Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Il Divo » Northerncross-Ranch » Hoofdstuk 34

Northerncross-Ranch

1 mei 2009 - 12:49

1050

0

339



Hoofdstuk 34

Als Urs en Saundra beneden komen, zijn alle gasten al gearriveerd. Maria roept Saundra.
“Psstt Saundra kom eens.”¯
“Wat is er mam?”¯
“Ik heb jouw hulp nodig. Shean en Carlos zijn nog niet beneden.”¯ Saundra schiet in de lach.
“Ik heb Carlos nog zo gezegd dat het ongeluk brengt om de nacht voor de bruiloft bij de bruid door te brengen.”¯ Maria kijkt bezorgt.
“Wil jij niet eens gaan kijken?”¯
“Waarom? Durft u zelf niet?”¯ Maria drentelt wat.
“Ok锯 zegt Saundra. “Ik ga wel.”¯ Als ze boven komt, loopt ze David en Patricia tegen het lijf. “Mensen, meekomen”¯ commandeert Saundra. “Ik heb jullie hulp nodig. Shean en Carlos zijn nog niet beneden en ma denkt dat die twee liggen te vrijen en de tijd zijn vergeten.”¯ David schiet in de lach.
“Hé Seb”¯ roept David naar Seb die net komt aanlopen.
“Menen jullie dat echt?”¯ vraagt Seb verwonderd.
“Wij gaan maar eens kloppen op Carlos’ appartement”¯ stelt David voor. Na drie keer kloppen doet Carlos lachend open.
“Carlos, jij loopt nog in badjas”¯ roepen David en Seb tegelijk uit.
“Waar is Shean?”¯ vraagt Saundra.
“In mijn bed natuurlijk”¯ grijnst Carlos. Patricia en Saundra ondernemen gelijk actie en lopen de slaapkamer in.
“Shean we komen je helpen met jouw touwjurk”¯ zegt Saundra. Shean ligt en bed en schudt van het lachen.
“Wat een giller”¯ proest ze uit.
“Carlos zei net nog, kijk maar uit dadelijk komen ze ons nog halen.”¯ Patricia en Saundra kijken elkaar aan en beginnen te schateren. Patricia neemt als eerste het helft weer in handen. Ze kijkt de kamer rond en pakt het pak en de kleren van Carlos en neemt die mee naar de kamer ernaast.
“Jongens, hier zijn de kleren van de bruidegom. Zie maar dat hij erin komt. Wij helpen Shean wel.”¯ Een klein uurtje later hebben David en Seb, Carlos enigszins toonbaar en nemen hem alvast mee naar beneden. Maria kijkt bestraffend naar haar oudste, die er duidelijk een potje van heeft gemaakt. Maar lang kan ze niet boos zijn, want haar jongen straalt van oor tot oor. Heeft zij hem ooit zo gelukkig gezien?

Patricia en Saundra hebben ondertussen geweldig werk geleverd. Zij hebben Shean geholpen met aankleden, opmaken en kappen.
“Jij ziet er geweldig uit Shean”¯ zegt Patricia eerlijk. Saundra knikt.
“En wat toevallig dat wij meiden allemaal een jurk met open rug hebben.”¯ zegt Saundra. “Urs vond deze erg mooi.”¯
“David wilde mij al gelijk weer uitkleden”¯ lacht Patricia. Shean begint weer te giebelen.
“En Carlos heeft nog niet eens de kans gekregen om hem uit te doen. Ik was hem voor.”¯ Patricia kijkt haar ongelovig aan.
“Dus jij hebt voor deze vertraging gezorgd”¯ proest ze vervolgens uit. Shean knikt.
“Kom meiden we moeten gaan, anders neem Carlos nog de benen.”¯ brengt Saundra, de dames weer back to reality.

