Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Broken Angels [PAUZE] » .OO3. Janita Lea

Broken Angels [PAUZE]

13 okt 2013 - 13:24

1093

15

595



.OO3. Janita Lea

Enjoy this one too!! Laat een reactie achter!!!

'Jullie kunnen het!' schreeuwde Laura, daarna zette ze de muziek aan. Ik wist alle stappen, we gingen als een speer. Alsof we in en trein zaten, die niet meer zou stoppen. Ik kijk Kim aan, ze knikt en we doen en stap naar voren. Precies zoals we hadden geoefend. Ik kijk weer naar voren en zie 7 meiden staan, ik concentreer me op het dansje. We hebben zoveel verschillende dansjes, omdat er zoveel liedjes zijn waarop wij moeten dansen. Ik kijk naar Nola en Amy, hun mond staat open. Als what makes you beautiful is afgelopen vlieg ik Kim om de hals. Daarna doen we een groepshug. Dit dansje is gewoon perfect gegaan, het kon niet beter. 'Jullie deden het supergoed!' schreeuwen Nola en Amy vanaf de kant. 'De jongens zullen versteld staan, ik weet zeker dat jullie vaker mogen optreden!' zegt Nola, ze lopen onze kant op. Ik ga op de grond zitten, Kim en Amy komen naast mij zitten. Floor, Rachel en Chantal zijn druk in gesprek met Nola. 'Jullie 5 passn zo goed bij elkaar, dat is iets wat het zo leuk maakt om naar te kijken' zegt Amy. 'Dankje Amy' zeg ik en geef haar een knuffel. Dan staat ze op, Nola gaat naast haar staan. 'Wij moeten jammer genoeg weer gaan, maar wij wachten morgen op jullie bij de arena!' zegt Nola, we geven ze nog allemaal en knuffel en zwaaien ze uit. 'En zo moet et dus ook op het concert gaan!' zegt Laura. 'Dit is jullie enige kans om beroemd te worden, on direction had ook andere bekende danseressen kunnen kiezen, maar ze kozen jullie' zegt ze. Ik knik en weet dat er heel wat op het spel staat. Als dit niet lukt kunnen we net zo goed stoppen. 'Maarreehh Laura, mogen we nu naar huis? We moeten onze spullen nog inpakken en goed uitrusten voor morgen' zeg ik, daarna zet ik en pruillipje op. Nog voordat Laura iets heeft gezegd pakken de meiden eb ik onze spullen. 'Doei Laura, zie je morgen!' roep ik en gooi de deur open. De wind blaast in mijn gezicht en ik loop samen met Floor richting de bus. 'Janita, Floor willen jullie met ons meerijden?' hoor ik Kim roepen. Ik draai me om en knik stevig, Floor volgt mij richting Kim haar auto. Kim is de oudste en heeft als enigste een rijbewijs. 'Rachel, ik heb een standaard voor je fiets, je kan ook meerijden als je wilt!' zegt Kim tegen Rachel. Ook Rachel twijfelt geen moment, met dit weer wil Je niet fietsen, je komt geen meter vooruit. Ik stap in, samen met Floor en Rachel zit ik op de achterbank. Chantal stapt voorin en Kim gaat achter het stuur zitten. 'Ik breng jullie wel even naar huis, kunnen jullie je spullen pakken.' ik knik en kijk naar buiten, starend naar de straten die voorbij schieten. 'Komen jullie vanavond bij mij slapen? Dan kunnen we er morgen met de auto naartoe gaan' zegt Kim. Enthousiast knik ik mijn hoofd, de andere willen het ook allemaal. 'Eeuuhmm ik kom jullie dan om 19:00 uur ophalen, dan moeten jullie klaarstaan.' zegt ze, haar blik is nog steeds op de weg. Je kan wel merken dat Kim het meeste succes van ons heeft gehad. Ze woont al op haarzelf, in een supergroot huis. Ze heeft een auto waar je u tegen zegt, dat ding heeft haar bijna 60.000 euro gekost. Ze is danseres geweest bij o.a. Justin Timberlake, Madonna, Rihanna, Beyoncé en ga zo maar verder. Ze heeft zelfs samen met beroemde sterren een liedje opgenomen. Ze is bekend over de hele wereld, en nu danst ze met ons. De enige die van ons op zichzelf woont is Rachel, maar die heeft een studentenwoning, niet erg groot dus. Chantal, Floor en ik wonen allemaal nog thuis.

