Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Just A Bit Of Luck » A Nice Game With A Bad Ending

Just A Bit Of Luck

9 okt 2013 - 22:29

499

4

263



A Nice Game With A Bad Ending

Heey iedereen! Hoofdstuk 2 hier van Just A Bit Of Luck!!!!

“Oh help! Sorry” verontschuldigde ik me. “Maakt niet uit kiddo” zei de grote man. KIDDO?? Serieus? Pff. De man stak en hand naar me uit. Hij hielp me overeind en liep weg. “Hey Quinn” zei Vermeer. “Hey” lachte ik “kom je mee een potje voetballen met Vic, Nico, Chis, Jasper en mij?” vroeg ik. “Ja! Leuk” en samen liepen we naar het velt. Ik wierp een blik op de VIP BOX. Ow ze waren terug. Verbeeld ik me dit nou OF ZWAAIT HARRY NAAR MIJ??? Ik zwaaide terug en sprong over het hek. De bal lag op de stip. Ik stond tegenover Chirs. Het was Vic, Jasper en ik tegen Chirs, Nico en Kenneth. “Ik fluit wel!” We draaiden ons om en Lucas Andersen stond daar, we zwaaiden en hij nam een fluitje. Het fluitje klonk en ik was heel snel en had de bal. Ik schopte hem naar Victor. Al snel was het 1-0 voor ons. We hadden niet door dat er bezoek langs de kant was komen zitten. De bal lag weer op de middenstip. Vic was aan de bal. Hij paasde naar mij. Opeens stond er een voet voor die van mij en ik sloeg tegen de grond. “Shit! Alles oke?” Chirs kwam naast me zitten. Ik moest lachen. “Ik mag dan wel een meisje zijn maar ik kan wel tegen een stootje” Lachte ik en ik sprong op. Ik hoorde mensen lachen. Alleen ik kende die lach. Alleen die was van Niall Horan op een youtube filmpje…… Ik keek om en daar stonden ze. ONE DIRECTION. Ze zwaaiden en we liepen naar ze toe. “Hey” zei Zayn. “Hey!” zei Vic. Louis keek naar het gras met ontzag. Ik moest lachen. “Spelen jullie een potje mee?” vroeg Chirs. “Ja!” Riep Louis. Nu was het Niall, Louis, Vic, Jasper en ik tegen Liam, Zayn, Chirs, Nico en Kenneth. Harry deed niet mee. Hij heeft last van zijn voet YEAH RIGHT!. We speelden lekker totdat Zayn aan de bal was en op Jasper schoot. Hij was niet ver genoeg het doel uit en knalde tegen de paal op. Hij klapte met een doffe klap op de grond. “JASPER!!!!!!!!” Gilde ik. Ik rende met een snel trein vaart vanaf mijn plaats naar Jasper. Er kwam bloed uit zijn oor. “B-B-B-BLOED” Huilde ik. Ik gooide me op de grond naast Jasper. “Jas kom op bij me blijven” smeekte ik. Vic belde een ambulance. “jas, jas blijf bij me” huilde ik zachtjes. Chirs had zijn arm om me heen geslagen en hield me stevig vast.

10 minuten later was de ambulance er. Vic ging met Jas mee. Kenneth, Chris en Nico moesten naar de staf komen en alles uitleggen. Ik liep met een emmer water naar de plek waar Jas hat gelegen. Ik huilde nog steeds. Tranen rolden langs mijn wangen. Hoe was het met Jasper? Opeens werd ik in twee sterke armen getrokken en tegen de gene zijn lijf aangedrukt. Ik keek langzaam omhoog en mijn hart maakte een sprongetje.


Reacties:


XxAmyxX zei op 10 okt 2013 - 19:17:
Ik lees mee! Ben een groot fan van Ajax! En van One Direction Hihiix


RivLovee
RivLovee zei op 10 okt 2013 - 18:15:
leuk hoor anne! Ik lees dubbelmee!


lovelouis
lovelouis zei op 10 okt 2013 - 17:51:
Leukkkk!
Snel verder!!


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 okt 2013 - 16:15:
WTF QUINN IS MIJN NAAAMMM. OMG. IK LEES MEEEE