Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » only memories? » when we were young.

only memories?

13 okt 2013 - 22:31

682

2

230



when we were young.

dit is een terugkeer in het verhaal dus tussen dit hoofdstuk en het tweede hoofdtuk zit ong twee jaren ofzo.

ik weet nog heel goed dat wij gingen verhuizen naar canada. we hadden een mooi groot huis met maar 1 huis er naast. toen we aankwamen zat er een jongen in de tuin. ik stapte uit de auto en mijn ow zo'n charmante knoet in mijn haar en mijn joggings broek aan. de jongen die in de tuin zat met muziek in zijn oren keek me aan en lachtte. ik liep naar binnen en toen ik buiten kwam zat die jongen er niet meer. ik was spullen uit de auto aan het halen en daar stond ie met zijn moeder.. zijn moeder en de jongen liepen mijn kant op. ik zette de spullen die ik net had gepakt voor zichtig neer en stak mijn hand uit. Hello, my name is patty (sorry dat ik mijn eigen naam gebruik)'. de. vrouw die me bij de hand had lachtte? ik keek haar vragen aan. 'beautiful name, my name is Pattie'. ik glimlachtte. ik liet de vrouw haar hand los en zei dat mijn ouders binnen waren. ik keek de jongen een beetje verlegen aan en keek lachend naar beneden. hij stak zijn hand uit. 'Justin' zei hij. ik vond altijd dat hij een heel schattige stem had.
na een maand in Canada wonen was ik al helemaal gewend en sprak bijna vlekkenloos engels. Na een paar weken kreeg ik al iets met Justin waardoor veel mesen jaloers waren, want ik was een nieuweling. ik ben in Canada eerst maar een paar weken naar school geweest want het was al bijna vakantie. in de vakantie ben ik toen heel close geworden met Justin. Justin was heel vaak bij mij en ik bij hem. op een zaterdag toen hij bij me sliep hebben we heel veel schattige filmpjes gemaakt, dat we elkaar zoenen en knuffels geven. Als je het zo zecht klinkt het dom maar we waren en zo'n cute couple. ik had echt heel veel filmpjes op mijn laptop staan van ons waarvan ik 2 hele schattige op mijn mobiel had gezet. die ik heb bewaard en nog steeds op mijn mobiel heb. toen we ong een jaar hadden en justin bij me sliep omdat mijn ouders niet thuis waren keken we een film op de bank. we keken er bijna niet naar want we waren alleen maar met elkaar bezig. ik zat dan op zijn buik en dan lagen we daar gewoon op de bank te zoenen. het was al een tijdje zo dat als we zoenden, Justin de hele tijd zijn hand op mijn kont legte. ik had al een paar keer zijn hamd weg geduwt maar hij legde steedds weer zijn hand op mijn kont. ik stond op en schreewde een beetje 'Justin, hou een keer op aan mijn kont te zitten!'. hij stond op en kuste me. ik deed een stap achter uit. 'hoorde je wat ik zei?'. justin knikte en draaide met zijn ogen. op de een of de andere manier flipte ik hem. we hadden ruzie. op een gegeven moment kon ik er niet meer tegen en plofte huilend op de bank neer. ik keek naar justin's gezicht die een beetje rood was. ik stopte niet met huilen en hij niet met schreeuwen. ik pakte kussens van de bank en drukte die tegen mijn oren. ik wachte tot hij rustig was en gooide ze weer neer. ik keek hem aan met rode waterige ogen. 'het is over' zei hij en hij liep de deur uit en liet mij alleen. ik pakte een dekentje en heb die hele nacht heel hard gehuild. ik heb hem proberen te bellen maar hij drukte me steeds weer weg. ik ben op het laats in slaap gevallen en werd pas wakker om drie uur in de middag toen mijn moeder thuis kwam. ze zat bij de bank en vroeg wat er was geneurt. 'ik wil het er niet over hebben' riep ik en ik klapte de deur van. ijn kamer dicht. ik heb in de zomervakntie niet meer met hem gesproken. na de zomervakantie was er niemand thuis en dat voor twee maanden lang.


Reacties:


Anne
Anne zei op 16 okt 2013 - 13:05:
Het is aan een stuk door en dat is niet zo heel lekker om te lezen.
Gewoon even een tip zet er elke keer een enter tussen. Dat lees wat beter en makkelijker.


XxAmyxX zei op 15 okt 2013 - 20:29:
Oehlallala, ik lees mee! Gauwverderxx