Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 1

Life can be very unfair! (AF)

15 okt 2013 - 20:52

1086

8

386



Hoofdstuk 1

En ja daar is het eerste hoofdstuk...Hopelijk vinden jullie het goed!

,,Nola! Bijna zover? Je moet zo op!" roept mijn zangleraar. Ik knik en haal diep adem. Ik moet zo: 'We are never ever getting back together' zingen...Het liedje van Taylor Swift...Ik zing normaal de hele dag op mijn kamer samen met mijn kleine zusje: Emma...Ik kijk nieuwsgierig het podium op. Het is gewoon in de stad, maar er zijn honderden mensen. ,,Nola! Je moet op!" wordt er geroepen. Zenuwachtig stap ik het podium op. De muziek begint te spelen...Opeens zie ik achterin een paar mensen met brillen en petten op...ik zie dat het geen normale mensen zijn. Het is One Direction! OMG! Ik concentreer me weer op de muziek en begin te zingen: ,,I remember when we broke up the first time, saying this is it, I've had enough, 'cause like we haven't seen each other in a month. When you, said you, needed space, what? Then you come around again and say...Baby, I miss you and I swear I'm gonna change. Trust me, remember how that lasted for a day. I say, I hate, we break up, you call me, I love you.

Oeh, oeh, oeh, we called it off again last night, but oeh, oeh, oeh, this time I'm telling you, I'm telling you. We are never ever ever getting back together, we are never ever ever getting back together. You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me, but we are never ever ever ever getting back together...like ever!

I'm really gonna miss you picking fights and me, falling for a screaming that I'm right. And you, will hide away and fine your piece of mind with some indie record that's much cooler than mine.
Oeh, oeh, oeh, we called it off again last night, but oeh, oeh, oeh, this time I'm telling you, I'm telling you. We are never ever ever getting back together, we are never ever ever getting back together. You go talk to your friends, talk to my friends, talk to me, but we are never ever ever ever getting back together.

I used to think, that we, were forever ever and I used to say never say never. Huh, he calls me up and he's like, I still love you and I'm like, I'm just, I mean this is exhausting, you know...we are never getting back together, like ever!

We are never ever ever getting back together, we are never ever ever getting back together. You go talk to your friend talk to my friends, talk to me, but we are never ever ever getting back together. We, oooh, oooh, not back together, we oh, getting back together...You go talk to your friends, talk to my friend, talk to me, but we are never ever ever ever getting back together!" Ik zucht als ik klaar ben en er klinkt gejuich en geklap. Ik voel me blozen. Iedereen zegt altijd dat ik de stem heb van Taylor Swift! Zelf vind ik het best raar, maar als het echt zo zou zijn...
,,Nog een groot applause voor Nola Smith!" roept mijn zangleraar. Ik loop het podium af en loop naar mijn familie. Iedereen begint door elkaar te praten.
,,Oké, ik ga even naar de wc. Ben zo terug." Mompel ik en loop weg op weg naar een restaurantje. Ik zie Nando's. Ik loop erop af. Maar net voordat ik naar binnen wil lopen, word ik tegen gehouden door Harry Styles...Ik kijk met open mond.
,,Je zong goed." Glimlacht hij.
,,Thanks!" Glimlach ik terug. Niet veel later komt de rest van de band erbij staan.
,,Hier is ze!" Hoor ik een Iers accent zeggen. Niall Horan...spookt er door mijn hoofd. Ik zie een man staan...het duurt even voordat er een belletje in mijn hoofd begint te rinkelen...OMG dat is Simon Cowell!
,,Ah, daar ben je dan! De jongens stuurde me een berichtje dat je goed kon zingen." Glimlacht hij.
,,Ik moest alleen even naar de wc en word hier gewoon tegengehouden door jullie?!" Roep ik verbaasd uit.
,,Oh, moest je naar de wc." Glimlacht Louis.
,,Ja." Bloos ik.
,,Hier heb je ons nummer." Zegt Simon en geeft me een briefje. ,,We houden contact! Misschien kan je wel een keertje iets opnemen om te kijken hoe je echt zingt." Knipoogt Simon.
,,Omg! Echt?!" roep ik verrast. Hij knikt en dan lopen ze weg. Ik zet ze alle zes in mijn mobiel en stuur iedereen een berichtje met mijn nummer. Ik loop naar de wc en doe mijn ding. Zachtjes zing ik: 'I won't give up'.

Het verbaasd me eigenlijk dat er geen gillende fans bij de jongens stonden. Ik glimlach bij de gedachte en zoek mijn familie weer op. Mijn nichtjes en neefjes springen om me heen.
,,Waar was je? Je was best lang weg." Zeg mijn moeder bezorgd.
,,Misschien...Heb ik net wel One Direction en Simon Cowell ontmoet...En mag ik misschien een keertje iets opnemen!" Glimlach ik.
,,Nola, teveel fantasie hebben is ook iets hé?" Glimlacht mijn moeder.
,,Mam! Het is waar!"
,,Ja, ja..." Zegt ze en rolt met haar ogen.
,,Hier! Lees dit briefje maar!" Zeg ik eigenwijs en geef haar het briefje met de telefoonnummers. Ze kijkt me met open mond aan.
,,Je meent het dus echt?!" Roept ze geschrokken. Ik knik. Iedereen vliegt om mijn hals.
,,Hoho, het is nog niet eens zeker hé..." Zucht ik.
,,Hallo Nola! Je hebt One Direction's telefoonnummer!" Roept Emma. Ja...misschien raad je het al...Mijn zusje is een Directioner. Haar hele kamer hangt vol posters van One Direction. En ze loopt hysterisch te gillen als er geen plek meer is voor een poster. Ik glimlach bij de gedachte.
,,Laten we ergens gaan eten om het te vieren." Glimlacht mijn vader.
,,Nando's!" Gilt Emma. Mijn nichtjes (Hailey, 9 en Destiny 10) beginnen ook hysterisch te gillen om Nando's. Mijn neefjes (Hayden 8 en Kendall 9) kijken mij raar aan. Ik haal mijn schouders op en we lopen met z'n allen naar Nando's.

Ik glimlach als ons eten er al aankomt. Ik hoor gillende meiden en ik kijk naar de deur. Ik zucht.
,,One Direction!" roepen Emma, Hailey en Destiny.
,,Jongens, rustig. Straks worden we weggestuurd." Roept mijn tante. Ze knikken gehoorzaam en eten stilletjes verder. De gillende meiden worden uit Nando's gezet en de jongens nemen plaats naast ons aan een tafeltje.
,,Hey Nola." Roept Niall.
,,Hey Niall." Glimlach ik. Ik zie Emma met open mond staren. ,,Emma, doe normaal." Fluister ik. Harry schiet in de lach om Emma's gezicht. Ik voel me rood worden en schuif mijn eten weg. ,,Ik zit vol." Glimlach ik naar mijn ouders.


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 19 okt 2013 - 17:55:
Leukk Echt Superrr Leukkk


Ayca58 zei op 16 okt 2013 - 20:39:
Leuk, melding


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 16 okt 2013 - 16:38:
Leuk!!! Melding xx


Harrylover
Harrylover zei op 16 okt 2013 - 14:32:
Echt leuk, melding!!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 15 okt 2013 - 21:42:
ik lees nogsteeds meee meellddingggg