Als dan eindelijk de bruidmars klinkt, draait Carlos zich om en voelt tranen achter zijn ogen prikken.
“Wat ziet zij er geweldig uit. Mijn lieve schat nog even dan ben jij van mij.”¯ denkt hij gelukkig. Shean loopt naar Carlos en is trots dat ze die knappe man daar, dadelijk haar ja woord mag geven. Hij ziet er fantastisch uit in zijn witte smoking. Ze ziet geen andere mensen om zich heen, alleen maar hem.
“Wil jij Carlos Dean Richard Sterling tot jouw echtgenote aannemen: Shean Marie-Ann Jeanne Smith…………… Wat is daarop jouw antwoord?”¯ Er klinkt een krachtig:
“Ja ik wil.”¯
“En wil jij Shean Marie-Ann Jeanne Smith tot jouw wettige echtgenoot aannemen: Carlos Dean Richard Sterling………….Wat is daarop jouw antwoord?
“Ja, dat wil ik heel graag.”¯
“Dan mag jij nu je bruid kussen”¯ zegt de dominee. Het duurt een tijdje voor hij haar weer los laat.
“Gefeliciteerd Mrs Sterling”¯ fluistert hij in haar oor.
“Lieverd”¯ zucht ze.“Houd me alsjeblieft vast en zeg dat ik dit niet droom.”¯
“Ik heb je vast en dit is geen droom.”¯ Hij kust haar weer.
“Ahum”¯ kucht de dominee, maar hij glimlacht om de liefde die deze twee mensen voor elkaar voelen.

Na de dienst is er een receptie. David en Seb zijn in geuren en kleuren aan het vertellen wat Carlos en Shean uitgehaald hadden voor de plechtigheid.
“Het is maar goed dat ze hier op de ranch getrouwd zijn”¯ lacht Urs.
“Bij ons was de dominee er al lang tussen uitgegaan.”¯ De meiden feliciteren Shean.
“Welkom in de familie Sterling”¯ zegt Saundra hartelijk.
“Nu jij nog Patricia”¯ zegt Shean. Patricia kucht luidruchtig.
“Ik ken David nog niet zo heel lang.”¯
“Neem je tijd meid. Trouwen kun je altijd nog.”¯ zegt Shean. Na de receptie is er een diner buffet. Het orkest speelt de openingsdans.
“Wat heerlijk om in jouw armen te liggen en hier over het parket te zweven”¯ zucht Shean. Hij kijkt haar lachend aan.
“Ben jij net zo gelukkig als ik”¯ vraagt hij teder. Ze knikt.
“Ik heb ook nog een verrassing voor jou, Shean”¯ gaat hij verder. Ze kijkt hem vragend aan.
“Wij gaan morgenvroeg op huwelijksreis.”¯
“Waar naar toe?”¯ Hij fluistert haar de bestemming in haar oor.
“Malediven”¯ Ze vliegt hem om de nek.
“Carlos, wat heerlijk alleen wij twee?”¯ Hij schudt zijn hoofd.
“Er gaat nog iemand mee.”¯
“Wie?”¯ klinkt het geschrokken naast hem. Hij legt zijn hand op haar buik.
“Hij natuurlijk.”¯ Ze kijkt hem verliefd aan en kust hem.

Patricia’s telefoon gaat. Ze meldt zich en luistert gespannen, wat men haar aan het vertellen is.
“Ja, dat wil ik heel graag doen. Op welke termijn kan dat? Oké. Goed. U kunt op mij rekenen.”¯ Ze doet haar telefoon weer in haar tas en maakt vervolgens een vreugdedansje. Dat wordt een mega verrassing voor David. Saundra ziet Patricia rondspringen en zegt:
“Vertel, welk goed nieuws heb jij gehad?”¯ Patricia trekt haar mee een lege kamer in.
“Saundra, jij houd je mond, want ik moet David dit eerst vertellen. Ik had gesolliciteerd bij Delta Airlines en ik zat al in de laatste ronde. Nu hebben ze bij KLM mijn referenties gecheckt en ik ben aangenomen. Maar zoals ik al zei, niemand iets zeggen ik moet eerst met David praten.”¯ Saundra omhelst haar.
“Dat is pas goed nieuws voor jullie, kun je hier in Texas komen wonen. Ik beloof je ik zeg niets. Dat mag jij doen, tegen iedereen. Je weet toch dat je hier meer dan welkom bent?”¯ Patricia knikt.
“Dat weet ik Saundra, dank je wel.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.