Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 6

Life can be very unfair! (AF)

20 okt 2013 - 18:42

694

9

262



Hoofdstuk 6

Enjoy! ;)

,,Hoeveel kijkers heb ik dan?!" roep ik nieuwsgierig.
,,Kijk maar!" Glimlacht hij.
,,29.337.541?!" roep ik geschrokken uit. Iedereen knikt.
,,Wauw. Nola je wordt beroemd!" roept Louis uit. Ik knik en merk dat ik gebeld word. Simon...ik neem op:
Hey Nola.
Hey Simon.
Heb jij je kijkers al gezien?
Ja! Zijn er echt veel!
Inderdaad en daarom stuur ik je nummer ook naar de radio op!
Echt?!
Ja, maar dat ga ik nu even doen...dus ik spreek je wel een keer. Doeg!
Okay, bye!

En ik hang op.
,,Ik kom op de radio!" Glimlach ik.
,,Yeah!" roept Harry. Iedereen feliciteert me en geeft me een knuffel.
,,Ik ga douchen." Glimlach ik.
,,Oké, tot zo. Ik ga kebab halen." Gilt Niall hysterisch.
,,Oeh, lekker!" roep ik. Ik ren naar boven en spring onder de douche. Ik zing zachtjes mee met 'Live while where young'.

~Tijdsprong...5 dagen~
Ik ken One Direction nu al één week. En mijn liefde voor Louis word met de dag groter. Zuchtend draai ik me op mijn rug. Ik lig in bed...ik kan maar niet slapen. Ik besluit maar wat te gaan drinken. Zachtjes loop ik de trap af op weg naar de keuken. Daar pak ik een glaasje water en drink het gulzig op. Heerlijk! Snel loop ik zachtjes weer naar boven en plof ik in bed. Ik staar naar de deur. Opeens gaat de deur open...Louis staat in de deur.
,,Kan je ook niet slapen?" Fluister ik. Hij schudt zijn hoofd en komt bij me op mijn bed zitten. Hij zit alleen in een pyjama. Je ziet zijn sixpack. Wauw...
,,Mag ik bij je komen liggen?" vraagt hij verlegen. Ik knik en trek hem op mijn bed. Hij strijkt over mijn haren. Hij slaat zijn arm om me heen en ik kruip tegen hem aan. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en niet veel later voel ik dat hij slaapt. Zijn ademhaling gaat regelmatiger. Ik doe ook mijn ogen dicht en val niet veel later ook in slaap.

~De volgende dag~
Ik word wakker gemaakt door een gillende Niall.
,,Nola! Maak waffels!" Gilt hij hysterisch.
,,Oeh." Gilt Liam die mij en Louis ziet liggen.
,,Nola <3 Louis!" Gilt Zayn.
,,Oh Zayn, shut up!" zeg ik chagrijnig. ,,Niall voor straf geen wafels! En laat me verder slapen." Zucht ik. Hij knikt gehoorzaam en loopt de kamer uit. Ik sluit mijn ogen weer en gelijk gaat de deur weer open. Eva staat daar.
,,En wanneer wou je me dat vertellen?" Glimlacht ze.
,,Er is niks tussen mij en Louis." Glimlach ik en kruip weer tegen hem aan. Eva verlaat de kamer. Ik doe mijn ogen dicht. Dan gaat mijn mobiel. Ik kijk chagrijnig op en neem op.
Nola! Emma ligt in het ziekenhuis!
Wat...?! Ik kom eraan!

Mijn moeder geeft me het kamernummer en ik vlieg in mijn kleren. De tranen stromen over mijn wangen. Langzaam doet Louis zijn ogen open.
,,Nola? Wat is er?" vraagt hij moeizaam. Ik geef geen antwoord en vlieg het huis uit...op weg naar het ziekenhuis.

Ik kom huilend het ziekenhuis binnen en zoek Emma's kamer op. Na drie uur weten we wat ze heeft...Leukemie...ik barst in tranen uit en ga op haar bedrand zitten.
,,Wil je iets van One Direction voor me zingen?" vraag Emma zacht. Ik knik en begin zachtjes te zingen. Dan gaat de deur open.
,,Nola! We hebben wel drie uur lang naar je gezocht! Mensen zagen je het ziekenhuis binnen rennen." Zucht Louis.
,,OMG, One Direction?!" roept Emma. Ik grinnik en we praten wat met z'n zevenen totdat het bezoekuur is afgelopen. Ik krijg een bericht van Simon.
Simon: Heey Nola! Je hebt overmorgen een optreden! Dit zijn je nummers: We are never ever getting back together, the A team, Sunday Morning, Live while where young en een duet met Louis, het nummer Just give me a reason.
Nola: Okay thanks!

Hij stuurt me de tijd en de plek nog. Ik laat het Louis lezen.
,,Sinds wanneer weet ik dat?" Grinnikt hij.
,,Sinds nu." Glimlach ik. We staan op en zeggen Emma gedag en lopen weg. Boos stap ik in mijn auto en rijdt naar het strand. Huilend plof ik in het zand, de zon gaat onder en ik ben alleen. Tenminste dat denk ik...totdat iemand mij ruw vastpakt...


Reacties:

1 2

lovelouis
lovelouis zei op 21 okt 2013 - 10:39:
Snel verder!!!


elma
elma zei op 21 okt 2013 - 9:40:
Snell verderrrrr xx


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 21 okt 2013 - 0:18:
Hoop dat het Louis is !!!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 20 okt 2013 - 22:48:
neee te zielig melding


FEMKEXMALIK
FEMKEXMALIK zei op 20 okt 2013 - 20:15:
Ik heb weer bijgelezen! snelverder, Dit is echt zieligg