Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson||What Would I Do Without You. » 002. || Harold Edward Styles

Larry Stylinson||What Would I Do Without You.

22 okt 2013 - 23:18

397

1

191



002. || Harold Edward Styles

Ik word door de jongen genaamd Louis naar huis gedragen als in de films. Ik weet wel dat hij heeft gezegd dat we een relatie hebben , maar dan kunnen we het toch niet vertellen aan de fans, want ik weet ook sinds net dat ik in een boyband zit genaamd One Direction, dan zullen ze straks allemaal heel teleurgesteld zijn. 'Louis , kunnen we het eigenlijk aan onze fans vertellen?', vraag ik. 'Nog niet , Haz , nog niet', zegt Louis , hij heeft een leuke style , gestreept shirt , rode broek met bretels , die hij over zijn schouders heeft gedaan. Ik zie dat Louis de deur opent , van blijkbaar ons huis , zodra we de deur binnenkomen zie ik een gigantische woonkamer er staat een witte bank met een wit tapijt en er is een keuken , dat is wel logisch. Ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven, maar het is in ieder geval GIGANTISCH. Louis heeft me naar de bank gedragen , ik pak de afstandsbediening van de televiesie en begin te zappen. 'Haz? Wil je misschien wat eten of drinken?', vraagt Louis. 'Ja , graag uhm... TACO'S en PEPSI', schreeuw ik als een klein kind. 'Jeetje , ik ben niet doof, hoor', zegt Louis op een plagerige toon. 'Lou , mag ik de computer gebruiken?', vraag ik. 'Ja, hoor , dan kan ik je een paar dingen laten zien , misschien komt er dan iets bij je naar boven', zegt Louis terwijl ik in zijn prachtige blauw ogen kijk. Louis pakt de computer en typt het wachtwoord in. Hij typt dan in YouTube en schrijft in de balk One Direction Mario Kart Interview. Ik kan me wel herinneren dat we werden gevraagd we er behind en in front zit bij Mario Kart en toen ging het niet zo erg over Mario Kart maar over iets anders en Liam begreep het totaal niet. 'Haz , herinner je dit?', vraagt Louis , die me in de zoveelste keer Haz noemt. 'Ja , ik herinnerde het vanaf het eerste stuk', zeg ik. 'Mooi, morgen gaan we meer kijken', zegt Louis. Dan komen Niall en Liam de deur binnen stormen. 'Hey , jongens storen we niet?', vraagt Liam. 'Nee, totaal niet', zegt Louis en hij pakt een wortel uit de koelkast , oh Louis , ja , ik weet wie hij is. Maar de rest weet ik alleen de namen en dat Niall een beetje Iers klinkt als hij praat. 'Zayn moet ook zo komen', zegt Liam.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 25 okt 2013 - 21:28:
Mag ik please een melding, dit is echt goed! <3