Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » Trouble In Paradise Again.....

Beste vakantie ooit!!!!

9 okt 2013 - 23:30

835

5

348



Trouble In Paradise Again.....

Heeey!! SORRY DAT HET ZO LANG DUURDE MENSEN! ECHT. School heeft besloten om me dwars te zitten en me geen tijd te geven! Xx

“BELLLAAAA:” Gilde Taylor. “Wat?” vroeg ik pissig. Ik had zo geen zin in haar! “Jij Bitch blijft bij MIJN Hazza uit de beurt!” siste ze. “Huh? Wie denk je wel dat je bent?” Vroeg ik boos. “Je hebt me gehoort” siste ze en ze liep weg. Wat was hier nou weer aan de hand? Dat kreng heeft lef zeg. Langzaam schuifelde ik naar de kamer tegenover en klopte aan. Waarom wist ik niet maar de tranen liepen over mijn wangen. De deur vloog open en Harry stoof langs me heen zonder wat te zeggen. AUW! Die kwam hart aan kan ik je zeggen. Niall stond midden in de kamer. Toen hij me zag staan rende hij bijna naar me toe en trok me in een knuffel “Bells alles goed? Wat is er?” vroeg hij bezorgd. Ik vertelde wat Taylor hat gezegd. “Oh dat kreng!” riep Niall. “Bella please laat haar niet winnen! Jij en Harry zijn perfect samen!” Ik snoof “Volgens mij denkt Harry zelf daar anders over, zag je hoe die langs me heen liep zonder wat te zeggen? “ Ik barstte in tranen uit. Hij zei niks en hield me gewoon vast. Dat was best fijn.

Een kwartier later liepen we samen naar beneden. We zouden samen met Quil gaan wandelen. We liepen en zeiden niet veel, eigenlijk niks. Het was geen ongemakkelijke stilte. “Hoe ga je het doen met Quil?” vroeg Niall. “Ni, ik heb geen idee” zuchtte ik. We liepen langs een folder bord en ik zag een advertentie. ‘Plaatselijke Musical Groep Voert The Lion King Op’ “Gaaf” Riep ik uit! “Misschien kunnen we daar met zijn allen heen gaan?” vroeg ik. “Goed idee! Kom we gaan het vragen”

Niall en ik liepen het hotel binnen en iedereen van onze vrienden groep die we tegen kwamen vroegen we. Ze vonden het allemaal geweldig. Alleen ik en Louis stonden te springen zo gaaf vonden we het! Louis trok me mee naar zijn kamer. Samen met Eleanor gingen we binnen. Louis zette zijn laptop aan en zette muziek op: We Are One op. Hij zong het deel van de vader. Toen het deel van de kleine begon keken Louis en Eleanor me aan. Ik snapte hem en begon te zingen. Ik verloor me in de muziek en het was geweldig. Eleanor zong ook zachtjes mee. Het lied veranderde in Circle Of Life. We zongen alle 3 mee en danste wat. Eleanor en ik draaide rond. Ik vergat alles van vandaag. Zelfs hoe Harry me negeerde. Ik was boos op hem. Ach ja. We switchte van musical. Nu luisterde we Wicked in het Nederlands. We speelde een paar aktes na. Eleanor was Galinda, Louis was Fiyero en ik was Elphaba. We lagen in een deuk aan het einde. We hadden niet door dat Harry in de deur opening stond. Eleanor en ik draaide nog wat rond op For Good. In een keer waren we allemaal stil. We keken naar Harry. Hij lachte. DIE LACH UGHHHHH. Weer zag ik die trots in zijn ogen. De tranen prikten in mijn ogen en ik rende weg. “Bells! Monkey waar ga je heen?” riep hij me na maar ik rende weg. Maar met mijn half zere voet gaat het nogal. Dus binnen no time voelde ik een hand om me pols. Hij trok me om en wou zijn armen om me heen slaan. We stonden inmiddels op het strand. Ik rukte me los. “Monkey wat is er? “ Fluisterde hij. “NOEM ME NIET ZO” snauwde ik. Hij leek geschrokken. “Hoe kun je? Ik sta huilend voor je deur en je stoof langs me heen, de rest van de dag negeer je me en nu doe je alsof er niks aan de hand is?” gooide ik er uit. Hij was lijk bleek. “Je huilde?” “JA OMDAT DIE TAYLOR VAN JOU ME ZOWAT BEDREIGDE OM BIJ JOU UIT DE BUURT TE BLIJVEN, WIL IK NAAR JE TOE STUIF JE LANGS ME HEEN EN NERGEER JE ME!” Schreeuwde ik. “Bells luister! Ik wist niet dat je huilde en ik wou je niet negeren echt niet!” hij smeekte bijna. “En ik wist het echt niet van Taylor ! “ er rolde tranen van zijn wangen. Hij deed zijn armen open, ik liep er in en hij knuffelde me. “Hazzy, Quil kan niet mee naar Nederland” Huilde ik. “Daar gaan we wat op verzinnen” stelde Harry me gerust.


Een paar uur later zaten we bij The Lion King. Met zijn allen me blèren met de muziek. Veel te snel was het afgelopen. Maar ik maakte me allen maar druk om hoe alles verder moet. Met Quil en onze vrienden. We liepen naar de Lobby en gingen daar zitten. Ik kreeg een briefje in mijn schoot. Kom naar mijn kamer Xx Harry. Mij hart bonsde en ik liep richting de kamer van Harry. Ik deed de deur open. Ik keek de kamer in. En….. en mijn hart viel in miljoen stukjes op de grond. Harry en Taylor. Ze waren aan het zoenen. Ik draaide me om en rende weg.


Reacties:


XxAmyxX zei op 10 okt 2013 - 20:54:
WHAT THE FUCK HARRY WELKE GESTOORDE GEK BEN JIJ GEWORDE? GAUWVERDERXXX


RivLovee
RivLovee zei op 10 okt 2013 - 18:21:
... *sprakeloos* FUCK HARRY! DENK NA SUKKEL


loveyouxx
loveyouxx zei op 10 okt 2013 - 17:10:
fuck taylor swift!
nobody likes you!
omg, snel verder!
xxx


1Dlovez
1Dlovez zei op 10 okt 2013 - 16:19:
Omg


lovelouis
lovelouis zei op 10 okt 2013 - 7:25:
HARRY HOE KUN JE!!!!
ZEG PLEASE DAT DIE BITCH HEM ZOENDE EN NIET ANDERSOM!!!!
Snel verder!!