Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It All Starts Over Again » Hoofdstuk 9

It All Starts Over Again

11 okt 2013 - 19:48

844

11

522



Hoofdstuk 9

Bedankt voor de reacties allemaal! Het inspireert me om weer een hoofdstuk te schrijven! Hope you like this one.... <3 -xxx-

POV Chantal:

'Maybe it's the way she walked,
straight into my heart and stole it,
through the doors and past the guards,
just like she already own it.'

Ik zucht, en sta op van de bank. Ik loop naar mijn mobiel, onbekend.
Ik wil niet opnemen, maar het is vast belangrijk.
'Hee, met Chantal'' zeg ik wat somber, en schrik als ik de stem herken.
'Hallo lieverd, met mama' zegt Jane, en ik slik wat moeilijk.
'Ik wil niet met je praten! Laat me met rust!' gil ik, en druk haar weg.
Ik zie dat ik nog is gebeld wordt door hetzelfde nummer, en wil echt niet opnemen. Maar iets in me zegt dat ik moet opnemen, en plaats mijn mobiel weer tegen mijn oor.
'Waarom druk je me weg? Ik wil toch alleen eventjes praten, hoelang hebben wij elkaar wel niet gesproken?' zegt ze, en ik hoor een klein lachje erachter aan.
Ik kijk om me heen, en bedenk me dat niemand thuis is, iedereen is weg.
'Wat wil je van me?' vraag ik, en loop naar de tuindeur toe.
Ik staar naar buiten, en de zon schijnt, en vogels fluiten.
'Chantal, lieverd, ik wil gewoon gezellig met je kletsen, zullen we anders afspreken? Dat praat wat makkelijker, gewoon, weer even het verleden ophalen?!..' zegt ze, en ik zie het weer voor me.
'JIJ KUTWIJF, KOM HIER!' schreeuwt hij boos, en rent achter me aan.
Snel ren ik de badkamer in, en draai de deur opslot...en..en'

'Lieverd, ben je er wel?' vraagt ze wat ongeduldig, en ik knik hevig.
'Jaa, jaa, sorry, nee liever niet..' zeg ik wat ongemakkelijk, en wrijf door mijn haar. Ik hoor dat haar stem lichtelijk geirriteerd is, en ik zucht.
'Ander keertje, ik denk er nog over na, moet nu wat dingen doen' zeg ik, en hang dan op.
Wat moet ik nou? Alles is nu echt zo verwarrend...

POV Jane:
En... ja hoor... weer hangt ze op!
Ik mompel wat, en voel wat woede in me opkomen.
'Rustig Jane, rustig, hou je aan het plan! Eerst een liefdevolle band opbouwen voordat het echte werk begint!' roep ik mezelf moedig toe.
'Ze moet me weer als moeder zien...' zeg ik, en lach wat.
Ik kijk opzij, en zie Tom spelen.
'Lieverd, moet je is horen he? Binnenkort komt zusje hier, mama heeft dat geregeld, jaa, zusje! En dan blijft ze voor altijd hier om met jou te spelen. Leuk he?' zeg ik tegen hem, en aai hem over zijn koppie heen. Hij knikt.
'Mama lief!' zegt hij, en knuffelt me, wat een jochie toch.
Ik knik tevreden, en bekijk het alvast vooruit.
Ik knik, en sla in mijn handen.
'Dit is echt perfect! Waarom kwam ik hier niet eerder op!' roep ik, en doe een soort van vreugde dansje. Tom kijkt me aan, en lacht naar me.

POV Chantal:
Ik zucht, en kijk wat verveeld naar buiten.
Wat moet ik nu? Eerst Kim, en nu dit; mijn moeder wil na zo lang weer contact?
Ik weet niet eens of ik haar wel nog steeds ken!
Ik kijk opzij, naar de klok; 16:33.
Weer een zucht, de boys komen pas rond 5 uur!
En Kim.... jaa.... waar is ze?
Snel spring ik op, en zoek mijn mobiel.
Na zo'n 3 minuten hoor ik haar mobiel overgaan.
'Kim! Waar ben je?' vraag ik, en luister aandachtig naar haar antwoordt.
'Eventjes lopen, hoezo?' zegt ze wat kil, en ik slik.
'Nou ik dacht dan kunnen we eventjes een ijsje eten of zoiets leuks samen doen? Zullen we anders vanavond uitgaan? Dan kan je alles vergeten en....' snel stop ik mij zin, ik weet dat ze het niet leuk vindt.
'Sorry ik bedoelde het niet zo' zeg ik er nog snel achteraan, en hoor haar zuchten. 'Maakt niet uit! Nee er is niks, jaa, nee, heb niet echt zin daarin... Maar ik moet nu echt gaan, zie je zo wel xjes' mompelt ze, en hangt op.
Ik zucht weer is, en gooi mijn mobiel weg. Ik hoor opeens wat gekrinkel vanuit de deurknop, en schrik.
Ik hoor bekende stemmen, en spring ophoog, en ren naar de hal.
'JONGENS!' gil ik, en vlieg ze om de hals. Ik merk dat Harry en Louis er niet zijn.
'Waar zijn Haz en Lou??' vraag ik, en kijk ze aan. 'BOE!' hoor ik Harry achter me zeggen vanuit de deur, en ik draai me met een ruk om.
Ik geef hem een dikke kus, en ik hoor de rest lachen. Ik moet ook grinneken.
'Ik verveelde me dus zo erg zonder jullie! Laat me niet meer zo lang alleen!' zeg ik, en spring wat op en neer. 'Haha, Chantal, doe is rustig!' zegt Niall, en omarmt me. Ze duwt me richting de woonkamer, en de rest volgt.
'Maar waars Lou?' vraag ik wat nieuwsgierig, en ik zie de jongens slikken.
'Jaa, Louis is een beetje heel erg down, laat hem maar....' zegt Zayn, en knikt naar de rest. Ik zie dat Harry naar me toe loopt, en me wenkt mee te lopen.
Ik knik vluchtig, en loop hem achterna.
Als we in de keuken zijn, draait hij zich naar me toe.
'Waarom heeft Kim het uitgemaakt? Ze heeft Lou's hart gebroken! Ik vind het niet echt fijn om hem zo te zien...' zegt hij wat, en kijkt me wat gespannen aan. Ik slik, moet ik het zeggen?
.................................................................................................


Reacties:

1 2 3

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 14 okt 2013 - 20:34:
OMG OMG spannend k ga weer ff verder lezen x


1D4EVER
1D4EVER zei op 13 okt 2013 - 22:25:
meldiiiiiiiing


Anne
Anne zei op 13 okt 2013 - 1:13:
Snel verder


XxAmyxX zei op 12 okt 2013 - 13:51:
Gauwverdertjesx


1Dlovez
1Dlovez zei op 12 okt 2013 - 7:42:
LOUIS I'M HERE FOR YOU!