Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 13 The Dream

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:18

507

0

247



Hoofdstuk 13 The Dream


Je bent opeens in een kamer.. een zeer mooie slaapkamer met hemelbed en wat victorische stijl gekleed. Je bekijkt jezelf in de spiegel en je ziet dat je een lijkbleek gezicht hebt met felrode lippen en je haar in een mooie dot gedraait. Je hebt een lang kleed aan met breder wordende mouwen en een hoepelrok in het rood met gouden borduursels. Plots hoor je buiten... Plots hoor je buiten. muziek beginnen en hoor je iemand zingen Sierlijk wandel je naar buiten, het terras op. Je kijkt rond maar het is te donker en je ziet nog net de grote tuin met de vele bosjes onder je (je zit op het 2de verdiep e)Je herkend de stem die voor je aan het zingen was en het was of je geen controle meer had over je stem en riep in de duisternis: Bill, oh Bill, waar zijt gij mijn schone prins? Het duurde niet lang voor je antwoord kreeg en hoorde beneden: Hier ben ik mijn lieve Vrouwe. Daal af naar hier beneden en vergezel mij Je twijfelde geen seconde en je liet je aan de klimop die aan de muur groeide naar beneden zakken. Je stond beneden en draaide je om.
Je zag Bill niet meer, sterker nog je zag de hele tuin niet meer je was in een soort van kelder.. maar dan heel groot en middeleeuwsachtig. Een beetje verder zie je jezelf liggen op een ja soort van stenen graf. Je hebt de jurk nog aan en maar ja haar is helemaal in de war en verwilderd
Je loopt naar je eigen toe en ziet dat er iets naast je ligt.. Je pakt het kleine flesje op en ziet dat het..vergif is.. Plots hoor je iemand aan komen lopen, snel verstop jij je weer achter een steunpilaar en kijk je naar wie er binnen komt Je ziet dat Bill komt binnen lopen en eerlijk gzegt vind je hem er wel komisch uitzien.Hij heeft een bruine strakke broek aan, waarbij de enkels zichtbaar zijn, een wit shirt met lange pofmouwen en een zeer open kraag en een pofhoed met een veer in. (schoenen kies je zelf maar) Je moet echt moeite doen om niet te hard te lachen en je ziet dat Bill naar 'jou' loopt en daar neerknield. Bill: Liefste schat, wat hebben ze jou aangedaan. Door haat voor de liefde gedwongen om dit te doen. Ik kan niet leven zonder jou. Mij zie je gauw weer. Hij pakt het flesje en drinkt er van Je ziet hoe Bill levenloos neervalt en jij holt naar hem.
Je gaat op jezelf liggen zodat je versmelt Je word 'wakker' en ziet Bill nog steeds levenloos naast je liggen. Je kan het niet aan en zoekt naar het flesje. Alleen zo kan ik eeuwig bij je zijn. Fluister je hem toe en drinkt het flesje in één teug leeg. Je voelt jezelf verslappen en zacht sluit je je ogen om ze daarna nooit meer te openen. En zo liggen jullie daar beiden. dood maar gelukkig omdat jullie samen, zijn.. für immer


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.