Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Broken Angels [PAUZE] » .OO5. Kim McGarreth

Broken Angels [PAUZE]

19 okt 2013 - 16:30

820

15

624



.OO5. Kim McGarreth

‘Meiden, nee, loop nou niet weg! Laat me niet alleen! Quinn? Janita? Iemand?’ Iedereen draait zich om en kijkt me voor de laatste keer aan. ‘Het is klaar Kim, we willen niks meer met je te maken hebben!’ en ze lopen weg, weg van hier en weg van mij. ‘Maar ik heb jullie niks misdaan!’ roep ik ze nog na, Rachel steekt haar hand op en zwaait me uit. Ik loop naar de zaal, waar de jongens zouden zijn. Maar nee, niemand is er. Ik ben en blijf voor altijd alleen.

Ik schrik wakker van mijn droom, gelijk zit ik rechtop. Was dit een droom? Ik kijk om me heen en zie de meiden slapen, dit was gelukkig een droom. Ik laat me naar achter vallen en staar naar het plafond. Vandaag is dé grote dag. We gaan One Direction ontmoeten! Ik draai me om en zoek tastend naar mijn mobiel. Ik ontgrendel hem en zie dat het pas 9 uur is geweest. Ik denk terug aan gister, oja, in slaap gevallen tijdens de film. Ik sta op en rek me uit. Langzaam slenter ik naar de keuken, waar ik borden en bestek pak. Ik dek de tafel en kijk dan naar de meiden. Ik moet een goede manier vinden om ze wakker te maken. Ik weet het al en ren snel naar boven, zo zacht mogelijk. Ik zoek in mijn kamer naar de gastoeters, die we voor het WK voetbal hadden gekocht. De hele buurt werd gek van ons maar wij hadden heel veel plezier, daar ging het om. Ik pak er twee en ren weer naar beneden, ze slapen allemaal nog. Oke, hier komt het, 3, 2, 1! De twee toeters geven een hard geluid, ik had beter oordopjes in kunnen doen. Ik zie de meiden verschrikt wakker worden, de blik in hun gezicht is onbetaalbaar. ‘KIMMMM!!!’ roept Janita. ‘WHY???’ zegt Rachel, ik kan mijn lach niet inhouden. De meiden kijken me nepboos aan en beginnen dan ook te lachen. ‘Sorry girls, maar jullie sliepen gewoon te schattig.’ Ik krijg een kussen naar mijn hoofd geworpen, van Chantal. Ik ontwijk hem en moet hard lachen, maar daarna krijg ik nog een kussen in mijn gezicht, dit keer van Floor. ‘Dus het is een kussenoorlog?’ vraag ik lachend. ‘Reken maar van yes’ zegt Rachel. Ik pak mijn twee kussens en gooi ze, naar wie kan ik niet zien.

‘Hehe, dat was even leuk’ zegt Chantal, die uitgeput op de stoel zit. ‘Nu kunnen we dan eindelijk ontbijten, ik heb zo’n honger’ zegt Janita, terwijl ze haar broodje al smeert. Ik pak een croissantje, vers van de bakker. ‘En, hebben jullie allemaal zin in vanmiddag?’ vraag ik en kijk de tafel rond, Chantal knikt heftig, Rachel steekt haar duim op. Janita en Floor willen allebei iets zeggen, maar hun mond zit té vol met lekkere dingen. ‘Laat maar zitten, ik begrijp het wel’ zeg ik lachend. Ik hoor mijn mobiel afgaan en pak hem van de keukentafel. Ík heb een appje van Ellis, ik lees hem wel even voor!’ zeg ik en klik hem aan. ‘Heey Kim! Quinn, Demi, Maud en ik zullen er rond 16 uur zijn, dan hebben jullie een uur de tijd om kennis te maken met de jongens X Ellis.’ Ik glimlach vanzelf. ‘Meiden, zullen wij ons alvast een beetje omkleden enzo? Ik bedoel, we krijgen daar wel wat anders maar nu moeten we er ook nog een beetje normaal uitzien.’ De meiden knikken en volgen mij naar boven, waar hun tassen staan. ‘Euhhmm, Chantal, jij mag je wel in mijn kamer omkleden, Janita, jij mag in de logeerkamer, Rachel, jij mag in de studio, Floor, jij mag in de oefenruimte en ik ga dan in de badkamer.’’ Zeg ik en de meiden knikken.

‘Zo, zijn we er allemaal klaar voor?’ Ik ben zo zenuwachtig als wat, het is nu tien over twee, we zitten al in de auto en ik start de motor. ‘Ik ben dus echt vet zenuwachtig voor zo!’ zegt Floor. ‘Ik denk wij allemaal wel, ik spring straks zeker weten een gat in de lucht!’ Zegt Rachel lachend. ‘En wij zijn ook nog eens supergezellig, dus met de jongens erbij kan het alleen maar leuker worden!’ zegt Janita. Ik knik en richt mijn ogen weer op de weg.

*40 MINUTEN LATER*

‘Kijk, daar staan Amy en Nola!’ roept Chantal en wijst naar twee meisjes aan de overkant. ‘NOLAAAA’ Roept Chantal. ‘AAMMYYYY’ Roept Janita er achter aan. Nola wijst onze kant op en ze zwaaien uitgebreid. We rennen naar ze toe en knuffelen elkaar helemaal plat. ‘Oke, Laura is al binnen met de jongens, wij gaan er nu ook heen. Zijn jullie er klaar voor?’ Vraagt Amy, Nola lacht. ‘Nouja, bijna helemaal, we moeten eerst even naar een spiegel, ons haar zal er vast wel niet uitzien.’ Zeg ik. ‘Dan gaan we eerst naar een spiegel, de jongens kunnen wel eventjes wachten.’ Zegt Nola.


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 16 nov 2013 - 21:27:
Ik ga snel met het volgende hoofdstuk!


tamarastyles
tamarastyles zei op 22 okt 2013 - 20:02:
Whaa leuk!!

xxx


Harrylover
Harrylover zei op 22 okt 2013 - 17:59:
Omg!!!!


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 22 okt 2013 - 14:09:
Leuk!!!! Ik lees nog mee hoor! Beetje laat want ben op vakantie en wifi is niet zo goed .. Xxx snel verder!


Janitaa
Janitaa zei op 22 okt 2013 - 12:26:
Melding.