Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One day at a time [end] » The past hunts you down

One day at a time [end]

11 okt 2013 - 18:57

815

10

477



The past hunts you down

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiii ^.^ Hehe, ht duurde wat lang, sorry daarvoor. Maar ik wou aan dit hoofdstuk veel aandacht besteden, aangezien jullie kennis gaan maken met Jakeeee :D Enjoy love's <3 Xxxx

Jake's POV

Woedend druk ik het metaal nog steviger tegen haar keel. Twee jaar. Twee fucking jaar geleden is de haat zich begonnen met nestelen in mijn hart. Allemaal op deze verdoemde datum.

'Yasminee!!!!' Haar hoofd draait om en zodra ze me in het vizier heeft, verschijnt er een grote glimlach op haar gezicht. Ze komt aanrennen en slaat haar armen om mijn nek. 'Jakeeeeyyyyyyyyy!!' Ik lach en wrijf met mijn hand over haar rug. 'Hoe gaat het met mijn brother from another mother?' vraagt ze lachend. Bam! Daar is het. The damned friendzone. Again. 'Kan niet beter.' Ik schenk haar een glimlach en sla mijn arm over haar schouder. Ze begint te praten over de toetsen en zodra ze over One Direction begint dwalen mijn gedachtes af. Al vijf jaar lang zijn we beste vrienden. De dag dat we bevriend werden was de beste dag van mijn leven. We zaten samen in de eerste klas, en nu is ons laatste jaar. Hoe lang ik mijn beste vriendin al leuk vind?Twee jaar. Twee lange, hartbrekende jaren. En ik heb zojuist de meest dappere beslissing gemaakt in mijn leven. Vandaag ga ik het vertellen.
De dag gaat snel voorbij, en wanneer de laatste bel gaat, trek ik Yasmine mee naar een hoekje op het plein. 'Wat is er Jake, je bent niet echt jezelf vandaag...' Here goes nothing. Nou eigenlijk, hier gaat alles. 'Yasmine, ik moet je iets zeggen.' 'Oke, ik luister.' 'Beloof me alsjeblieft om erover na te denken.' 'Je maakt me bang...' Ik kijk in haar ogen, angstig kijken ze in de mijne. 'Beloof het me.' 'Ik beloof het.' Ik neem een diepe teug lucht. ''Yasm, ik-ik vind je leuk, super, geweldig. Ik voel al zo lang zo veel meer.... En ik vroeg me af, wil je misschien op een date??' Ik bijt op mijn onderlip en kijk omhoog. Ze kijkt me aan, haar mond open, maar geen geluid die eruit komt. 'Zeg alsjeblieft iets.' 'Ik- ik- ik moet gaan.' Ze draait zich om en beent weg. 'YASMINE!!!!!' Hoe harder ik begin te lopen, hoe harder zij wegrent. Ik pak mijn mobiel en typ een sms'je.

Yasm, please denk erover na...You promised....

I can't....I'm sorry

Ik druk het mes nog harder tegen haar keel. Ze had er niet eens over nagedacht, en brak de belofte. Nog nooit heb ik me zo leeg gevoeld als toen. 'Jake...' Een gevoel van triomf gaat door me heen bij het horen van de moeite die ze in het praten stopt. 'Jake, zet haar neer. NU.' Ik draai me om, en kijk naar de zwartharige jongen voor me. 'Fuck off! Een verkeerde beweging en ze leeft niet lang meer!' Ik draai me weer om naar Yasmine, en streel met mijn hand over haar wang. Ze kijkt weg, proberen de tranen te verbergen. 'Ach kom op Yasminetje, tong verloren?' Ze slikt, en weigert me aan te kijken. 'Die dag kon je maar niet ophouden over die verdomde band, en nu kan je niet meer praten?' Eindelijk kijkt ze me aan. Haar ogen schieten vuur en ik haal het mes lichtelijk van haar keel af. This is going to be fun. 'Don't. Talk. About. Them.' zegt ze sissend. 'Ohjee, kan je er niet tegen als ik die vijf homo's een beetje neerhaal?' 'Een van die "homo's" staat achter je.' Ik draai me om, en kijk de zwartharige jongen aan. 'Jij bent degene waarover zij de hele tijd praatte? Wauww.....' Ze heeft met de jongen waarmee ze altijd al iets heeft willen hebben. Vroeger zou ik blij zijn geweest, maar nu, nu is het de druppel. Ik druk het mes weer dichter tegen haar keel en een traan rolt over haar wang. Mijn hand glijdt naar mijn broekriem en pakt het pistool eruit. Haar ogen worden groot, net als die van de jongen. Zen heet hij volgens mij. Hij neemt een stap naar ons toe, en Phil komt de aangelopen. 'Phil, hou die homo vast.'
Na een worsteling staat Zen hulpeloos met zijn armen vast op zijn rug toe te kijken. Ik druk het pistool tegen haar slaap en haar ogen worden nog groter, terwijl de tranen over haar wangen rollen. 'Ik kan nu kiezen voor de pijnloze manier. Een keer de trekker overhalen en dan is alles over.' Ze slikt en in mijn ooghoeken zie ik Zen machteloos kijken. 'Maar, de pijn die jij hebt veroorzaakt, doet me kiezen voor de lange,' ik ga met het mes langs haar wang, 'pijnlijke manier.' 'Als je haar iets aandoet ga je eraan!!!!!' Een lach verlaat mijn mond en ik draai me om. 'En wie gaat me tegenhouden?' Hij begint te worstelen om zijn armen vrij te krijgen, zonder succes. Ik richt mijn aandacht weer op Yasmine. 'We hadden zo gelukkig kunnen zijn samen,' fluister ik zacht.




En, wat vinden jullie van Jake?? ^_^
A bit jealous, isn't he?
I hope you liked it and leave a comment <3
Xxxx


Reacties:

1 2

MainGirl zei op 28 mei 2014 - 13:41:
I'm gonna kill Jake!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 20 okt 2013 - 15:58:
I hate Jake.


Ims
Ims zei op 17 okt 2013 - 18:44:
heb net al een en al drama van tad gehad...

KOM JIJ AAN... BOEM NOG MEER DRAMA, HOE GA IK DIT OVERLEVEN JEESH.

snel verder!

XxxXxxX


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 14 okt 2013 - 21:03:
HAHAHAHHAHA "Zen" klinkt echt heel erg droog zo van: "Zen heet hij volgens mij." ik proestte het bijna uit sorry, ben een beetje melig...
Ik weet dat ik Jake eigenlijk moet haten, maar het probleem is juist: ik begrijp hem wel. Zijn verhaal is eigenlijk best wel zielig en je leeft mee met hem.
Maaarr... aan de andere kant, ik vind het ook HEEEEL erg stom dat hij nu wraak neemt, NIEMAND KOMT AAN YASMAYN
En daarom ben je nou zo'n goede schrijfster! Je weet precies hoe je de drama er in moet leggen! GA ZO DOOR (Ik hou van drama)
Dat was het wel zo'n beetje

Snel verderrrr ! I LOVE THIS STORYY

kisses


Karen1D
Karen1D zei op 14 okt 2013 - 17:49:
SNEL VERDER