Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 4

Life can be very unfair! (AF)

18 okt 2013 - 15:59

668

10

298



Hoofdstuk 4

Enjoy! ;)

Ik word wakker gemaakt door Louis de volgende dag. Hij springt op me.
,,Oef...Louis!" Breng ik er net uit. Hij lijkt net een kleuter! Iedereen staat in de deuropening te lachen. ,,Help me eens!" Gil ik.
,,Nee, dit ziet er schattig uit!" roept Harry.
,,Kom! Eten!" roept Niall.
,,Ik wil eten!" Gil ik.
,,Pech!" Grinnikt Louis.
,,Louis!" Roep ik. Iedereen verlaat de kamer. Louis ploft op me. ,,Weet je...dit is best zwaar..." Mompel ik.
,,En bedankt!" roept Louis.

.Louis.
Nola is anders dan alle andere meisjes...ik kijk haar in haar twinkelende ogen aan.
,,Waar kijk je naar?"Grinnikt ze.
,,Jou." Glimlach ik.
,,Ahw...je bent cute Louis." Glimlacht Nola. Ik voel me blozen. Ik plof aan de andere kant van het bed neer. Nola gaapt.
,,Nog moe?" vraag ik verbaasd. Ze knikt. ,,Ga nog even slapen dan." Zeg ik zacht. Ze kruipt tegen me aan...ik sla een arm om haar heen en druk haar tegen me aan. Haar ademhaling wordt regelmatiger, dat betekend dat ze slaapt. Allemaal vragen spoken door mijn hoofd. Vind ik Nola leuk? Vind ze mij ook leuk? Is dit niet wat te vroeg? Bestaat liefde op het eerste gezicht? Wat zouden de andere jongens ervan vinden? De deur gaat open. Ik zie Liam in de deuropening staan. Hij kijkt me verbaasd aan en krijgt dan een glimlach op zijn gezicht. Hij sluit de deur weer...ik kijk naar Nola...zachtjes geef ik haar een kus op haar voorhoofd. Een glimlach verschijnt op haar gezicht.

Na een kwartiertje opent ze voorzichtig haar ogen.
,,Goedemorgen." Glimlach ik. Ze kijkt me aan.
,,Hoe laat is het?" Gaapt ze. Ik kijk op de wekker.
,,Half elf, slaapkop." Ze kijkt me glimlachend aan. ,,Zullen we wat gaan eten?" Glimlach ik. Ze knikt en stapt uit bed.
,,Ik kom zo, even omkleden." Glimlacht Nola. Ik knik en loop de gang op. Ik loop naar mijn eigen kamer en kleedt me ook aan. Niet veel later zie ik Nola op de gang staan wachten. Ik loop op haar af en gooi haar over mijn schouder. Ze begint als een gek te gillen. ,,Louis!" Gilt ze. Ik grinnik en loop de woonkamer in. Iedereen kijkt ons raar aan.
,,Gekken." Grinnikt Zayn.
,,Thanks Zaynie." Hoor ik Nola mompelen.

.Nola.
Ik hang nog steeds over Louis' schouder.
,,Lou, wil je me neerzetten?" Zucht ik.
,,Nee! Dat moet je lief vragen." Grinnikt hij. ,,Liefste en knapste Louis van de hele wereld, wil je mij alsjeblieft neerzetten?" zegt Louis die een meisje probeert na te doen.
,,Never in your wildest dreams, meneer Tomlinson." Grinnik ik. ,,Mijn moeder zegt altijd dat ik niet moet liegen."
,,Nola, sinds wanneer luister jij naar je moeder?! Altijd als ze zegt: negen uur thuis, ben je rond half elf thuis. Als ze nee zegt doe je het toch." Grinnikt Eva.
,,Eva, sssttt!" roep ik. Iedereen schiet in de lach. ,,Lou, ik moet eten en het is al twaalf uur!" roep ik nepboos.
,,Zeg het dan netjes."
,,Lieve Louis, wil je me alsjeblieft neerzetten?" Hij zet me neer en kijkt me lief aan. ,,Dus jij bent de oudste? Soms lijk je net vijf." Zucht ik. Hij kijkt me beledigend aan. ,,Laten we gaan eten." Zeg ik glimlachend. Hij knikt en huppelt naar de keuken.
,,Tosti?" vraagt hij. Ik knik.
,,Laat mij maar maken. Wedden dat je het heerlijk gaat vinden?" Glimlach ik. Hij knikt en loopt de keuken uit. Ik kijk in de koelkast. Ik pak de kaas, ham, ananas en de paturain. Ik smeer wat paturain op een boterham, dan gooi ik er wat kaas en ham op en tot slot de ananas. Ik gooi de tosti in het tostiapparaat en pak twee borden. Als de tosti's klaar zijn roep ik Louis. Hij vliegt aan tafel. Ik geef hem zijn tosti en begin zelf ook te eten.
,,Kijk uit, het is he~.."
,,HEET! HEEET!" Gilt Louis.
,,Dat wou ik dus zeggen." Grinnik ik.

Na een uurtje zit ik al bij Simon in de studio...we hebben net een nummer opgenomen...hij gaat zeggen of hij me beroemd wilt laten maken of dat ik niet kan zingen...ik haal diep adem.
,,Nola..." Begint hij.


Reacties:

1 2

LoisLove1D
LoisLove1D zei op 20 okt 2013 - 3:05:
Leuk!!!!


elma
elma zei op 19 okt 2013 - 18:05:
Leeeeeuukkk (: xx


lovelouis
lovelouis zei op 19 okt 2013 - 16:20:
Leukkk!!

Snel verder!!


PattyV
PattyV zei op 19 okt 2013 - 9:53:
vet leuk! melding!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 18 okt 2013 - 23:32:
meellddinggg!!!