Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Broken Angels [PAUZE] » .OO6. Chantal Adams

Broken Angels [PAUZE]

23 okt 2013 - 19:26

882

16

846



.OO6. Chantal Adams

Daar staan we dan, allemaal voor de spiegel. Ik kijk naar mezelf, zie ik er goed genoeg uit? Ik hou me vast aan het wasbakje en kijk nog 1 keer, ik kan er mee door. ‘Oke, de jongens wachten nu al heel lang, laten we nou gaahaan!’ zegt Amy. Ik knik en we lopen achter Nola en Amy aan, door de Arena. Vanuit een raam zie ik hoe groot het stadion is, voor zoveel mensen moeten wij dansen! Wat nou als het fout gaat? ‘Dit is echt vet groot!’ hoor ik Floor zeggen. We lopen langs een paar deuren en horen opeens mensen om hulp roepen. ‘Omg, horen jullie dat? Dat lijkt Louis wel!’ zegt Nola en wijst naar een deur. ‘En dat lijkt op de stem van Harry!’ zegt Amy. Ik schrik en kijk naar de meiden. ‘Wat moeten we doen?’ schreeuw ik in paniek, bang kijk ik naar Kim, ze haalt haar schouders op, Janita en Rachel krijgen tranen in hun ogen. ‘We moeten ze helpen!’ zegt Floor. ‘Wat nou als daar enge mannen zijn, met wapens en alles?!’ zegt Nola. Ik kijk om mij heen en kijk naar 5 bezems, die daar aan de muur hangen. Janita had blijkbaar hetzelfde idee als ik, samen rennen we ernaartoe en pakken de bezems. ‘Vangen Floor, Rachel!’ roep ik en gooi 2 bezems hun kant op, Janita doet hetzelfde bij Kim. ‘En wat willen jullie daarmee bereiken?’ vraagt Amy bezorgd. ‘Nouja, onze boys redden natuurlijk!’ zegt Rachel. ‘Oke, maar we moeten wel een strategie verzinnen, we kunnen niet zomaar naar binnen rennen en maar om ons heen slaan.’ Zegt Kim. Iedereen knikt. ‘Als er 5 mannen zijn, pakken we er ieder 1, maakt niet uit welke, Amy en Nola redden de jongens dan.’ Zegt Kim. ‘Laten we aftellen!’ zegt Janita. ‘5, 4, 3, 2, 1!’ schreeuwt Floor en Rachel gooit de deur open.

We rennen naar binnen, een kleedkamer, de lichten zijn uit. Dan horen we opeens niks meer en het enige wat we horen is de deur die dicht valt. ‘Meiden!’ schreeuw ik in paniek, ik zie geen hand voor ogen. ‘Is iedereen er?!’ schreeuw ik, iedereen zegt ja, behalve Nola en Amy. ‘Waar zijn ze?’ schreeuwt Janita, de paniek stijgt alleen maar op. ‘En waar zijn de jongens? Ik hoor opeens niks meer!’ zegt Rachel. Dan hoor ik een raar geluid, maar al snel merk ik wat het geluid is. ‘De brandkraan is aangezet!’ schreeuw ik, ik ben al zo goed als doorweekt. ‘Wie verzint dit toch ook?!’ zegt Floor. Dan opeens gaan de lichten aan, ik zie mijn vriendinnen staan, helemaal doorweekt en alles. Kim houdt haar sjaal boven haar hoofd, die is dus het minst nat. ‘Jij bent ook lekker slim’ zeg ik en Kim begint zachtjes te lachen. Ik kijk om me heen en zie een cd-speler staan. Ik druk hem aan en we horen de jongens gillen. De meiden zijn erbij komen staan en met z’n allen kijken we naar de speler. Dan horen we de deur, hij wordt keihard opengeslagen. ‘Suprise!!’ gillen de jongens en spuiten met confetti kanonnen op ons. De confetti plakt aan alle kanten op ons, aangezien we helemaal nat zijn. ‘Kom hier!’ schreeuwen ze, ik ren naar ze toe en geef Harry gelijk een knuffel. Floor doet hetzelfde bij Zayn, Rachel ook bij Liam. Alleen Kim en Janita blijven staan waar ze staan. Kim begint zachtjes te huilen en gaat op een bankje zitten, Louis rent naar haar toe en troost haar. Dan hoor ik Niall wat roepen. ‘Komt er nog wat van of..??’ zegt hij en Janita rent gelijk naar hem toe. Snel geven we alle andere jongens ook nog een knuffel en ik ga weer bij Harry staan. ‘Het spijt ons Kim, we wilden je echt niet laten huilen, het was maar een grapje en..’ zegt Louis en kijkt naar Kim, we staan er met z’n allen omheen. ‘Het maakt niet uit, was alleen een beetje bezorgd’ zegt Kim en begint al te lachen. ‘Kijk, en dit is nou wat ik wil zien’ zegt Louis en trekt Kim in een knuffel. Harry staat achter me en houdt me bij mijn middel vast. ‘Vond je het leuk?’ fluistert hij in mijn oor, ik moet blozen en knik snel. ‘Mooi zo’ zegt Harry en voel hoe hij mij steviger vasthoudt. ‘Het was wel een superleuk begin’ zegt Janita, we knikken allemaal. ‘Jullie hadden jullie gezichten eens moeten zien toen we binnenkwamen, hilarisch!’ schreeuwt Zayn en de jongens beginnen allemaal te lachen. Ik kijk naar de meiden en we beginenn ook te lachen. ‘Nou, dan zal ik jullie wat vertellen, ik heb dus alles gefilmd!’ zegt Laura en komt samen met Amy en Nola binnen gelopen. Ik begin te lachen en ren naar ze toe voor een knuffel. ‘Die spiegel heeft niet veel geholpen hea!’ zegt Amy en ze moet lachen. Ik kijk naar de meiden, we zien er allemaal niet uit. Alleen Kim is nog zo goed als droog. ‘Hoe heb jij het voor elkaar gekregen om nog zo droog te zijn?’ vraagt Louis aan Kim. ‘1 tip voor jullie allemaal, doe altijd een sjaal om!’ zegt Kim met een glimlach.

So, what do you gils think about it?
Ik weet het, het is niet supergoed, maar hoop dat jullie het leuk vinden!


Reacties:

1 2 3 4

IloveZayn
IloveZayn zei op 16 nov 2013 - 21:32:
Omg ga snel verder alsjeblieeeft het is super goed!!


1D4EVER
1D4EVER zei op 27 okt 2013 - 9:31:
SUPEEER
MELDING


loveyouxx
loveyouxx zei op 24 okt 2013 - 17:33:
hzo niet leuk?
HET IS KEI LEUK!
snel verder!
xxx


CStyles
CStyles zei op 24 okt 2013 - 17:05:
Jeejjj <3


Harrylover
Harrylover zei op 24 okt 2013 - 16:23:
Leuk!!!!!!
Melding en snel verder