Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 3

Life can be very unfair! (AF)

17 okt 2013 - 17:09

698

9

301



Hoofdstuk 3

Enjoy! ;)

We zitten met z'n allen te praten op de bank.
,,Laten we truth or dare doen!" Gilt Louis hysterisch.
,,Wauw, Louis je lijkt echt op Nola...Allebei twee kleuters!" Grinnikt Eva. Ik schiet in de lach.
,,Wat cute." Roept Harry. We gaan in een kringetje op de grond zitten en beginnen met het spel.
,,Ik begin!" Roept Liam. ,,Uhm...Nola. Truth or dare?"
,,Dare!" Glimlach ik. Ik ben altijd wel van 'Dare' geweest. Ik doe bijna nooit truth...ben bang dat ze dan iets vragen wat eigenlijk niemand van me mag weten...en ik kan niet liegen.
,,Uhm...Geef Louis een kus...op zijn mond." Grinnikt Liam en schiet niet veel later in de lach.
,,Oeh!" Roept iedereen. Ik sta op en geeft Louis snel een kus op zijn mond. Ik grinnik om hun reactie en plof weer op mijn plek.
,,Uhm...Harry. Truth or dare?" Glimlach ik.
,,Dare."
,,Okay. Uhm...pak Niall op en gooi hem in het zwembad." Grinnik ik. Harry staat op. Niall gilt en rent door het huis. Niet veel later heeft Harry hem te pakken.
,,Ik krijg je wel, Nola!" Roept Niall. Ik schiet in de lach als Harry Niall onder water gooit. Niet veel later hoor ik Harry gillen als een meisje en hem bang achter me kruipen. Ik zie een zeiknatte Niall in de deuropening staan en Harry zoeken. ,,Wie wilt er een Horan-hugg?" Gilt Niall. Iedereen staat op en rent op hem af. Als Niall mij vast heeft tilt hij me op en gooit me ook in het zwembad.
,,Boe." Zegt Eva droog tegen Niall en geeft hem een duwtje. Niall geeft een gil en valt in het water bij mij. Niet veel later ligt iedereen in het water.
,,Blijf slapen." Zegt Louis na het watergevecht opeens. Ik kijk hem aan en dan kijk ik naar Eva.
,,Wil je?" vraag ik. Ze knikt.
,,Even melden bij mijn moeder." Glimlacht ze en klimt uit het bad. Ik loop achter haar aan op zoek naar mijn jas. Allebei sturen we onze ouders een berichtje. Ik stuur dat ik bij Eva blijf slapen en Eva schrijft dat ze bij mij blijft slapen. Ze zullen het nooit goed vinden als we bij de jongens slapen...You know...Bezorgde ouders. =.=
,,Slapen jullie in de logeerkamer?" vraagt Louis. Ik knik.
,,Alleen...we moeten wel even langs huis...Pyjama ophalen en schone kleren." Zucht ik.
,,Jullie kunnen gewoon een T-shirt van ons lenen als pyjama en Daniëlle heeft nog wel wat kleren die je mag pakken." Glimlacht Liam. Daniëlle is Liam's vriendin. Alleen is ze nu ergens in Amerika op vakantie. We knikken en lopen naar boven. De jongens lopen mee en geven ons wat droge kleren. Dankbaar pakken we het aan en kleden ons om. Niet veel later komen we beneden in schone en droge kleren.
,,Laten we een film kijken!" roept Niall.
,,Ja!" roep ik terug.
,,Wat voor? Romantisch? Horror? Animatie? Lach?" vraagt Zayn. Eva en ik kijken elkaar aan met een glimlach.
,,Horror." Zeggen we tegelijkertijd. Als Eva en ik samen zijn kijken we altijd horrorfilms.
,,Welke?" vraagt Louis.
,,Uhm...doe maar...the Ring." Glimlach ik. Eva knikt instemmend. We ploffen op de bank. Ik zit naast Louis en Eva. Eva zit weer naast mij en Niall. De film begint. Louis slaat een arm om me heen.
,,Oh ja, shit! Morgen rond één uur moet ik naar Simon." Zucht ik.
,,Wij ook." Roept Harry. Ik glimlach en kijk aandachtig verder. Op een schrikstukje hoor je Niall heel hard gillen. Iedereen schiet in de lach.
,,Is niet grappig!" Hoor je hem zeggen.

Na een tijdje is de film afgelopen.
,,Laten we gaan slapen." Zucht Harry. Iedereen knikt instemmend en staat op.
,,Eva en Nola komen jullie even mee?" vragen Louis en Niall. We knikken en lopen achter hun aan naar boven. Louis gaat naar zijn kamer en Niall naar die van hem. We wachten op de gang. Niet veel later komen ze allebei met een T-shirt aanlopen. Ik grinnik en pak het aan.
,,Thanks guys!" Glimlach ik. Ik geef Louis en Niall een knuffel en loop dan naar de kamer. Eva en ik ploffen samen in het tweepersoonsbed.
,,Vind je Louis leuk?" Fluistert Eva.
,,I don't know." Zucht ik en doe mijn ogen dicht. ,,Jij Niall wel hé?" Fluister ik zachtjes.
,,Ik denk het." Zegt ze zacht.


Reacties:

1 2

elma
elma zei op 19 okt 2013 - 18:01:
Leukk Leukkk (: xx


laurastyles
laurastyles zei op 18 okt 2013 - 6:32:
Soo schattig, Oh My Fcking Gosh. Fangirling haha xxxx


xcajajune
xcajajune zei op 17 okt 2013 - 21:26:
aawhg echt een leuk verhaaal !! melding !xx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 17 okt 2013 - 21:24:
Cute! & leuk! Xx Lois (sorry dat ik deze week niet ga reageren Ben op vakantie xx)


Harrylover
Harrylover zei op 17 okt 2013 - 20:03:
Leuk!!!
Melding en snel verder.