'Chantal, Floor, we zijn bij jullie huis, ik zie jullie vanavond wel weer!' zegt Kim en Chantal en Floor stappen uit. Ze wonen naast elkaar, erg handig soms. Snel stap ik ook uit en ga voorin zitten, voorin is altijd veel leuker. 'Rachel ik breng eerst jou naar huis, daarna Janita' zegt Kim en start de motor weer. Al snel zijn we bij Rachels huis, ook zij stapt uit en we zwaaien haar uitbundig uit. 'Janita ik wil je iets vertellen' zegt Kim dan opeens. 'Het zit me heel erg dwars en ik wil dat je dit weet.' zegt ze en kijkt me aan. 'Wat is er dan?' vraag ik bang, ik weet niet wat ik ervan moet denken. 'Ik heb een aanbod gekregen om de vaste danseres van Justin Bieber te worden, hij wilt ook samen nummers opnemen.' ik kijk haar verbaasd aan, meent ze dit nou echt? 'Ik heb vandaag een besluit moeten nemen' zegt ze en kijkt voor zich uit. 'Laat je ons nou zomaar in d steek?!'schreeuw ik bijna, ik voel de tranen opkomen, maar ik hou z in. 'Nee, dat is het nou juist wat ik wilde vertellen, ik blijf bij jullie, jullie zijn mijn beste vriendinnen en ik wil jullie nie kwijt' zegt ze. Ik glimlach en geef haar een lange knuffel. 'En nu breng ik je naar huis' zegt ze lachend.

Ik draai de sleutel in de voordeur, gelijk rent mijn kleine broertje naar mij toe. 'Nitaa, kom je vanavond bij mij slapen?' vraagt hij heel lief. 'Sorry Chris, ik slaap vanavond bij Kim, het spijt me heel erg' zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang. 'En morgen dan?' vraagt hij. 'Dan kan ik ook niet, ik ga dan namelijk in een hotel slapen'. Zeg ik. 'Waarom ga je in een hotel slapen Nitaa, een hotel is superduur!! Zegt hij geschrokken. 'Zaterdag moet ik optreden bij One Direction Chris' zeg ik en geef hem een aai over zijn bol. 'Zijn dat die jongens die jij zo leuk vindt?' ik knik en loop samen met hem de woonkamer in. 'Weet je wat ik ga doen? Ik ga die blonde jongen bellen en zeggen dat jij verliefd bent op hem!' zegt Chris en begint te lachen. Ik moet er ook om lachen, Chris is nog maar 3 jaar maar weet al superveel. 'Hij heet toch Naaiill?' zegt Chris. 'Niall' verbeter ik hem. 'Ik weet zeker dat hij ook op jou is, jij bent supermooi!' zegt Chris. Was hij maar verliefd op mij, bedenk ik bij mezelf. Mam komt de kamer in gelopen. 'Mam, ik pak m'n spullen voor een paar dagen, ik slaap vanavond bij Kim en morgen in een hotel!' zeg ik en ren naar boven


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 16 nov 2013 - 21:11:
Leuk stukjee! Sorry dat ik er nu pas op reageer ik had het super druk met school
xoxo


elma
elma zei op 19 okt 2013 - 16:51:
super leuk verhaal ((: xx


xcajajune
xcajajune zei op 14 okt 2013 - 16:54:
snel verder x


RivLovee
RivLovee zei op 14 okt 2013 - 14:49:
Jeey, supereleukverhaal!


loveyouxx
loveyouxx zei op 13 okt 2013 - 19:41:
dit is zooo perriefect!
snel verder!
xxx