Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My own suicide saved my life » O3; You may not leave, I can't live without you.

My own suicide saved my life

21 okt 2013 - 22:10

876

1

185



O3; You may not leave, I can't live without you.

Hey! Sorry dat ik een tijd niet heb geschreven, school school en nog een school. I hope you like it !

Sam's POV

Langzaam word ik wakker door Harry die mijn kamer binnenloopt. "Hoe zit het nou met jou en Louis?" Vraagt hij en ik slik even. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik weet helemaal niet hoe het gaat. De laatste tijd denk ik alleen maar aan Louis maar het kan niet. Ik vind het stom van mezelf dat ik tegen hem gezegd heb dat ik alleen vrienden wil zijn terwijl ik zelf ook weet dat ik dat niet wil. Ik wil meer. Gisteren lagen we zo lekker in de hangmat, zo romantisch. Het voelde zo goed. Maar ik heb hem gefriend-zoned. "Ik weet het niet Harry. Hij heeft het uit gemaakt met Eleanor.." zeg ik zacht en ik kijk naar mijn handen. Zou hij door hebben dat ik Louis stiekem leuk vind? Of niet.. Als Harry het niet wist zou Liam het wel weten. Harry knuffelt me even en loopt dan stil mijn kamer uit. Ik besluit om maar even te gaan douchen en op te frissen. Normaal deelden ik en Louis een badkamer maar hoe het nu zit.. Ik weet het niet. Ik loop de badkamer in en doe de deur op slot. Een korte blik wend zich naar het raam om te kijken of Louis nog buiten zit. Ik schrik als hij op dat moment net naar mij kijkt en ik ga meteen voor het raam weg. Misschien is het wel beter om weg te gaan, dan is er geen ongemakkelijke sfeer meer in het huis. Ik zorg tot nu toe toch alleen maar voor problemen, kijk maar naar Louis en Eleanor. Langzaam zet ik de douche aan ik zie de warme damp het hok verlaten. Ik kleed me uit en stap onder de douche. Heerlijk dat warme water, dat is echt iets wat ik had gemist in de tijd dat ik op straat leefde. Mijn leven is nu veel beter maar toch.. Ik ga weer terug, terug naar de straat. Terug naar alle zwervers, terug naar het leven zonder luxe. Natuurlijk ga ik het hier missen. Het is hier echt geweldig. Vooral de jongens. Maar ik kan het niet. Ik ben te bang dat ik verkeerde dingen ga doen en dat ze dan in problemen komen. Na een tijdje zet ik de douche uit en stap er uit. Mijn lievelingsjurkje licht klaar op de verwarming. Wanneer ik hem aantrek is hij ook lekker warm. Ik doe mijn haar in een knot en loop de badkamer uit, op zoek naar mijn koffer. Eenmaal die gevonden te hebben begin ik hem in te pakken. De koffer is klein en er passen niet veel kleren in maar iets is toch beter dan niets. Na een kwartiertje ben ik klaar. Ik kijk om me heen of ik alles heb en knik dan goedkeurend. De kamer is netjes en ik ben weg. Voor goed? Ik denk - of tenminste hoop - het niet. Ik loop naar beneden en zie alle 5 jongens op de bank zitten. Ik slik even. "Jongens, ik ga weg. Terug naar mijn oude leventje. Echt dank jullie voor alles, jullie hebben me echt geholpen. Maar ik ben bang dat ik voor te veel problemen zorg." Zeg ik terwijl ik ze allemaal een voor een aankijk. Behalve Louis, dat durf ik niet.

Louis' POV
Ik kijk verbaasd op als ik Sam zie aankomen lopen met een koffer en luister dan wat ze zegt. Nee, nee, nee, NEE. Dat mag niet. Ik ben liever een paar maanden bij haar en vrienden dan helemaal niet bij haar. De jongens denken volgens mij precies het zelfde. Nou niet precies het zelfde. Maar ze protesteren wel. Liam heeft zelfs haar koffer afgepakt. Zelf probeer ik mijn tranen in te houden, wat - denk ik - wel lukt. Wanneer Sam mij recht in de ogen kijkt zucht ik. "Sam, ga niet." zeg ik zacht en opeens kijkt iedereen me aan. "Ik ben het met Louis een, je moet niet gaan." Zegt Niall die samen met Liam haar koffer naar boven brengt. Harry en Zayn lopen ook weg en Sam en ik zijn alleen. Ze komt naast me zitten. "Samantha, als je gaat word je weer het zelfde als eerst. Dan wil je niet meer leven, zoals de vorige keer. Blijf hier, je maakt geen problemen. Echt niet. Je moet niet denken dat jij het probleem bent voor de break tussen mij en Eleanor. Het komt door mij, ik voelde niks meer voor haar. Denk daar maar aan." Ik sta op en loop naar boven, naar de jongens. "Hey." Zeg ik tegen ze wanneer ik op mijn bed ploft. "Hoe gaat het nu tussen jou en Sam?" Vraag Harry die naast me neer ploft. "Er is niks tussen ons! Helemaal niks!" Zeg ik geërgerd en ik haal een hand door mijn haar. "We weten allemaal dat jullie elkaar leuk vinden!" Gaat Niall verder die zich er ook even mee bemoeid. "Ik ben gefriend-zoned.." Antwoord ik er zacht op. Ik had hier geen zin in, de jongens zijn geweldig om me te helpen maar soms heb ik er geen zin in. "Niet voor lang hoor." Gaat Zayn verder met de jongens mee. Ik knik dan maar ook al denk ik niet hetzelfde als hun. Gewoon altijd knikken. Ik moet gewoon een nachtje slapen, met Sam naast me.


Reacties:


juutjee19
juutjee19 zei op 29 jan 2014 - 17:18:
heei,
Ga je nog door met dit verhaal???
Kvind het namelijk echt een super leeuk verhaal!! So I hopee so
X