Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The Cute Scream Let's Him Fall In Love » Hoofdstuk 14

The Cute Scream Let's Him Fall In Love

5 okt 2008 - 16:18

1116

0

304



Hoofdstuk 14

Je opend je ogen weer en kijkt versuft om je heen. Je ziet Bill rustig naast je slapen en merkt dat je in het hotel bent. Je pakt je mobieltje en je ziet dat het al half 10 in de ochtend is. 'We zullen maar eens gaan ontbijten zeker' zeg je tegen jezelf terwijl je uit bed stapt. Op blote voeten slof je naar de badkamer en wast je snel en doet al die ander dinge en kleed je om. Je gaat de gang op en daar kom je Maite tegen. 'hey Maite' roep je ziet dat ze stopt. 'Hey Joyce,goed geslapen?'vraagt ze terwijl jij er bij komt lopen. Jij:'ja hoor, maar raar, het was zo Romeo en Julia achtig' Maite:'zoals in je boek?' Jij: 'ja eigenlijk wel, misschien moet ik dat boek maar eens weg leggen, krijg er nog slechte dromen van.' Zo kletsten jullie nog wat verder terwijl jullie gaan ontbijten.Als Jullie terug op weg gaan naar de kamer komen jullie de jongens tegen. Tom:'Hee wij gaan wat te eten halen en dan even naar de zaal de laatste spullen halen en dan vertrekken we weer e.' jij en Maite knikken en gaan verder naar de kamers waar jullie je laatste spullen inpakken. Plots klopt er iemand op de deur. Man:'pakketje voor Joyce *achternaam*' jij:'ja dat ben ik' en je pakt het pakketje aan. Maite:'wat zit er in?' Je scheurt het open en ziet:.. Je opende je pakketje en zag: kleren.. meer bepaalt jou kleren onderaan het pakje lag een briefje. Maite was ondertussen bij je gekomen en je las het hardop voor:Lieve Joyce, hier zijn je kleren. Hoop dat alles daar goed gaat en je het naar je zin hebt. Als er iets is ja mag altijd terug komen. Dikke kus je ouders Je belt je ouders even om te zeggen dat je je kleding hebt en blijft nog even babbelen. Als je hebt opgehangen vraagt Maite: Seg Joyce, heb je zin om een eindje te gaan rennen? ik ben ik een sportieve bui jij: ja is goed, ff omkleden dan wel. Maite: ja ik ben ook zo terug. --enkele minuten laterÃ¢â‚¬â€ť Jij staat buiten te wachten in je Topje en sporty broek (zwart met witte en rode streep heb ik ook ) en een golfje of course Als Maite EINDELIJK buiten komt moet je moeite doen om niet beginnen te lachen want: zij heeft net hetzelfde aan als jou maar dan in het blauw (heb ik ook ) jullie zetten beide je ipod op een zacht volume en steken die weg Eenmaal buiten beginnen jullie met het joggen Na een paar uurtjes te hebbe, gejogd/gewandeld/gezeten te hebben zegt Maite: ik heb honger. jij: ja dan zulle we moete eten e.. Maite: slimme opmerking. Jij: zullen we terug gaan? jullie gaan dus terug Eenmaal terug in het hotel gaan jullie douche en meteen naar het restaurant. Eens daar gaan jullie zijn gaan jullie het buffet af en scheppen van alles wel iets op. Met de meest vettige dingen gaan jullie aan tafel zitten. Maite:'seg Joyce eigenlijk zijn we toch stoem bezig..' Je keek haar raar aan. en vraag waarom jullie dom bezig zijn. Maite:'ja, net gaan lopen en nu vette dingen eten.. das ook wel ni handig e..' Na het eten gaan jullie wat in jou en Bill kamer zitten. Het is rond 10 uur wanneer jullie een hele boel lawaai horen en de deur zien open gaan.. Het is..Bill, Tom, Georg und Gustav.. allemaal luid lachend . Bill komt naar jou en geeft je een kusje. Hij komt nog wat dichter bij en fluisterd in je oor: kom mee naar buiten schat! Je kijkt hem even verbaast aan maar Bill trekt je al mee en je besluit dan maar om mee te gaan Op het balkon ging hij neerzitten en trok jou zn schoot op. Jij: Bill wat doen we hier? Bill legt zn vingers op je lippen en kust je daarna gewoon. Na de kus kijkt hij weer voor zich en zegt: Geen idee, had zin om hier alleen te zitten met mn meisje. Na al die fans te hebben gezien besefte ik hoeveel je voor mij betekend Je wil iets zeggen maar Bill rateld gewoon verder: 'ik weet dat we mekaar nu nog niet geweldig lang kennen en dat we ook nog niet lang iets samen hebben maar wat ik voel als je bij me bent en wat voor een hel ik wel niet meemaak als je niet bij me bent is niet te beschrijven. Wat ik hier gewoon probeer te zeggen is' Bill moet even slikken en kijkt je dan recht in de ogen. 'ik hou van je Joyce' zegt hij voor hij je weer een kus geeft. Je kust hem terug en gaat zachtjes met je tong langs zn lippen om te wachten tot hij ze opend. Maar Bill opend zn mond niet, in tegendeel zelfs hij stopt de kus en kijkt je aan. 'Joyce..' begint hij.'Ik heb een kadoke voor u gekocht' zegt hij fier terwijl hij een beetje heen en weer hopt op de stoel (en jij zit dan nog op zn schoot e ) Jij:'oo liefie, dat had je echt niet moete doen hoor' Bill:'jawel, ik voelde me verplicht' en hij haalde een kwart rechthoekig doosje uit zn zak. 'Hier open maar' zegt hij breed grijnzend en overhandigd jou het doosje. Je opend het en ziet.. Een prachtige armband met 'Bill and Joyce --- It was the cute scream that made him fall in love' ingegraveerd. Je kon geen woord meer uitbrengen en knuffelde Bill bijna dood terwijl je hem onder de kusjes begroef. 'dankje dankje dankje, ooo Bill, schat dit had je echt niet moeten doen,, het is veel te prachtig, ik heb er echt geen woorden voor' Je kust hem weer en dit keer opend Bill wel zn mond en kust je zacht terug. Zo verliezen jullie zich in een lange zoen. Als je Bill's lippen laat voor wat het is zegt hij:'ik wist niet wat ik je moest even *blush* ik zag dat je al een ring had (jaja een van tokiohotel van bij de joepie ) en een vriendschapsketting (jaja een same me mn nicht ) en ja ook wel armbanden, maar ik zag gistere avond dat er eentje bijna stuk was dus dacht ik, die kunnen we mss wel vervangen' Je moest nog steeds breed grijnzen en zei toen:'het kan me niets schelen wat je voor mij zou kopen of doen, dat je zoveel moeite doet voor mij betekend al meer dan genoeg' *kuss*. Je legde je hoofd op zn schouder en genoot van het uitzicht, van Bill die zachtjes over je rug aaide en je genoot gewoon van het moment.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.