Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson||What Would I Do Without You. » 001 || Louis W. Tomlinson.

Larry Stylinson||What Would I Do Without You.

22 okt 2013 - 3:17

891

1

274



001 || Louis W. Tomlinson.

'Na alles wat er is gebeurt, ik wil je niet meer kwijt Harry!' Harry antwoord me niet, hij ligt daar op de grond, levenloos. Ik hoor sirene's om me heen en voor ik het weet word ik naar achter geduwd door 2 mannen in gele pakken. 'Laat me los! Ik moet bij hem zijn, zeg het Harry!' Geen reactie, ik had het moeten weten, dit is het einde van Larry Stylinson. (One direction bestaat en Niam Poran komt ook aan bod.)

'In welke kamer ligt Harry Styles?', vraag ik aan de mevrouw achter de balie. Ik zie haar een boekje pakken en de naam 'Styles' opzoeken , ze heeft de naam al gauw gevonden. 'Ja , meneer Styles , ligt in kamer 302', zegt de mevrouw.

Wanneer ik een bordje zie waar op staat 302 loop ik naar binnen , daar zie ik Harry liggen. Hij ziet er niet meer zo uit als voorheen , ik kan niet meer goed herinneren wat er is gebeurd. Ik schud de gedachte snel van me af , dan komt Niall binnen , die nog de laatste happen van zijn overgbleven Nando's eten op eet. Ik zie Harry een beetje omdraaien , met veel moeite wordt hij wakker. 'Hoi', zeg ik. 'Hey', zegt Harry en ik geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Papa?', vraagt Harry. 'Nee, ik ben het Louis!', schreeuw ik iets te hard uit. 'Wie is Louis?' vraagt Harry zachtjes. Ik prop mijn vuist in mijn mond om niet te schreeuwen dat ik van hem hou en zijn vriendje ben. Dan zie ik dat Niall naar voren stapt, schraapt zijn keel en begint te praten.
'Harry, kan je je nog iets herinneren van wat er de afgelopen jaren?' vraagt hij voorzichtig. 'Ik woon in Holmes Chapel ik had net mijn auditie gehad bij de X-factor en ik was door gegaan oh en ik ben 16 jaar oud.' zegt Harry, bijna trots. 'Harry een aantal punten zijn gebeurd, maar 3 jaar geleden. Harry luister naar me, je bent 19' zeg ik en voor ik verder kan gaan brult Harry er al door heen. 'M..maar ik ben 16, ik ben jong en een tiener geen stomme jong-volwassene.' zegt de krullebol en hij kijkt me aan. 'Je woonde in Holmes Chapel, waar nog steeds je oude huis staat maar nu wonen wij samen. En je zit met Niall, Liam, Zayn en ik in een band genaamd One Direction' zeg ik en ik zie zijn ogen langzaam groter worden terwijl hij naar me luistert. Natuurlijk vertel ik niet dat ik zijn vriendje ben en dat we een 'geheime' relatie hebben wat bijna alle Larry shippers zeker van zijn dat we een relatie hebben, maar goed. 'Maar, dat kan niet en waarom wonen wij samen en waarom ben ik in een band, ik wou een solo-artiest zijn' zegt Harry wanhopig. Niall komt samen met mij op de andere kant van Harry's bed zitten en weer begint de Ierse jongen te praten. 'Maar Harry, jij en Louis wonen samen omdat jullie.. jullie houdenvanelkaar' zegt Niall snel. Ik kijk Niall aan en kijk daarna terug naar Harry. Hij kijkt verbaasd waarscheinlijk heeft hij het wel gehoord. 'Dus ik en Louis wonen bij elkaar omdat we elkaar aardig vinden? Want dat slaat nergens op' hoor ik Harry zeggen. Een traan verlaat mijn ooghoek en rolt langzaam naar van mijn wang naar mijn shirt. Wanneer er meerdere volgen trekt Harry me voorzichtig in zijn armen. Dit heb ik moeten missen, zijn omhelzing, zijn geur die niet heel geweldig is nu, zijn haar zijn alles 2 maanden zonder je vriendje is moeilijk en nu hij waarscheinlijk geheugenverlies heeft is het nog moeilijker. 'Het komt wel goed, huil niet zo bedoelde ik het niet het spijt me' Na zijn woorden hou ik op met snikken en hij kijkt me aan met zijn normaal groene ogen die nu grijs zijn. 'Louis, vertel me nou, waarom wonen wij samen?' vraagt hij me nog een keer. Ik veeg mijn wangen af met mijn mouw en begin te praten. 'Omdat we...we in een relatie zijn, oke Harry nu blij je bent een homo en ik ook en we houden van elkaar' zeg ik snikkend en ik voel weer tranen komen. 'Ik dacht al dat ik je kende, van backstage dat weet ik nog. Dat was het beste moment van mijn leven.' zegt Harry zachtjes maar net hard genoeg zodat ik het alsnog kon horen. 'Echt waar?' vraag ik en -voor de tweede keer in 5 minuten- veeg ik mijn tranen af. 'Dus je vind het oke dat je een relatie hebt met mij?' zeg ik en ik hou zijn hand vast. 'Ik had niet verwacht dat ik homo zou zijn, maar ik vind het wel prima.' zegt hij. Nog steeds ben ik verdrietig omdat hij niks meer weet maar ik kan niet voor altijd jammeren. 'Ik zal aan de dokter vragen of jullie naar huis kunnen.' zegt Niall en hij staat op. Ik ga wat dichter bij Harry zitten en hij gaat langzaam naar achter. 'Ik bijt niet hoor. Soms wel maar ik zal je niet bijten.' zeg ik lachend om mijn eigen grap. Hij gaat weer wat dichterbij me zitten wanneer Niall lachend binnen komt en zegt dat we weg mogen. Ik geef Harry een trui die in mijn tas zat en een joggingsbroek. De enige reden voor de kleding in mijn tas was omdat ik al dacht dat Harry naar huis mocht komen. Ik til Harry op zodat hij niet moe word van lopen en draag hem rustig het ziekenhuis uit wanneer ik hem naar me zie lachen gaat er een tinteling door me heen. Man wat heb ik hem gemist. Eenmaal bij de auto draag ik hem voorin ik ga achter het stuur want hij weet vast niet hoe je moet rijden. En rij ons rustig naar huis.

-------

Wat vind je?
Eerste hoofdstukken altijd slecht dus, sorry.


Reacties:


elma
elma zei op 22 okt 2013 - 9:51:
Super leuk verhaal.
Je kan echt heel goed schrijven.
xx