik heb echt medelijden met hem. Stiekem heb ik ook medelijden met mezelf, James is gewoon verliefd op me! Die kwal! 'Kom je met me mee naar mijn huis? Het heeft geen zin om terug naar school te gaan.' Ik kijk hem diep in zijn bruine ogen aan en knik dan. 'Allright, let's go!' Met die woorden sta ik op en pak Zayns hand stevig vast.

Zayn steekt de sleutel in het slot van de voordeur en lachend lopen we naar binnen. 'Wil je wat drinken?' vraagt Zayn en ik knik. 'Graag, een colaatje!' Hij loopt de keuken binnen en opeens klinkt er glasgerinkel.

Zayn:
Ik loop lachend de keuken binnen, maar mijn lach verstomd en ik stoot van schrik een glas van het aanrecht. Daar, midden in de keuken, staat Javadd. Hij heeft een pistool gericht op mij, hoe komt hij daaraan?!
'Jij...' sist hij met een giftige stem. Er klinkt geklos van Avelins schoenen en ze loopt de keuken binnen. 'Wat gebeurt hie-' vraagt ze lachend, maar wanneer ze Javadd met het pistool ziet, wordt ze helemaal bleek en grijpt ze het aanrecht vast. Nu richt Javadd op Avelin. 'Ze is van mij. Als jij haar niet laat gaan, laat ik haar voor altijd van de wereld gaan.'
'Javadd, nee! Hoe kan je me dit vragen?! Ze is mijn alles!' Javadd duldt geen tegenspraak, dat is te zien aan zijn gezicht. 'Maak het nu uit, hoor je me!?' schreeuwt Javadd tegen mij. Ik zucht diep en kijk Javadd recht aan. 'Nee.' Javadd grijnst en dan haalt hij de trekker over. 'Nee!' scheeuw ik en neem een sprong...


Reageren=Melding


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 3 nov 2013 - 21:12:
LDGF;LSKLDAS;SG;LDAK en wéér! waar is het happy end (zonder het eind ggedeelte dan) gebleven??? i need that!! xx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 14 okt 2013 - 20:46:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO........................

OMG OMG OMG OMG SNEL VERDER A.U.B. DIT IS GWN TE ERG IK MOET WETEN WAT ER GAAT GEBEUREN OMG

Snel verder dus

XXX


xcajajune
xcajajune zei op 10 okt 2013 - 15:07:
NEEE ! omg ! snel verder xx


Malikaa
Malikaa zei op 10 okt 2013 - 9:27:
Ngebjbfrsirfh
Zeg alsjeblieft dat ie in de schouder komt ofzo en dat ze naar het ziekenhuis wordt gebracht en dat alles goed komt.....
Ahhhhhhh, whyyyyyyyyyy =(
Xxxx


Krewella
Krewella zei op 9 okt 2013 - 23:29:
Hij kan niet de trekker overhalen en dat Avelin dan pas springt. Zodra de trekken overgehaald is, is schot al gelost. In dit geval had je beter kunnen zeggen dat ie het wil overhalen, want nu zal Avelin eigenlijk springen voor niks terwijl Zayn dan al neergeschoten is.
Want ik gok erop dat zij 'de kogel opvangt', iets wat sws niet kan daar gaat het namelijk te snel voor.
Sorry voor mijn gezeur maar realiteit bij actiescenes, zeker met wapens, is gewoon extreem belangrijk.