Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » It All Starts Over Again » Hoofdstuk 12

It All Starts Over Again

21 okt 2013 - 15:52

1020

13

723



Hoofdstuk 12

Heee, alweer een nieuw hoofdstuk! Hope you like it <3 -xxx-

POV Jane:
Ik ga achter mijn computer zitten, en open mijn stappenplan.

1: Vindt informatie over Chantal
2: Bel Chantal

3: Bel nog 1x naar Chantal
4: Zoek uit waar ze woont
5: Zoek haar relaties op
6: Zoek uit waar ze werkt
7: Stalk Chantal
8: Tenslotte, ontvoer Chantal

Ik lach tevreden, ik kan weer een paar stappen doorstrepen....
1: Vindt informatie over Chantal
2: Bel Chantal
3: Bel nog 1x naar Chantal
4: Zoek uit waar ze woont

5: Zoek haar relaties op
6: Zoek uit waar ze werkt
7: Stalk Chantal
8: Tenslotte, ontvoer Chantal

Ik zoek op mijn bureau naar de geprinte papieren, er staat een adres op.
Tsja, via google kan je tegenwoordig alles vinden!
Het blijkt dus dat ze nog bij haar vader woont, die stumper.
Die man heb ik nooit gemogen! Zielig stuk zwijn is het!
'Mama, wat is er?' hoor ik Tom achter me vragen, en draai me om. Daar staat hij, met zijn knuffel in zijn handen.
'Niks hoor lieverd, ga jij maar lekker spelen goed?' zeg ik, en hij knikt.
Dan loopt hij lachend weg, lieve jongen is het toch ook, een dropje.
Ik draai me weer om richting het beeldscherm van mijn computer, en kijk alvast naar de volgende stap.
5: Zoek haar relaties op

Ik zucht, en open google. 'Chantal Horan' toets ik in, en tientallen website's springen naar voren.
Langzaam scroll ik naar beneden, en tot mijn grootste blijdschap vind ik haar instagram, en facebook.
Ik klik facebook aan, en open op mijn mobiel instagram.
Ik zie op haar instagram werkelijk honderden foto's van een jongen en haar.
Ik vergroot de foto's om de jongen beter te zien, en dan weet ik het al!
Het is een van die jongens van dat bandje van Niall, Henry ofso iets?
Het blijkt dus dat ze tekst eronder gezet heeft, 'Me and my Harry <3. Ik lach, Harry dus.
Ik ga door op facebook, en zie dat ze haar status verandert heeft.
'
Sinds kort een baantje bij Starbucks! Yeaayyy, can't believe it <3 I'm so excitedd )

Ik kan het maar niet geloven, 2 stappen in een keer! Ik loop vooruit!
Ik pak pen en papier erbij, en begin te schrijven:
Relatie met Harry
Werkt bij Starbucks

1: Vindt informatie over Chantal
2: Bel Chantal
3: Bel nog 1x naar Chantal
4: Zoek uit waar ze woont
5: Zoek haar relaties op
6: Zoek uit waar ze werkt

7: Stalk Chantal
8: Tenslotte, ontvoer Chantal

Nog maar een paar stapjes Jane, nog maar een paar.... een...-

30 minuten eerder:

POV Chantal:
'Dankuwel, echt heel erg bedankt!' zeg ik door de telefoon, en druk hem weg.
Ik gooi mijn mobiel op de bank, en spring een gat in de lucht.
'Waarom ben je zo blij?' vraagt Niall lachend, en Zayn kijkt me nieuwsgierig aan.
'Omdat ik dus een baantje bij Starbucks heb!' roep ik zingend, en dans helemaal los.
'Gefeliciteerd zus!' roept Niall em toe, en staat op voor een knuffel.
Ik geef hem een knuffel, en daarna nog Zayn.
'Ik ben zo happy!' zeg ik blij, en hun lachen.
Ik zie dat de rest binnen komt, en ik ren gelijk naar Harry.
'Harry, ik heb zo'n goed nieuws!' zeg ik blij, en hij kijkt me verward aan.
'Ik heb een baan bij Starbucks! Wat ik al zoooo lang wil!' zeg ik blij, en hij lacht. 'Goed gedaan meid!' zegt hij, en trekt me in een knuffel.
Daarna geef ik hem nog snel een kusje, en ga naast de rest op de bank zitten.
'Wanneer moet je dan beginnen?' vraagt Kim, die bij Louis op schoot zit> fijn, om dat weer te zien.
'Morge' zeg ik, en hun kijken elkaar aan.
'Jongens, zullen we dan morge met zijn alle iets bij Starbucks drinken?' vraagt Kim, en de rest praat instemmend mee.
'Jaay!' zeg ik, en praat mee met hun onderwerp.

