Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Beste vakantie ooit!!!! » An Unexpeted Meeting

Beste vakantie ooit!!!!

16 okt 2013 - 19:57

520

4

189



An Unexpeted Meeting

HEeeyyy!! Oh hoofdstuk 28 al weer! Kan het niet geloven! Bedank voor het blijven lezen ondanks dat het lang duurde voor ik uploade :) EN HEEL ERG GEDANKT VOOR AL DE LIEVE COMMENTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 xx

“BELLAAA!!” ik werd schreeuwend wakker. Ze ging vandaag weg! NEE BELLA BLIJF NIET GAAN! IK KAN NIET ZONDER JE! Ik liet me van mijn bed zakken. Gister was ik aardig dronken geworden. Louis heeft me verteld wat ik gisteravond met 9 meiden heb gedaan en dat ik ze alle 9 heb gezoend. BUSTED! Hoe kon ik! Het enige dat ik me herinner is Bella, toen ze het uit maakte, de pijn in haar ogen. Ik kon mezelf wel wat doen! IK HEB MIJN BELLS PIJN GEDAAN. Louis, Eleanor, Zayn, Perrie, Liam en Niall wilden niet meer met me praten en ik kreeg steeds boze blikken. Ik had ze verteld wat er was gebeurd. IK HAD ZE BIJNA ZO VER OM HET TE HELPEN UITLEGGEN AAN BELLA! Maar toen ben ik met mijn STOMME kop dronken geworden en heb ik 9 meiden gezoend. 9 VERDOMME. Ik trok aan mijn krullende haar. “Bella, mijn mooie Bells, wat heb ik gedaan?” fluisterde ik in mezelf. Er werd op mijn deur geklopt. “ja?” ik probeerde mijn stem groot te houden “Bella, Alice, Jasper, Jake en de broers gaan zo weg” klonk de stem van Niall. Koel en kil. HOE KRIJG IK HET VOOR ELKAAR! Zelfs de altijd lieve Ierse kijkt niet meer naar me om. Stomme idioot dat ik ben. Ik kleed me snel aan en loop naar beneden. Daar staan ze allemaal in de Lobby. Afscheid te nemen. Ik stond er maar bij want niemand keek echt naar me om. Opeens kwam Bella naar me toe lopen. “Doei Harry” zei ze alleen en draaide zich om en pakte haar koffer en liep naar buiten. Ik volgde met de rest. Ik zag haar in de taxi stappen. Ze keek nog een keer naar me en de taxi reed weg. Daar stond ik dan. Net de gene van wie ik hou weg laten gaan, haar pijn gedaan. Er was een ding die ik kon doen. Quil naar haar brengen.

BELLA’S P.O.V!

Ik zat in het vliegtuig. Ik had mijn hoofd tegen het raam aan gedrukt en wierp mijn laatste blik op Hawaii. De vakanties hier zullen nu nooit meer het zelfde zijn. Er liepen tranen over mijn wangen. Ik viel huilend in slaap.
Raar genoeg werd ik wakker in mijn eigen bed. Mijn bed? Mijn huis? Mijn land. Ik zuchtte. Ik stond op. Trok mijn stal kleren aan. Liep naar de stallen. Oh vergeten te vertellen in heb een paard. Shadow. Ik liep naar haar stal en liet mezelf in haar stal op de grond zakken. Shadow legde haar neus in mijn nek. Ik knuffelde haar en liet mijn tranen de vrije loop.

*2 dagen later*

Ik was in de stallen aan het werk. Ik was Shadow haar stal aan het uitmesten. Mijn haar kleefde aan mijn gezicht van de hitte. Ja hoor dames en heren! Het is warm in Nederland! Whahaaaa. Er was een hittegolf aan gekondigd. Ik hoorde een blaf. Blaf? Ja een blaf. Nog een. En nog een. Ik draaide me om en er sprong iets op me. Ik keek eens goed. QUIL!!!!!!!!

[A/N] Heey!! Oeehhh wie zal Quil nou gebracht hebben Love Ya All !!!


Reacties:


1Dlovez
1Dlovez zei op 16 okt 2013 - 21:37:
Yezzz people, het is WARM in ons miezerige landje!!!


XxAmyxX zei op 16 okt 2013 - 21:12:
Oehlalalallalalala gauwverderxx


loveyouxx
loveyouxx zei op 16 okt 2013 - 20:25:
Wedden dat ze dadelijk harry en boos word maar harry iets wil zeggen.. mAf dan dont let me go gaat zingen!
En dat op het laatste gaat hij op een knie voor haar zitten en vraagt hij of bella hem ALSJEBLIEFT terug wil...
Zooooo sexyy!!!
Snel verder!
Xxx


RivLovee
RivLovee zei op 16 okt 2013 - 20:22:
Quil!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeeeyyy! Leve Harry de goedee! xxx