Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » hotel of darkness » hoofdstuk 3 Kathy

hotel of darkness

11 okt 2013 - 16:17

629

2

233



hoofdstuk 3 Kathy

dit is echt een laat hoofdstuk :$ sorry! maar ik was wel een paar keer van plan te posten maar toen vergat ik het weer xd nou ja geniet er maar gewoon van en als je theorieën hebt dan hoor ik het graag ;) xxx

Ik stapte achter Julya aan het hotel binnen, het zag er uit of er hier lang niet schoon gemaakt is. En dat kan ook best, want dit hotel is volgens de brief lang geleden gesloten maar nog steeds niet gesloopt. De perfecte locatie voor een paar meiden die opdrachten moeten doen zonder dat iemand er iets van mag weten. “Daar hangt een brief,” meldde Agnes terwijl ze naar de receptie wees. Ik keek die kant op en inderdaad hangt daar een brief. Met een speld aan het hout geprikt. Julya liep erheen en pakte de brief.

Beste meiden,
Dit hotel heeft 4 verdiepingen, een begane grond en een kelder.
Op verdieping 2 zijn een aantal slaapkamer waar jullie je in mogen vestigen.
Jullie kunnen zelf kiezen waar jullie willen liggen en bij wie,
als jullie klaar zijn met het verdelen van de kamers moeten
jullie maar eens op verdieping vier kijken, daar wacht jullie een verrassing op.


“Ik slaap bij jou!” zei Leyla tegen Dafne. “Zullen wij ook in een kamer slapen?” vroeg ik aan Julya. Ik had al door dat ze graag anderen helpt, en dat kan ik wel gebruiken. “Ja is goed,” zei ze. Elyn was al bij Saborah gaan staan zonder iets te zeggen. “Maar dan blijft Agnes over! Dat vind ik zielig.” Een beetje geïrriteerd keek ze mijn kant op, zou ik iets verkeerds hebben gezegd? “Ik slaap liever alleen,” zei ze terwijl ze nog steeds mijn kant op keek. “Oké,” zei ik wat kleintjes. Ik liep achter de rest aan naar de trap. Deze zag er niet verschrikkelijk stevig uit maar maakte minder geluid dan bij mij thuis. Thuis… Kon ik maar weer terug! Ik vind dit soort dingen helemaal niks. Mijn moeder heeft me opgegeven omdat zij het geld wel kon gebruiken. Als ze maar niet denkt dat ze iets krijgt van het geld dat ik ga verdienen. Boven aan de trap kwamen we aan bij een lange gang aan het eind zag ik vaag een bocht. Ik liep er niet heen, in plaats daarvan liep ik achter Julya aan naar een grote houten deur met daar het cijfer 17 op. Julya trok aan de deur maar die gaf niet mee. “Ik denk dat we een sleutel nodig hebben.” Zei ik. “Hier,” Agnes kwam aanlopen met een paar sleutels in haar hand. “Deze hingen achter de receptie, misschien kun je ze gebruiken.” Ze grijnst een beetje. Julya pakte de sleutel aan en bedankte Agnes. Toen we de kamer in stapten zag ik niet heel veel. Het was erg donker, Julya was blijkbaar sneller aan het donker gewend dan ik en liep de duisternis in. Na een paar seconden werd het lichter. Ik zag dat Julya een gordijn had opengemaakt. Daar kwam het licht dus vandaan. In de kamer stonden twee bedden vlak bij elkaar en aan elke kant van de kamer een kast. Naast elk bed stond ook nog een kastje, de vloer was gewoon van beton en dus niet erg warm aan je voeten. Julya liep naar de kast aan de linkerkant en pakte er beddengoed uit. Ik deed hetzelfde bij rechts, het beddengoed dat er lag was niet heel schoon het zat onder het stof. Julya liep naar me toe en vroeg: “Zal ik je helpen?” “Ja, graag.” Julya pakte een kant van de deken en ik de andere en we schudden de deken uit. Hetzelfde deden we bij de rest, en daarna Julya’s spullen. Toen we de bedden hadden opgemaakt en onze spullen hadden opgeborgen liepen we naar de gang waar Leyla en Dafne druk aan het kletsen waren. Na een paar minuten gewacht te hebben was de rest er ook allemaal. “Ik wed dat de opdrachten op verdieping vier zijn!” Zei Elyn. Ik knikte, die kans was erg groot. Alhoewel… een verrassing kan van alles zijn.


Reacties:


XxAmyxX zei op 12 okt 2013 - 13:53:
Gauwverderxxxx


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 11 okt 2013 - 16:23:
Melding girlie!!