Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It All Starts Over Again » Hoofdstuk 10

It All Starts Over Again

14 okt 2013 - 19:52

743

11

474



Hoofdstuk 10

Heeheee, here is it <3 Enjoyyy readingg aapjes :)) -xxx-

POV Chantal:
Die ogen, dat gezichtsuitdrukking, ik moet het vertellen, het moet.
Harry kijkt me nog steeds aan, 'Nou?' mompelt hij, en ik knik.
Ik zeg het maar, we zouden geen geheimen voor elkaar hebben, remember?
'Nou Kim dacht dus dat ik vreemd ging met Louis' zeg ik en ik zie zijn wenkbrauw optrekt. 'Maar dat was dus niet zo!' zeg ik snel, en hij zucht.
'Gelukkig' mompelt hij, en gebaart dat ik verder moet.
'Dus Kim was boos op me en hem, maar er is dus niks gebeurd! En ze zei zoiets van dat ze niet meer van hem houd maar dat geloof ik echt voor geen ene meter!' zeg ik, en hij knikt instemmend.
'Wat zullen we doen dan?' vraagt hij, en kijkt om zich heen of er niemand staat.
Ik haal mijn schouders op, i have no idea!
Hij zucht, ik zucht.
'We moeten ervoor zorgen dat ze in iedergeval tegen elkaar gaan praten!' zegt hij wat zacht, en ik knik hevig.'
'Misschien weet ik wel iets?......' mompel ik, en hij staart me blij aan.
'Nou vertel op jij.....' lacht hij, en geeft me een por in mijn buik.

POV Kim:
Ik zucht, en lig maar wat op mijn bed.
Er is gewoon niks aan, het is zo saai zonder-.......
Ik slik, het is ook zo moeilijk allemaal!
Ik zucht, en zet de radio aan.

'BREAKING NEWS:
Geruchten lopen dat het uit is tussen One Direction ster Louis Tomlinson en zijn lieftallige vriendin Kimberley oftewel 'Kim' MCGarreth.....
Ook zouden er geruchten rondvliegen dat de bandlid zijn vriendin ten huwelijk zou vragen.... Wat vinden jullie? Meer hierover vanavond na de break
*BOEM BOEM BOEM*'

Ik hoor de zachte muziek van 'ROAR' al opkomen, en draai mijn radio uit.
Hoe kunnen ze dat weten? Dat het uit is!
Ik voel alweer wat tranen komen, nee... het is over en uit.
Eigenlijk heb ik zo..zooo.zoooo veel spijt!
Ik ben dom geweest, zo dom! Ik voel dat al wat tranen vallen, en kan het niet meer tegenhouden.. Ik ook met mijn ideetjes!
Ik hoor geklop op de deur, en kijk verschrikt op.
Ik slik, en hoop eigenlijk dat het Louis is.
'Mag ik binnen komen?' zegt de stem, en ik knik.
'Jaahaa.. is goed hoor' mompel ik, en de deur vliegt open...

POV Niall:
'Louis het komt echt wel goed geloof me!' zeg ik, en staar hem aan.
'Nee Niall! Het is nu al een week zo, en het wordt echt niet anders!' roept hij boos, maar ik kan de verdriet is zijn stem horen.
Medelevend omarm ik hem, zoals jongens dat doen.
'Louis, ik beloof je bij dit, alles maar dan ook echt ALLES komt goed, ze houd nog steeds van je en jij van haar! Dat weet ik, dat voel ik!' zeg ik, en hij knikt wat somber.
'Jaah, tuurlijk, zij maakte het uit! Dan komt ze echt niet terug hoor!' roept hij, en maakt onbegrijpelijke bewegingen met zijn handen.
'Weetjeh, ik snap nog steeds niet waarom?' zegt hij, en draait naar me toe.
Ik haal mijn schouders op, en hij schudt.
'Maar ik weet wel dat je altijd bij me kan komen maat, altijd' zeg ik, en hij glimlacht. De eerste glimlach die ik zowat zie in een week tijd!
'Kijk je lacht al!' zeg ik blij, en hij knikt.
'Maar dat betekent nog niet echt dat alles goed is' zegt hij, en staart naar beneden.
'Je moet met haar praten, vragen waarom, en het goedmaken!' zeg ik menend, en hij kijkt me aan. 'Denk je?' mompelt hij, en ik kijk hem verbluft aan.
'NOEM JE DE KIPKONING NOU EEN LEUGENAAR?!' roep ik, en hij lacht.
Ik vind het echt leuk om hem weer aan het lachen te krijgen.
'Straks wilt ze het niet!' zegt hij, en kijkt me bang aan.
'Niemand kan de Loubear-machine weerstaan' zeg ik, en geef hem een knipoog.
'*Tsjoek tjsoek* hier komt de trein 'Ah La Louis', en de volgende halte is halte 'Kimmie' ' zeg ik, en hij knikt lachend.
'Gek' lacht hij, en ik sla op mijn borst.
'I'm the Nialler!!' roep ik, en steek mijn hand vooruit als super man.
Louis is blij zo te zien, weer mijn werk verricht.... ))

30 minuten eerder:
'Is dat wel zo'n goed plan?' vraagt Harry en kijkt me bedenkelijk aan.
Ik knik, het moet, het kan niet anders!
'Dus gaa nou maar naar Louis, en doe wat je moet doen! Dan doe ik hetzelfde bij Kim' zeg ik, en hij knikt. 'Anders komt het nooit goed' voeg ik er nog snel achteraan.
Hij knikt, en geeft me een kus.
'I love you babe' zegt hij, en ik lach.
'Love you to cute' zeg ik, en draai me om.
Okee, nu richting Kim!

Wat vonden jullie ervan???
Ik hoop dat het verhaal nog boeiend is

-xxx-


Reacties:

1 2 3

xcajajune
xcajajune zei op 15 okt 2013 - 18:16:
leuk verhaal ! ik hoop dat het allemaal weer goed komt tussen kim en louis . xx


Anne
Anne zei op 15 okt 2013 - 10:35:
LEUK!! HEEL SNEL VERDER!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 14 okt 2013 - 22:09:
ahahahaahah zo lief ! meldinf Graag en snel verder!


loveyouxx
loveyouxx zei op 14 okt 2013 - 22:00:
klein kwijl momentje gehad toen ik dat lach momentje bij louis zag.. DIE WAS GEWOON ZOOO CUTEEE!
heeel snel verder jij!
xxx


Malikaa
Malikaa zei op 14 okt 2013 - 21:35:
My dear Nouis feels
Xxx