Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Justin Bieber » only memories? » herinnereingen

only memories?

20 okt 2013 - 12:39

225

1

194



herinnereingen

Ik kijk Justin met open mond aan. 'ik dacht dat je me was vergeten'. Justin schud met zijn hoofd en glimlacht. Nu hij dit heeft gezegd wordt ik een soort van boos. 'why did you ignore me when we had a fight?' vraag ik. 'I don't know'. antwoord Justin. Ik huilde op het podium omdat ik jou zag staan en meteen weer dat fijne gevoel in mijn buik kreeg. Ik kijk Justin lief aan. Ik pak mijn mobiel te voor schijn en laat mijn achtergrond zien. Justin pakt mijn mobiel en krijgt tranen in zijn ogen. Op mijn achtergrond staat een van de eerste foto's die JJustin en ik ooit hebben gemaakt. Ik kijk naar justin die nog steeds naar de foto staart. ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder waardoor hij naar me kijkt en mijn mobiel terug geeft. Ik ga naar mijn galerij en scrol naar boven toe. Ik klik op het filmpje wat ik nog heb bewaart toen we nog een stelletje waren. Ik laat het aan Justin zien en hij begint te glimlachen. Hij zet het filmpje op pauze en kijkt me aan. Hij brengt voorzichtig zijn hooft naar mij toe. hij legt zijn hand in mijn nek. Zijn lippen komen langzaam tegen mijn lippen aan. Dit had ik nodig, ik weet nu pas hoe erg ik dit heb gemist.


Reacties:


justmissF24
justmissF24 zei op 17 nov 2013 - 17:21:
Oehh wanneer komt er meer?