40 minuten later:
'Wie wil wat drinken?' vraag ik, en loop naar de bank, en graai mijn mobiel eruit. 'Doe mij maar wat' zegt Zayn, en hoor de rest ook wat zeggen.
'Iedereen cola, goed?' vraag ik, en niet afwachtend op hun antwoordt loop ik al richting de keuken.
Als ik net voor de koelkast sta hoor ik zachte muziek-tonen opkomen.
Maybe it's the way she walkt....
Straight in to my heart and stole it....

Snel pak ik mijn mobiel en neem gelijk op, afvragend wie het kan zijn.
'Hoi lieverd' hoor ik een bekende stem zeggen.
'Euhh... hoi?' mompel ik, en wat verward wrijf ik door mijn haar.
'Hoe gaat het met je?' vraagt ze, en ik slik.
Zou ik verder moeten praten? Of....-
'Ben je er wel?' vraagt ze, en ik knik.
'Jahaa.... het gaat goed hoor, met jou?' vraag ik, en ik hoor haar wat mompelen. 'Weetje, dit heen/en weer in een telefoongesprek is zo saai, het is leuker als je elkaar in het echt ziet, vind je niet? We hebben ook zo veel te bespreken!' zegt ze, en ik staar via het raam naar de woonkamer.
Ze zitten daar allemaal, en ik zucht. Dan loop ik naar buiten, en hoor haar steeds wat ongeduldiger worden.
'En wat denk je?' vraagt ze, en ik slik.
'Ohh oke?' mompel ik wat verward, en ze lacht. 'Wanneer dan? Kan je over een uurtje?' vraagt ze, en ik denk.
'Tuurlijk' zegt mijn onbewust zijn, en ze lacht weer is, maar dit keer klinkt het zo raar, gewoon anders.
'Dat is dan geregeld! Zie je zo bij 'De Rooie Sien', goed?' vraagt ze, en ik knik verward.
'Oke, tot zo' zeg ik, en druk haar weg.
Ik wrijf wat in mijn gezicht, wat heb ik nou net gedaan?...
Snel loop ik naar binnen, en pak snel de cola; voordat ze iets door hebben.
Ik kijk nog eventjes snel op de klok, 13:56.
Hoe moet ik dit nou zeggen tegen ze? 'Jaa hee jongens! Ik heb net met mijn moeder afgesproken, en we gaan wat drinken! Jaa doeg, ik ga!' ik schud mijn hoofd, ik zie Niall's reactie al voor me; geen denken aan!
Ze mogen het gewoon niet weten, euhmm... ik moet iets verzinnen....-
'Eindelijk! Na 80 jaartjes! Heb je de blikjes uit America gehaald?' roept Niall spottend, en de rest hoor ik lachen.
Ik steek mijn tong uit, en geef iedereen een blikje.
Dan val ik zelf schoot bij Harry, en kijk op mijn mobiel.
Een appje: 'Zie je zo, ik trakteer!' x Jane' staat er.
Ik zucht, moet ik wel gaan?
Langzaam tikt de tijd door...*tik* *tak*......help?

..................................................................................................


Reacties:

1 2 3

vita
vita zei op 29 okt 2013 - 20:35:
snel verder i`m in with this story love it melding btw plz xoxo


1D4EVER
1D4EVER zei op 27 okt 2013 - 9:17:
meldiiiiiiiiiiiing


xcajajune
xcajajune zei op 24 okt 2013 - 17:44:
nee ze moet niet gaan ! x
snel verdeeer


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 24 okt 2013 - 14:17:
NEEEEEEEEEEEEEEE NIET GAAN, CHANTAL !!!!!!!!!!!! Jane is onbetrouwbaarr!!!!!
Echt leukk! Snel verderrrr ! x


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 22 okt 2013 - 15:19:
wat n mokkel !meelddingg