Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 2

Life can be very unfair! (AF)

16 okt 2013 - 21:54

802

10

274



Hoofdstuk 2

Enjoy! ;)

.Harry.
Wauw...ze is best wel knap! Ik kijk haar aan hoe ze bij haar familie zit te lachen. Een klein meisje, ik denk dat, dat haar zusje is...Ze lijkt heel erg op Nola, kijkt ons de hele tijd aan. Vast een fan. Ik glimlach bij de gedachte. Zal Nola dat ook zijn? Het eten word gebracht en Niall valt gelijk aan.
,,Hazz, waar denk je aan?" vraagt Louis nieuwsgierig.
,,Dingen." Glimlach ik geheimzinnig.
,,Oeh...volgens mij is onze Harry verliefd!" Roept Louis kinderachtig. Iedereen kijkt ons aan. Ik voel me rood worden en kijk snel naar mijn eten. Ik begin maar te eten. De jongens praten over van alles en nog wat, maar ik krijg niks mee! Dan heeft iedereen de slappe lach.
,,Wat is er?" vraag ik nieuwsgierig.
,,Had je moeten opletten." Giert Liam van het lachen.
,,Niall...hij vertelde een grap." Lacht Louis hard.
,,Oké, oké. Je weet niet wat je mist Hazz." Roept Zayn. Niall moet nog harder lachen en Nola begint ook te giegelen.

.Nola.
Ik kijk verbaasd naar de jongens. Niall ligt helemaal plat. Zijn lach is letterlijk aanstekelijk! Ik begin zachtjes te giechelen.
,,Zullen we weer gaan?" vraagt mijn vader en iedereen staat op. Ik zucht en sta ook op. Ik voel tien ogen in mijn rug prikken. Ik draai me om en zie de jongens allemaal naar me staren. Ik schiet in de lach en ren achter mijn ouders aan. Ze zwaaien nog. Ik zwaai snel terug en loop Nando's uit.

Mijn mobiel begint te trillen. Nieuwsgierig open ik mijn berichtjes. Twee nieuwe berichten van twee contacten. Zie ik bij het Whatsapptekentje staan. Ik glimlach en open de eerste van Eva: Heey! Je optreden was echt: WAUW! Maar, wil je even langskomen zo? Xx. Ik voel me trots worden op mezelf. Oké, tot zo en bedankt meid! <3 Xx. Stuur ik terug. Dan open ik het tweede bericht, die is van Simon: Heey! Kan je morgen rond één uur komen opnemen? Simon. Opnemen?! Even worden mijn ogen groter. Off course! Tot morgen! Stuur ik terug. Glimlachend kijk ik naar mijn mobiel.
,,Mam, ik ga even naar Eva." Zeg ik snel.
,,Oké, negen uur thuis!" Roept mijn moeder. Ik geef haar snel een kus en loop richting Eva's huis. Ik bel aan en de deur vliegt open, waarna Eva me om mijn hals vliegt.
,,Haai!" Roept ze enthousiast.
,,Hoi!" Glimlach ik en loop naar binnen. Ik voel me hier echt thuis! Logisch. Ik kom hier al meer dan twaalf jaar. We zijn op onze zesde beste vriendinnen geworden. Iedereen is altijd verbaasd als ze ons nog samen zien lopen. Mijn mobiel trilt. Ik negeer het en plof op de bank bij Eva. Weer trilt mijn mobiel.
,,Wauw, stalkers?" Grinnikt Eva.
,,Geen idee." Glimlach ik. Na een minuut lang mijn mobiel laten trillen word ik toch wel nieuwsgierig. Ik pak mijn mobiel en Eva kijkt mee. Honderd-vierendertig berichten van de groepsgesprek: Nola = Cool. Ik schiet in de lach.
,,Jezus! Welke mongolen stalken jou?!" Grinnikt Eva.
,,Geen idee." Mompel ik en open het gesprek.
,,OMG, OMG, OMG!" Roept Eva.
,,Nog harder!" Gil ik terug.
,,ONE DIRECTION?!" Schreeuwt ze hysterisch.
,,Oh ja, ik mag morgen een nummer bij Simon Cowell opnemen." Zeg ik alsof het de gewoonste zaak van de wereld is...
,,WAT?! EN DAT ZEG JE NU PAS?!" Gilt ze.
,,JA!" Gil ik terug.
,,Wat zeggen die gekken allemaal?!" Zegt Eva wat rustiger.
,,Even lezen." Lach ik en lees mijn gesprekken door.
Louis: YO NOLA!
Harry: Oh god...Louis gaat zo spammen.
Niall: Whahaha die naam....Serieus?
Zayn: Wauw! Ze heeft nu al fans!
Louis: Nola is dood?
Liam: Nu heeft Louis liefdesverdriet >
Louis: Liam shut up!
Harry: Iemand vindt Nola leuk...
Louis: Jongens...Koppen dicht! > Het is net uit met Eleanor?!
Zayn: Okay, sinds wanneer is Louis serieus en de rest kleuters? OMG dit zijn jullie niet! Geef mijn vrienden terug duivel :'(. En dan nog wat berichtjes. Ik schiet in de lach en typ terug.
Nola: Okay...ten eerste Thanks! En ten tweede; Ik zit bij mijn vriendin? o_O.
Louis: Haay Nola!
Nola: Haay Louis.
Liam: Nola en Nola's vriendin kom langs <3______<3
Nola: Eva en ik komen eraan...maar waar wonen jullie? O_O Xx.

,,Wauw...ze zijn echt hyper." Grinnikt Eva. Louis geeft me het adres door en we lopen naar het huis van de jongens.

,,Wauw! Een f*cking grote villa!" Roept Eva uit als we bij het adres aankomen.
,,Eva...Wees even slim: Die gasten zijn WERELDBEROEMD! Dan denk je toch niet dat ze in een flatje zitten?" Zucht ik. We bellen aan en de deur vliegt open. Harry en Niall staan daar met een big smile. Ik glimlach.
,,Kom binnen." Roept Niall hyper. Ik hoor geschreeuw op de achtergrond en ik schiet in de lach. Eva stelt zichzelf voor aan de jongens. Ik kijk nieuwsgierig waar het geschreeuw vandaan komt. Ik schiet in de lach als ik Louis achter Liam aan zie rennen. Als ze mij zien stoppen ze gelijk.
,,Hoi Nola!" Roepen ze in koor.
,,Haai guys." Glimlach ik.


Reacties:

1 2

Xxlovelyhaz
Xxlovelyhaz zei op 20 okt 2013 - 8:44:
Leuk leuk


elma
elma zei op 19 okt 2013 - 17:57:
Leukkk (::


1Dlovez
1Dlovez zei op 17 okt 2013 - 16:55:
Hihi, die chat <3


xcajajune
xcajajune zei op 17 okt 2013 - 16:32:
love it !
melding xx


laurastyles
laurastyles zei op 17 okt 2013 - 10:00:
Cool story!