Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Life can be very unfair! (AF) » Hoofdstuk 9

Life can be very unfair! (AF)

23 okt 2013 - 18:58

532

8

253



Hoofdstuk 9

Enjoy! ;)

.In de kleedkamer bij het concert.
Mijn make-up en mijn haar worden gedaan. Ik zucht. Ik haat make-up! Thuis heb ik ook altijd geen make-up op. Als ze eindelijk klaar zijn vlieg ik de kleedkamer in en doe mijn kleren aan. Ziet er wel cool uit!
,,Nola, je moet op!" roept iemand. Ik knik en loop richting het podium. Jezus, wat ben ik zenuwachtig. Ik pak de microfoon.
,,Hey guys! Welkom in Londen! En bedankt dat jullie naar dit optreden zijn gekomen! Laten we maar beginnen." Roep ik enthousiast. De muziek begint te spelen...Eerst het nummer: We are never ever getting back together, dan: the A team, dan: Sunday Morning en dan: Live while where young. En dan het duet met Louis...Just give me a reason. Na een tijdje is het zover! Louis en ik gaan samen zingen. ,,Er is voor de Directioners een hele bijzondere gast vanavond." Roep ik door de microfoon. Alle meiden beginnen te gillen en Louis komt het podium op gelopen. De muziek begint en ik begin te zingen. Dan moet Louis...wauw...het klinkt in het echt NOG mooier! Ik smelt helemaal weg! Oh crap! Ik moet zingen! Net op tijd begin ik te zingen. Het publiek wordt helemaal gek! Als we klaar zijn zeggen we iedereen gedag en gaan we van het podium af. Simon komt op me aflopen.
,,Dat was geweldig!" roept hij enthousiast.
,,Thanks Simon." Glimlach ik en trek mijn oude kleren weer aan. En haal mijn make-up eraf. Als ik klaar ben en uit de kleedkamer kom, staat Louis naast de deur. Ik glimlach en geef hem een knuffel. ,,Ik hou van je." Fluister ik.
,,Ik ook van jou." Glimlacht hij en drukt een kus op mijn mond.
,,Hey! Niet zo kleffen in de kleedkamer!" roept Zayn. Ik glimlach door de kus heen.
,,Sorry Zaynie." Glimlach ik onschuldig.
,,Ja, ja. Zullen we naar huis gaan?" roept hij ongeduldig. We knikken en lopen naar Louis zijn auto. We stappen in de auto en ik zet de volume harder, je hoort Best song ever! Ik grinnik en met z'n allen zingen we hard mee.
,,And we danced all night to the best song ever!" Zingen we hard. We schieten in de lach als het liedje afgelopen is.
,,LOU! KIJK UI~.." Wil ik schreeuwen maar ik hoor een harde klap en dan wordt alles zwart.

.Louis.
,,Nola?! Zayn?!" roep ik angstig. Ik kijk naar Nola. Ze ligt doodstil en er stroomt bloed uit haar hoofd. ik kan niks doen...ik kan niet bewegen...iets klemt me! ,,Zayn?! Nola?!" roep ik bang.
,,Lou..." Hoor ik Zayn zwakjes zeggen. ,,Wat is er gebeurd?"
,,Auto-ongeluk." Huil ik.
,,Waar is Nola?" vraagt hij geschrokken.
,,Naast me."
,,Lou, is ze dood?"
,,Ik...ik...weet het niet!" roep ik huilend.
,,Lou, rustig. De ambulance komt er zo aan, ik heb net Niall een sms gestuurd dat hij de ambulance moest bellen en hierheen moest sturen." En inderdaad...niet veel later hoor ik allemaal sirenes en gillende mensen. Dan val ik ook weg.

Als ik wakker word lig ik in een kamer. Niall zit naast mijn bed.
,,Waar is Nola?!" roep ik angstig.
,,Intensive care." Zegt Niall zacht.
,,Is ze dood?" Stamel ik.
,,Nee...ze heeft een zware hersenschudding gehad...haar arm gebroken en ze ligt in coma." Tranen stromen over mijn wangen.


Reacties:

1 2

1Dlovez
1Dlovez zei op 24 okt 2013 - 9:29:
NEEEEEEEEEEHHHHH NOLAAAAAA!!!!!!!

Maar serieus, dat duet


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 24 okt 2013 - 2:00:
Neee ! Zo zielig!


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 23 okt 2013 - 22:12:
neeeeneeee dit had niet moeten gebeuren melding!!!


xcajajune
xcajajune zei op 23 okt 2013 - 20:41:
oneeee ! snel veeeeerderr
x


elma
elma zei op 23 okt 2013 - 19:28:
Awww xx